خرید اقساطی تبلت مایکروسافت

تاریخ انتشار:
1403/2/5 16:50:36

شرکت مایکروسافت به عنوان یکی از بزرگترین و معتبر ترین شرکت ها در کل جهان شناخته می شود. کالاهای دیجیتال تولید شده توسط این شرکت مانند دیگر محصولاتش از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است. برای مشاهده انواع تبلت های مایکروسافت و انجام خرید اقساطی می توانید به بخش کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید. 

خرید اقساطی تبلت مایکروسافت

اطلاعات درباره  تبلت مایکروسافت

یکی از بهترین تکنولوژی های روز دنیا تبلت ها می باشد که بسیار تاثیر زیادی بر زندگی ما می گذارند و همچنین یکی از به کار امد ترین دستگاه ها می باشد قسطی کلاب با هدف بهبود اوضاع کشور سعی بر این نموده که بتوانید کالای دلخواه خود را بدون در نظر گرفتن مبالغ ان خریداری فرمایید.

خرید اقساطی تبلت مایکروسافت یک فرصت عالی برای خرید با قیمت مناسب و شرایط عالی برای شما فراهم می کند. با خرید اقساطی تبلت مایکروسافت می توانید صاحب لپ تاپی با ویژگی های باورنکردنی شوید؛ این خصوصیات در ادامه به صورت خلاصه آورده شده است:

شرکت مایکروسافت اولین لپ ‌تاپ خود را که یک لپ‌ تاپ هیبریدی به نام سرفیس ‌بوک (Surface Book)  بود چند سالی است که عرضه کرده و مدل های جدید را نیز به صورت متمادی معرفی می کند. 

خودِ مایکروسافت به این لپ تاپ «خلاقانه‌ ترین دستگاه کره‌ی زمین» می گوید! و حتی اعلام کرده است که عملکرد آن، دو برابر بیشتر از مک‌ بوک پرو ساخت کمپانی اپل است. بنابراین خرید اقساطی تبلت مایکروسافت، شما می توانید دستگاهی داشته باشید که از مک بوک اپل، دو برابر بهتر است.

این لپ تاب یک نمایشگر لمسی دارد که به صورتی طراحی شده است که قابلیت جدا شدن کامل از بدنه را داشته باشد. و این طراحی در کنار موارد دیگر، ظاهر جذابی به لپ تاپ می دهد. با این اوصاف می تواند هم به شکل لپ‌ تاپ و هم تبلت مورد استفاده قرار گیرد. 

با خرید اقساطی تبلت مایکروسافت، از این جذابیت بهره ببرید.  البته از نظر سخت افزاری مشخصات خیلی بالاتری نسبت به سایر تبلت ها دارد. به عنوان مثال، صفحه نمایش خیلی عالی، قلم با کیفیت و حساسیت بالا و خیلی موارد تخصصی تر دیگر. با خرید اقساطی تبلت مایکروسافت، همزمان شما یک لپ تاپ با کیفیت عالی نیز دارید!

خرید اقساطی تبلت مایکروسافت

این دستگاه یک لولای خیلی خاص خاص دارد که صفحه نمایش را به بدنه متصل می‌کند. این لولا که به صورت آکاردئونی طراحی شده است، چرخش 360 درجه ای ندارد و فقط تا زاویه 130 درجه باز می شود.و علاوه بر اتصال صفحه نمایش، کار انتقال اطلاعات و برق را نیز انجام می دهد.

صفحه نمایش عموما به اندازه 13.5 اینچ و با روکش براق و پنل IPS دارد و قابلیت لمسی خازنی آن توانایی شناسایی 5 لمس همزمان را نیز دارا می باشد. رزولوشن صفحه نمایش نیز 3000 در 2000 پیکسل با نسبت تصویر 3 به 2 و تراکم 267 پیکسل در اینچ است که البته استاندارد جدیدی به شمار می آید. 

