خرید اقساطی هونور 50

تاریخ انتشار:
1403/2/26 11:50:00

برای خرید اقساطی هونور 50 که جدیدترین گوشی برند هوآوی است به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی هونور 50


گوشی جذاب Honor 50

یکی از جدیدترین محصولات برند آنر که به صورت جداگانه فعالیت می‌کند و در گذشته از زیر شاخه‌های برند هوآوی بوده است، گوشی آنر 50 می‌باشد. این گوشی جذاب در سال 2022 روانه بازار شده و فروش بالایی را تجربه کرده است. این گوشی جذاب داری ظاهری بسیار زیبا و منحصر به فرد می‌باشد و در این مقاله قصد داریم به بررسی کامل این گوشی جذاب بپردازیم. اگر تمایل به خرید اقساطی هونور 50 دارید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا علاوه بر آشنایی با ویژگی‌های این گوشی هوشمند، یک فروشگاه اینترنتی معتبر جهت خرید اقساطی یا نقدی این گوشی را به شما معرفی نماییم. از همراهی شما سپاسگزاریم.

بررسی صفحه نمایشگر گوشی honor 50

این گوشی استثنایی دارای یک صفحه نمایشگر قدرتمند به اندازه 6.57 اینچ می‌باشد. این گوشی جادویی دارای رزولوشن 1080×2340 است و صفحه آمولد دارد. صفحه نمایشگر این تلفن همراه هوشمند دارای نرخ نوسازی 120 هرتزی است و جز گوشی‌های بالارده محسوب می‌شود. اگر تمایل دارید یک گوشی لوکس و خوش قیمت را خریداری نمایید، پیشنهاد ویژه ما به شما خرید قسطی هونور 50 می‌باشد. برای خرید اقساطی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

بررسی دوربین‌های گوشی آنر 50

گوشی جذاب آنر 50 دارای یک لنز اصلی 108 مگاپیکسلی است. علاوه بر لنز اصلی این گوشی دارای یک لنز 8 مگاپیکسل زاویه عریض و دو لنز 2 مگاپیکسل ماکرو و عمق سنج می‌باشد. این گوشی جذاب دارای ناچ اینفینیتی O شکل می‌باشد که جایگاه دوربین سلفی است و کیفیت برابر با 32 مگاپیکسل دارد. شما با خرید اقساطی هونور 50 می‌توانید بهترین و با کیفیت‌ترین عکس‌ها و فیلم‌های خود را ثبت کنید. برای خرید قسطی می‌توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و با ارائه چک یا سفته خرید دلخواه خود را انجام دهید.

بررسی سخت افزاری گوشی Honor 50

گوشی جذاب آنر 50 دارای یک سخت افزار بسیار قدرتمند به نام اسنپدراگون 778G با معماری 6 نانومتری می‌باشد. این گوشی پرفروش عملکردی بسیار عالی دارد و برای بازی کردن بسیار مناسب است. این گوشی جذاب دارای یک باتری 4300 میلی آمپر بر ساعت می‌باشد و دارای یک شارژ فوق سریع 66 واتی است که در مدت زمان کوتاهی حدود 45 دقیقه گوشی شما را شارژ خواهد کرد. برای خرید قسطی هونور 50 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

شرایط ویژه خرید اقساطی هونور 50

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین پلتفرم‌های فروش اقساطی کالا در کشور می‌باشد. وبسایت قسطی کلاب دارای بهترین شرایط فروش اقساطی است و شما می‌توانید نحوه خرید قسطی خود را انتخاب کنید. شما می‌توانید یکی از طرح‌های فروش اقساطی را از قسطی کلاب انتخاب کنید، شما می‌توانید خرید اقساطی با چک، خرید اقساطی با سفته را انتخاب نمایید و برای هرچ کدام از این طرح‌ها نیازی به ضامن نخواهید داشت.

قسطی کلاب انواع کالای دیجیتال، لوازم خانگی، کنسول بازی و انواع موبایل‌های روز دنیا را به فروش می‌رساند و جدیدترین محصولات روز دنیا را دارا می‌باشد. شما می‌توانید کالاهای ایرانی و خارجی را با بهترین قیمت به صورت نقدی نیز خریداری نمایید و در هر کجای ایران که هستید، کالای خریداری شده را درب منزل تحویل بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید اقساطی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و می‌توانید در بخش کالای ناموجود، سفارش خود را ثبت کنید. سایت قسطی کلاب بهترین شرایط به همراه بهترین تخفیفات را برای شما در نظر گرفته است، همین الان به سابت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید لذتبخش را تجربه کنید. با خرید اقساطی از قسطی کلاب بهترین و به یادماندنی ترین تجربه را برای خود بسازید. برای خرید قسطی هونور 50 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. قسطی کلاب علاوه بر فروش اقساطی به فروش قسطی نیز می‌پردازد. با قسطی کلاب دیگر هیچ خرید سخت و غیر ممکن نیست!

سایر بلاگ های مرتبط

خرید گوشی سامسونگ s20

خرید گوشی سامسونگ s20
کمپانی سامسونگ روز به روز در حال پیشرفت و کسب موفقیت در سطح جهانی می‌باشد. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی گوشی سامسونگ s20 دارید...

خرید نقدی گوشی اپل

خرید نقدی گوشی اپل
شرکت اپل یکی از موفق ترین و ثروتمندترین شرکت های دنیا می‌باشد. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی گوشی اپل دارید، به بخش کالای دیجیتال در...