خرید قسطی s21 fe سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/22 16:25:12

یکی از گوشی‌های پرطرفدار سامسونگی بی شک s21 fe می‌باشد. برای خرید قسطی s21 fe سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی s21 fe سامسونگ



گوشی s21 fe

سامسونگ s21 fe یکی از بهترین ترین و مناسب ترین گوشی های شرکت سامسونگ محسوب میشود. طراحی این گوشی بسیار زیبا و مجذوب کننده است. سخت افزار s21 fe نیز بسیار پرقدرت است. نرم افزار روان و کاربردی نیز از دیگر ویژگی های مطلوب این گوشی به حساب می آید که در ادامه به بررسی آن می پردازیم. همچنین توصیه می‌کنیم که اگر خواهان داشتن یک گوشی زیبا و کاربردی هستید؛ شانس خرید قسطی s21 fe سامسونگ را از دست ندهید.

طراحی سامسونگ s21 fe

این کالای دیجیتال طراحی بسیار مجذوب کننده‌ای دارد. نسبتا سنگین است(وزن این گوشی 177 گرم است). همچنین جز گوشی‌‌های نسبتا بزرگ به شمار می‌آید(155.7 در 74.5 میلیمتر). ضخامت s21 fe نیز 7.9 میلی متر است. قسمت پشتی این کالای دیجیتال از جنس پلاستیک می‌باشد و همچنین قسمت جلویی گلکسی s21 fe از جنس شیشه(گوریلا گلس ویکتوس) است. حاشیه گوشی نیز آلومینیومی می‌باشد. با خرید اقساطی s21 fe سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

دوربین‌های s21 fe

این کالای دیجیتال از لنز واید، اولترا واید و تله فوتو(3 لنز) بهره می‌برد. لنز واید این گوشی 12 مگاپیکسل کیفیت دارد. دوربین اولترا واید نیز مانند لنز اصلی، 12 مگاپیکسلی است. لنز تله فوتو s21 fe نیز از یک سنسور 8 مگاپیکسلی بهره می‌برد.

دوربین سلفی گلکسی s21 fe از یک سنسور 32 مگاپیکسلی بهره می‌برد. همچنین لنز سلفی این گوشی می‌تواند به خوبی از محیط اطراف فیلمبرداری کند. همچنین توجه داشته باشید که مطلوب ترین حالت فیلمبرداری این لنز، فیلمبرداری با رزولوشن 4K(60 فریم بر ثانیه) است. برای خرید قسطی s21 fe سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

نرم افزار و سخت افزار این کالای دیجیتال

این کالای دیجیتال از سیستم عامل اندروید 12(به همراه one UI 4) پشتیبانی می‌کند. این سیستم عامل به خوبی نیازهای شما را برطرف می‌کند و از فضای شخصی سازی بسیار خوبی نیز بهره می‌برد. پردازنده این کالای دیجیتال از نوع snapdragon 888 5G است(در نسخه جهانی از پردازنده اگزینوس 2100 استفاده شده است). بنابراین اگر اهل گیمینگ و اجرای اپلیکیشن‌های سنگین هستید؛ این گوشی با یک پردازنده قدرتمند 8 هسته‌ای انتخاب بسیار خوبی می‌باشد. پردازنده گرافیکی s21 fe نیز از نوع adreno 660 می‌باشد.

صفحه نمایش این کالای دیجیتال

نمایشگر این کالای دیجیتال از نوع dynamic AMOLED 2X است. این صفحه نمایش قادر است تا تصاویر را با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل به نمایش در بیاورد. ابعاد این نمایشگر 6.4 اینچ است و می‌تواند ساعت‌ها شما را مجذوب خود کند. همچنین این صفحه نمایش از فِرِیش ریت 120 هرتزی نیز پشتیبانی می‌کند. توجه داشته باشید که حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش وجود دارد(حسگر اپتیکال) و عملکرد بسیار سریعی نیز از خود نشان می‌دهد. برای خرید اقساطی s21 fe سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

باتری

گوشی s21 fe از یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند. باتری این دستگاه از نوع لیتیوم پلیمری می‌باشد که غیر قابل تعویض است. در واقع برای تعویض این باتری باید به تعمیرکار متخصص مراجعه کنید. شارژر 25 واتی این گوشی می‌تواند در عرض یک ساعت، دستگاه را به طور کامل شارژ کند.

نحوه خرید قسطی s21 fe سامسونگ

اگر قصد خرید اقساطی s21 fe سامسونگ (خرید اقساطی) را دارید؛ ملزم به این هستید که به یک سایت مطمئن و با سابقه مراجعه کنید. اگر به دنبال سایت خوب می‌گردید؛ ما به شما قسطی کلاب را پیشنهاد می‌‍کنیم. سایت "قسطی کلاب" از جمله سایت‌های بسیار خوب و فعال در زمینه فروش قسطی گوشی (و دیگر گجت‌های هوشمند) به شمار می‌رود. عبارت "قسطی کلاب" را در مرورگر خود جستجو کنید و وارد سایت شوید.

بعد از ورود به سایت، برای خود پروفایل بسازید. سپس مراحل اعتبار سنجی را پشت سر بگذارید و وارد فروشگاه شوید. کالای خود را انتخاب کنید و آن را به سبد خرید خود اضافه کنید. همچنین آگاه باشید که شما می‌توانید هزینه کالای خریداری شده را به صورت نقدی نیز پرداخت کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

مانیتور سامسونگ اقساطی

مانیتور سامسونگ اقساطی
بدنه مانیتورهای شرکت سامسونگ از پلاستیک مرغوب و باکیفیت ساخته شده است. در بخش جلویی محصول یک سری کلید به منظور اعمال تنظیمات مورد نظر کاربر ....

خرید قسطی گوشی آیفون 14 پرو مکس

خرید قسطی گوشی آیفون 14 پرو مکس
جدیدترین محصول کمپانی اپل با طراحی و کاربری فوق‌العاده روانه بازار شد. برای خرید قسطی گوشی آیفون 14 پرو مکس به بخش موبایل در دسته...