خرید قسطی موبایل a31

تاریخ انتشار:
1403/2/26 17:34:14

گوشی a31 یکی از جذابترین مدل‌های سامسونگ می‌باشد که جز گوشی‎‌های میان رده سامسونگ است، ولی ظاهری شبیه به گوشی‌های پرچم دار سامسونگ است. برای خرید اقساطی موبایل a31 به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی موبایل a31


خرید موبایل A31

این گوشی را می‌توان یکی از نسخه‌های ارتقا یافته مدل گلکسی A30 دانست. البته، پردازنده، دوربین و باتری این دستگاه، عملکرد بهتری دارد. این تلفن در دو نسخه مختلف 64 و 128 گیگابایتی به بازار عرضه شده است و از یک دوربین چهارگانه نيز، بهره‌مند است. 

همانند گوشی‌های جدید شرکت سامسونگ، از سیستم عامل اندروید، نسخه 10 بهره‌مند است و درسه رنگ زیبا و پرفروش سفید، مشکی و آبی به بازار عرضه شده است. قابليت خرید اقساطی موبایل a31 در قسطی كلاب فراهم شده است.

مشخصات ظاهری

اين گوشی از نظر ارگونومیک به خوبی ساخته شده و بسیار خوش دست است. جنس بدنه از پلاستیک مرغوب است که گوشی را از هر گونه لكه مانند اثر انگشت حفظ می‌کند. 

قسمت سمت راست بدنه، مخصوص قرار گرفتن دکمه‌های پاور و صدا  می‌باشد و در قسمت پایین دستگاه نیز مجهز به اسپیکر و درگاه USB می‌باشد. دوربین‌ها در قسمت پشتی در یک ماژول مستطیل شکل قرار دارند. با خرید قسطی موبایل a31 در جمع بدرخشيد!

صفحه نمایش

این گوشی از یک صفحه 6.4 اینچی بهره‌مند است که از نوع سوپر آمولد است. نمایشگر آن به ‌صورت Infinity U می‌باشد. به علاوه اين گوشی از رزولوشنی برابر با 1080 در 2400 پیکسل برخوردار است. 

کیفیت صفحه به صورت Full HD است. و قادر است در حدود 16 میلیون رنگ را برای شما به نمایش بگذارد. تراکم پیکسلی این گوشی 411 پیکسل در هر اینچ است. نسبت صفحه نمایش به بدنه در 84.9 درصد است. 

قسمت پایین صفحه نمایش حاشیه بیشتری به نسبت به سایر بخش‌ها دارد. با خرید اقساطی موبایل a31 يک تجربه لذت‌بخش داشته باشيد!

دوربین‌ها

اين دستگاه از چهار دوربین در قسمت ماژول پشتی بهره‌مند است. دوربين اصلی یک دوربین 48 مگاپیکسلی است که از قابلیت فوکوس خودکار برای تشخیص فاز بهره‌مند است.

در کنار آن، یک دوربین 8 مگاپیکسلی قرار گرفته است که دارای لنز اولتراوايد است و می‌تواند دید وسیعی را برای شما فراهم آورد. همچنین، دو ماژول 5 مگاپیکسلی كه یکی مخصوص به عکس برداری مایکرو است و دیگری مجهز به حسگر تشخیص عمق می‌باشد، در قسمت مستطيلی شكل دوربين‌ها، قرار گرفته است. 

اين دوربين‌ها قادرند تا به عکاسی HDR و پاناروما بپردازند. کیفیت فیلمبرداری به صورت Full HD و با رزولوشنی برابر با 1920 در1080 پیکسل و سرعت 30 فريم بر ثانيه انجام می‌شود. دوربین سلفی نیز یک دوربین 20 مگاپیکسلی با کیفیت است و می‌تواند فیلم‌ها را با کیفیت Full HD ثبت نماید.

مشخصات سخت افزاری

این گوشی از یک پردازنده مدیاتک مدل MT6768 Helio P65 بهره‌مند است که با سرعتی در محدوده 2 گیگا هرتز عمل می‌کند. از نظر حافظه، اين گوشی در یک نسخه خود، با ظرفیت 64 و رم 4 گیگابایتی عرضه شده و در نسخه بهتر با ظرفیت  و رم 128 گیگابایتی به بازار عرضه شده است. با خرید قسطی موبایل a31 همه چيز را ثبت كنيد!

قابليت‌ها و امكانات

به علاوه، از نظر نرم‌افزاری نيز از نسخه اندروید 10 و رابط کاربری One UI 2.0 استفاده می‌کند. همچنین دارای اپلیکیشنی به نام گیم بوستر است که علاوه بر انجام بازی‌ها در مصرف انرژی باتری نیز، بهينه‌سازی به عمل می‌آورد. 

یک پلتفرم امنیتی به نام كنکس نیز وجود دارد که با امنیت چند لایه‌ای خود از دستگاه شما محافظت می‌کند. از نظر سیستم صوتی نیز، مجهز به اسپیکر و جک 3.5 ميلی متری صدا است.علاوه بر اين، از يک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی به همراه شارژ سریع 15 واتی بهره‌مند می‌باشد. با خرید قسطی موبایل a31 تفاوت را احساس كنيد!

خرید موبایل A31

اگر دوست دارید تا موبایل A31 را خريداری نماييد، به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از خدمات ارزنده‌ای كه در زمینه خرید نقدی و اقساطی به کاربران عزیز پیشنهاد می‌دهد، استفاده كنید.

 برای خرید غيرنقدی می‌توانید از این سایت اعتبار خرید اقساطی دریافت کنید و به یکی از چهار روش موجود در این سایت اقدام فرمایید. پیشنهاد ما خرید اقساطی موبایل a31 است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید کامپیوتر قسطی ایسوس

خرید کامپیوتر قسطی ایسوس
برند ایسوس در زمینه طراحی کامپیوتر و لپ تاپ بسیار موفق می‌باشد و بهترین انتخاب برای خرید است. اگر تمایل به خرید کامپیوتر...

موبایل ال جی اقساطی

موبایل ال جی اقساطی
طراحی شیک و استفاده از متریال مرغوب در ساخت موبایل ال جی اقساطی آن را به گوشی های اشرافی تبدیل کرده است. در کنار طراحی زیبا می توان به باطری با....