فروش اقساطی تلویزیون اسنوا با حکمت کارت

تاریخ انتشار:
1403/2/29 14:31:02

موفق‌ترین برند ایرانی بی‌شک اسنوا نام دارد که در شهر اصفهان فعالیت می‌کند. برای خرید اقساطی تلویزیون اسنوا با حکمت کارت به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


فروش اقساطی تلویزیون اسنوا با حکمت کارت


تلویزیون اسنوا

تلویزیون‌ اسنوا مانند دیگر محصولات بی‌نظیرش توانسته است تا مشتریان وفاداری داشته باشد. این برند ایرانی کیفیت را سرلوحه تولیداتش قرار داده و تلاش می‌کند تا محصولاتی رقابتی و در حد برندهای خارجی ولی با قیمتی مقرون به صرفه و اقتصادی به بازار عرضه کند.

محصولات اسنوا تنها در بازار داخلی مشتری ندارد، بلکه مشتریانی از خاورمیانه و اقصی نقاط جهان از این محصولات رضایت دارند. در این نوشته قصد داریم تا یک محصول فوق‌العاده از این برند یعنی تلویزیون 50 اینچی با مدل SSD-55SA620UL را به شما معرفی کنیم. قابلیت خرید اقساطی تلویزیون اسنوا با حکمت کارت در قسطی کلاب فراهم شده است.

مشخصات تصاویر

این تلوزیون دارای یک صفحه 55 اینچی است که قادر به نمایش تصاویر با کیفیت 4K می‌باشد. علاوه بر ارائه این کیفیت، نمایشگر مجهز به فناوری مگاکنتراست می‌باشد و از پنل‌های IPS برخوردار است.

با این اوصاف، ساخت بهتری دارد، زاویه دید بیشتری را پوشش می‌دهد، از عمق تصاویر بیشتری برخوردار است و حتی سرعت پاسخگویی مناسب‌تری نسبت به مدل‌های قبلی خودش دارد. در مدل‌های قبلی اسنوا از فناوری LCD استفاده می‌شد. با خرید قسطی تلویزیون اسنوا با حکمت کارت تصاویر را زنده و غنی مشاهده کنید!

پنل IPS به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید با یک انحراف تا حد 178 درجه نسبت به تلویزیون، باز هم دید مطلوبی داشته باشید. از طرفی، این پنل ضد ضربه است و باعث استحکام و ماندگاری تلویزیون می‌شود. 

در مدل‌های قدیمی ممکن است با چند ضربه کوچک و یا حتی لمس صفحه، نمایشگر کدر و تار شود! از مهم‌ترین فناوری‌های موجود در این تلویزیون، قابلیت HDR 10 می‌باشد. این فناوری کمک می‌کند تا رنگ و کنتراست در محدوده داینامیکی بالاتری نمایش داده شوند و کیفیت تصاویر ارتقا یابد. به شکلی که رنگ‌ها غنی و واقعی به نظر بیایند.

مشخصات صوتی

این تلویزیون قادر است تا علاوه بر پخش صدای چند بعدی و فراگیر، از فناوری صوتی دالبی نیز پشتیبانی کند. وضوح و شفافیت صدا در این مدل، با پخش امواج صوتی در کانال‌های پنجگانه به گوش می‌رسد. مدل SSD-55SA620UL دارای دو بلندگوی 15 واتی است و خروجی کلی صدا در این تلویزیون 30 وات می‌باشد. با خرید اقساطی تلویزیون اسنوا با حکمت کارت تجربه صوتی متفاوت و بی‌نظیری داشته باشید!

گذرگاه‌های ارتباطی و اتصالات

این تلویزیون دارای دو گذرگاه USB و سه گذرگاه HDMI است، به علاوه مجهز به گذرگاه‌های DLNA و LAN می‌باشد. وجود درگاه‌های USB قابلیت خوبی است تا بتوانید انواع هاردهای اکسترنال و فلش مموری‌های خود را به تلویزیون متصل کنید. درگاه‌های HDMI نیز، بیشتر در اتصال بین لپتاپ یا کلمپیوتر به تلویزیون به کار می‌رود تا هیچ افت تصویری حاصل نشود.

درگاه LAN برای اتصال کابل به اینترنت به کار می‌‎رود و پورت DLNA نیز سبب می‌شود تا کنسول‌های بازی به تلویزیون متصل شوند. با خرید قسطی تلویزیون اسنوا با حکمت کارت همه چیز متصل می‌شود!

به جز اتصال فیزیکی، این تلویزیون قادر است تا از طریق بلوتوث، وای‌فای و فناوری آیینه سازی صفحه یا Screen Mirroring نیز متصل شود.

امکانات و تجهیزات ویژه

این تلویزیون مجهز به چند برنامه ویژه است. برای مثال، فناوری ضبط برنامه‌های تلویزیونی کمک می‌کند تا اگر به فیلمی خاص علاقه‌مندید، بتوانید محتوای مورد علاقه خود را ضبط کنید تا هر وقت دوست داشتید مجدد به تماشای آن بپردازید. این تلویزیون دارای 8 گیکابایت حافظه داخلی است که در صورت نیاز محتواهای مورد نیازتان را در لحظه ضبط می‌کند. 

این تلویزیون هوشمند از سیستم عامل اندروید نسخه 9 استفاده می‌کند و به همین دلیل هماهنگی کاملی با موبایل شما خواهد داشت. ریموت کنترلی همراه تلویزیون هوشمند است و می‌تواند نقش موس را بازی کند. 

از دیگر امکانات این دستگاه هوشمند، اجرای فرامین صوتی کاربر است که می‌تواند به جستجوی نرم‌ افزارهای موجود در تلویزیون بپردازد.

فروش اقساطی تلویزیون اسنوا با حکمت کارت

برای تماشای سریال‌های محبوبتان با کیفیتی بی‌نظیر به قسطی کلاب مراجعه فرمایید و از خدمات فروش اقساطی لوازم خانگی برخوردار شوید. از طریق یکی از روش‌های موجود در سایت اقدام فرمایید و این کالا را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطی تلویزیون اسنوا با حکمت کارت از قسطی کلاب می‌باشد

سایر بلاگ های مرتبط

خرید تلویزیون شهاب

خرید تلویزیون شهاب
شرکت شهاب یکی از قدیمی ترین شرکت های ایرانی در زمینه تولید تلویزیون است. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی تلویزیون شهاب دارید به بخش لوازم خانگی ...

لوازم برقی خانگی

لوازم برقی خانگی
با اختراع لوازم برقی و پیشرفت تکنولوژی اتفاق بزرگی در زندگی تک تک ما انسان ها افتاد، زیرا لوازم برقی از آنجایی که از نیروی الکترونیکی استفاده ...