خرید قسطی لوازم خانگی پاکشوما با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/13 12:58:10

برند پاکشوما یکی از بهترین برندهای ایرانی می‌باشد. برای خرید قسطی لوازم خانگی پاکشوما با چک به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی لوازم خانگی پاکشوما با چک

تاریخچه شرکت پاکشوما

شرکت تولیدی صنعتی پاکشوما در سال 1354 آغاز به فعالیت نمود. اولین محصول تولید شده این شرکت لباسشویی نیمه اتوماتیک بود که پس از این که سطح تولیدات خود را گسترش داد، محصولات بیشتری را از جمله مایکروفر، کولر گازی، کولر آبی و لباسشویی‌های اتوماتیک را تولید کرد. 

انواع لوازم خانگی پاکشوما

این شرکت لوازم خانگی گوناگونی را در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف، در دست تولید قرار داده است. تا بیشترین نیاز خانه‌ها را برطرف نماید. در ادامه، در مورد انواعی از محصولات پاکشوما و خرید قسطی لوازم خانگی پاکشوما اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می‌دهیم. 

لباسشویی 9 کیلویی پاکشوما

لباسشویی پاکشوما، با کمک دیگ پرقدرت، می‌تواند انواع لباس پتو و ملحفه را بشوید. این محصول با کیفیت شرکت پاکشوما، دارای دو لوله ورودی آب سرد و گرم می‌باشد، که شما با تنظیم کردن برنامه‌های لباسشویی به صورت دلخواه می‌توانید لباس‌های خود را با آب گرم و یا آب سرد بشویید. 

این محصول به دلیل صرفه جویی در مصرف انرژی، توجه مشتریان زیادی را به خود جلب نموده است. شرکت پاکشوما، برای رفاه مشتریان خود برنامه‌های متعددی را وارد سیستم این دستگاه کرده که علاوه بر لباس‌های معمولی می‌تواند لباس نوزاد، پتو، لباس ورزشی و پرده‌های نازک را با بیشترین دقت پاکیزه نماید. 

ماشین ظرفشویی 15303 پاکشوما

بزرگترین دغدغه خانم‌ها، داشتن یک ظرفشویی مدرن و با کیفیت است تا بتوانند در مواقع ضروری ظرف‌ها را از انواع چربی پاکیزه نمایند. ماشین ظرفشویی پاکشوما، با کمترین مصرف انرژی، می‌تواند بسیاری از نیازها را برطرف کند. این دستگاه نه تنها انرژی کمی مصرف می‌کند بلکه، مصرف آب آن هم به مقدار نیاز و در هر چرخش حدود 9 لیتر می‌باشد.

ظرفشویی مدل 15303، دارای سه سبد است، که هر کدام مخصوص نوعی از ظرف‌ها می‌باشد. برنامه‌های متعدد این دستگاه برای شویندگی انواع ظرف، میوه، سبزیجات مناسب می‌باشد. برنامه‌های کند شور و‌ سریع شور باعث برطرف کردن نیازهای آشپزخانه می‌شود. 

جاروبرقی مدل 2560 پاکشوما

رنگ بندی جذاب این محصول، باعث شده تا مصرف کننده بتواند آن را با دیگر وسایل منزل ست کند. وزن این محصول 5.6 کیلوگرم می‌باشد و جابه جا کردن آن، به راحتی امکان پذیر می‌باشد. موتور پر قدرت 2500 وات، موجب پاکیزه شدن سطوح مختلف از انواع، گرد و غبار و آلودگی‌ها می‌باشد. طول کابل آن 8 متر است و تا شعاع 10 متری امکان کارکرد را دارا می‌باشد. 

گنجایش مخزن آن 6 لیتر، و دارای نشانگر پر بودن ظرفیت مخزن است. این مدل جارو از لوازم خانگی پاکشوما، دارای سه مدل برس پر کاربرد است که برای جارو کردن پارکت، فرش، و مبل، مورد استفاده قرار می‌گیرند. نرم بودن و کیفیت بالای برس، از آسیب رساندن به پارچه مبل و‌ نخ کش شدن آن جلوگیری می‌نماید. 

مایکروفر 42 لیتر پاکشوما

این محصول، از انواع لوازم خانگی پاکشوما می‌باشد که بدنه آن تماما از استیل مرغوب ساخته شده و برای پخت سریع انواع غذا، مورد استفاده قرار می‌گیرد. بدنه سیلور آن را به راحتی می‌توان پاکیزه نمود. قابلیت گریل این دستگاه، موجب سرخ شدن کامل مرغ، ماهی، گوشت و انواع سبزیجات می‌شود. دکمه موجود در کنار آن، باعث تنظیم کردن برنامه به صورت دلخواه می‌شود. این دستگاه دارای پخت انواع سوپ، پیتزا، گوشت، مرغ می‌باشد. 

خرید قسطی لوازم خانگی پاکشوما

خرید قسطی لوازم خانگی پاکشوما، در سایت قسطی کلاب به راحتی امکان پذیر می‌باشد. خرید قسطی لوازم خانگی ایرانی این امکان را برای خریداران به وجود آورده تا بتوانند در هر شرایطی لوازم خانگی مورد نیاز خود را فراهم کنند. نقدی بودن خرید کالاها، در سایت قسطی کلاب برای شما این امکان را به وجود می‌آورد تا بتوانید به صورت نقدی خرید نمایید. در صورت تمایل به خرید اقساطی محصولات می‌توانید راهنمایی‌های لازم را از مشاوران سایت قسطی کلاب بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید آبمیوه گیری بوش

خرید آبمیوه گیری بوش
برند بوش تولید کننده انواع لوازم خانگی است که در این روزهای گرم سال به طور حتم یک آبمیوه گیری بوش می‌تواند بسیار مورد استفاده قرار گیرد. برای...

ماشین ظرفشویی ال جی

ماشین ظرفشویی ال جی
وجود یک ماشین ظرفشویی با برندی معتبر برای هر خانه‌ای لازم و ضروری است. برای خرید اقساطی ماشین ظرفشویی ال جی به بخش لوازم خانگی در ...