لازم به ذکر است که در مدل های دیگر با صفحه نمایش 12.3 اینچی، رزولوشن به 2736 در 1824 پیکسل تغییر می کند و نسبت تصویر 3 به 2 و در حقیقت، نسبت طول به عرض یک کاغذ A4  است. این ویژگی برای گرافیست‌ ها خیلی مورد توجه قرار می گیرد. 

طراحان و گرافیست ها با خرید اقساطی تبلت مایکروسافت می توانند با خیالی آسوده طراحی های خود را روی لپ تاپ پیاده کرده و سپس چاپ کنند.

این لپ‌ تاپ دو دوربین دارد که یکی به عنوان وب‌کم مورد استفاده قرار می گیرد و5 مگاپیکسل است و دومی که برای عکس برداری در نظر گرفته شده است، 8 مگاپیکسل بوده و دارای قابلیت فیلم ‌برداری با کیفیت Full HD 1080p  است.

با خرید اقساطی تبلت مایکروسافت، شما می توانید از آن به عنوان دوربین نیز به راحتی استفاده کنید.

اسپیکر های لپ‌ تاپ هم صدای با کیفیت و شفافی دارند و برای یک محوطه کوچک کاملا قابل قبول است؛ البته برای تماشای فیلم یا پخش موسیقی، بهتر است از هدفون استفاده شود. با خرید اقساطی تبلت مایکروسافت از تماشای فیلم و گوش دادن به موسیقی لذت ببرید.

در مورد سخت‌افزاری لپ تاپ، پردازنده از نسل جدید مدل Core اینتل به نام Skylake است و پردازنده گرافیکی نیز انویدیا است که البته این چیپ به صورت  ویژه برای Surface Book ساخته و تولید شده است. خرید اقساطی تبلت مایکروسافت این امکان را برای شما فراهم می کند که چنین سخت افزار عالی را برای کارهای حرفه ای خود استفاده کنید.

باتری Surface Book  دو قسمتی است. باتری اصلی مدل لیتیوم پلیمری 18 وات ‌ساعت بوده و در کنار نمایشگر قرار گرفته است. باتری دیگری از لیتیوم پلیمری 51 وات ‌ساعت هم در بدنه قرار دارد.

مجموعا، یک باتری 69 وات ‌ساعت دارد و با هر بار شارژ، 12 ساعت می تواند مورد استفاده قرار گیرد. با خرید اقساطی تبلت مایکروسافت، از شارژ 12 ساعتی لپ تاپ با خیالی آسوده استفاده کنید.

خرید قسطی تبلت مایکروسافت از قسطی کلاب

با تغییر شرایط اقتصادی قیمت کالاهای دیجیتالی که اغلب از کشور های خارجی وارد می شوند به میزان زیادی بالا رفته است و خرید نقدی آن ها برای اغلب افراد جامعه سخت شده است. 

از این رو فروشگاه هایی مانند فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب راه اندازی شده اند که این کالاها را به صورت قسطی به فروش می رسانند. با وجود سایت قسطی کلاب کاربران می توانند با تحمل کمترین میزان فشار مالی اقلام مورد نیاز خو.د را به صورت قسطی تهیه کنند. 

نحوه خرید اقساطی از قسطی کلاب به 3 صورت است. خرید اقساطی از بای چک، خرید اقساطی از لیزینگ پارسیان و خرید اقساطی از لیزینگ فراز اندیشان که هر کدام از این روش‌ها شرایط مخصوص به خود را دارند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی می بند 7

خرید قسطی می بند 7
اگر علاقه مند به محصولات برند شیائومی هستید، پیشنهاد ما به شما خرید قسطی می بند 7 از بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال...

فروش اقساطی لپ تاپ ایسوس

فروش اقساطی لپ تاپ ایسوس
برند ایسوس بهترین برند سازنده لپ تاپ در دنیا می‌باشد که تنوع محصولاتی بالایی دارد. برای خرید اقساطی لپ تاپ ایسوس به بخش...