خرید اقساطی پلی استیشن5

تاریخ انتشار:
1403/2/20 23:20:52

جدیدترین کنسول بازی شرکت سونی با نام ps5 با بهترین تکنولوژی روز دنیا طراحی و تولید شده است. برای خرید اقساطی پلی استیشن5 به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی پلی استیشن5

پلی استیشن 5؛ جدیدترین کنسول بازی سونی

پلی استیشن 5 قدرتمند‌ترین کنسول بازی طراحی شده توسط سونی بوده که با کمک آن می‌توان تمامی بازی‌های ویدیویی را به راحتی انجام داد. در وضعیت فعلی خرید قسطی پلی استیشن5 با استقبال خوبی روبرو شده، زیرا مزایای خرید اقساطی کنسول بازی به مراتب بیشتر از سایر روش‌های خرید آن می‌باشد. امروزه بسیاری از افراد جهان انجام بازی‌های ویدیویی را به سایر تفریحات موجود ترجیح می‌دهند. 

زیرا از طرفی انجام بازی‌های ویدیویی هیجان زیادی را به مخاطبان خود القا خواهد کرد؛ از طرفی دیگر با انجام بازی سرگرمی ویدیویی می‌توان لحظات خوشی را در دنیای بازی تجربه نمود. به همین علت همه روزه شاهد پیشرفت‌های چشمگیری در حوزه گیم و بازی‌های ویدیویی هستیم. یکی از آخرین تغییر و تحولات موجود در این حوزه، عرضه کنسول پلی استیشن 5 است.

این کنسول بازی با تجهیز شدن به سخت افزاری توانمند و طراحی کاملا خاص آماده است تا لحظات فوق‌العاده‌ای را برای شما در دنیای گیم رقم بزند. بهتر است بدانید سونی کنسول نسل نهمی خود یعنی پلی استیشن 5 را در سال 2020 روانه بازار های جهانی نمود. به گفته‌ شرکت سونی، این کنسول بازی قادر است تمامی بازی‌های روز دنیا را با بالاترین کیفیت ممکن اجرا نماید.

 به همین منظور شما هم می‌توانید با خرید اقساطی پلی استیشن5، یک نسخه از این کنسول قدرتمند را برای خود خریداری کنید. همچنین خرید قسطی پلی استیشن5، فشار کمتری را به بنیان اقتصادی شما وارد خواهد کرد. 

پلی استیشن 5؛ کنسولی با ابعاد بزرگ و ظاهری متفاوت‌تر از همیشه

شرکت سونی برخلاف مایکروسافت در طراحی کنسول نسل نهمی خود از ظاهری کاملا متفاوت بهره‌گرفته است. کنسول ps5 در مقایسه ps4 pro از ابعاد بزرگی برخوردار می‌باشد. به‌ گفته‌ی شرکت سازنده طراحی ps5 با ابعاد بزرگ به خاطر سیستم خنک‌کننده‌ قدرتمند این کنسول بازی است. شرکت سونی در طراحی بدنه‌ پلی استیشن 5 از مواد پلاستیکی استفاده کرده که این امر، موجب استحکام بسیار خوب این کنسول بازی شده است. 

همچنین در قسمت بدنه‌ پلی استیشن 5 از دو صفحه‌ی قوسی سفید رنگ استفاده شده که این صفحات به سادگی قابل جدا شدن هستند. همچنین سونی کنسول ps5 را به گونه‌ای طراحی کرده که می‌توان آن را به صورت عمودی یا افقی استفاده نمود. به طور کلی کنسول پلی استیشن 5 از نظر طراحی ظاهری و کیفیت ساخت در جایگاه بسیار خوبی قرار دارد.

پلی استیشن 5؛ کنسولی با بهبود های فراوان در زمینه‌ سخت افزار

طراحی کنسول‌های نسل نهمی باعث ایجاد انقلابی در زمینه‌ سخت افزار شده است، زیرا کنسول‌های نسل نهمی از سخت افزاری قدرتمند‌تر از نسل های هشت و هفت برخوردار می‌باشند. مهندسین شرکت سونی برای طراحی کنسول پلی استیشن از یک پردازنده توانمند 8 هسته‌ای با معماری Zen 2 بهره گرفته‌اند. این پردازنده قادر است تمامی فعالیت‌های پردازشی را با فرکانس 3.5 گیگاهرتز پردازش ‌کند. 

همچنین در کنار آن از پردازنده‌ گرافیکی قدرتمند RDNA 2 با قدرت پردازشی 10.28 ترافلاپس استفاده شده است. به طور کلی اگر به دنبال تجربه بازی‌های روز دنیا با بهترین کیفیت ممکن هستید، کنسول ps5 انتخاب مناسبی خواهد بود، اما نکته‌ قابل توجه در خصوص سخت افزار پلی استیشن 5 استفاده از حافظه SSD در طراحی آن است.

لازم است بدانید سونی برای نخستین بار در طراحی کنسول‌های بازی خود از حافظه SSD استفاده کرده؛ تا به این ترتیب کاربران این کنسول بازی زمان کمتری را در هنگام لودینگ بازی‌های ویدیویی صرف نمایند. ناگفته نماند که میزان حافظه‌ی SSD کنسول ps5 حدود 667 گیگابایت می‌باشد که در کنار آن از 16 گیگابایت حافظه رم نیز استفاده شده است.

خرید اقساطی پلی استیشن5 با شرایط ویژه از قسطی کلاب

در حال حاضر خرید قسطی پلی استیشن5 یکی از مناسب‌ترین روش‌های تهیه این کنسول بازی است، زیرا با خرید اقساطی پلی استیشن5، تمام هزینه خرید آن به صورت اقساطی پرداخت خواهد شد. به همین جهت شما همراهان همیشگی می‌توانید برای خرید نقدی یا اقساطی ps5 به فروشگاه قسطی کلاب مراجعه فرمایید. به خاطر داشته باشید که قسطی کلاب شرایط ویژه‌ای را برای فروش قسطی ps5 در نظر گرفته است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید کنسول بازی قسطی

خرید کنسول بازی قسطی
اینترنت و اسباب بازی های هوشمند قواعد دنیای بازی را تغییر داده اند. امروزه کنسول های بازی این امکان را برای افراد به وجود آورده اند که با افرادی ...

خرید قسطی ps4 پرو

خرید قسطی ps4 پرو
کنسول‌‍‌های بازی سونی بسیار جذاب و قدرتمند طراحی شده است. برای خرید قسطی ps4 پرو به بخش بازی سرگرمی در سایت قسطی کلاب مراجعه...