خرید قسطی پلی استیشن 4پرو

تاریخ انتشار:
1403/2/26 07:31:27

پلی استیشن یکی از محبوب‌ترین کنسول‌های بازی دنیا می‌باشد. برای خرید قسطی پلی استیشن 4پرو به بخش کنسول بازی در بخش بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی پلی استیشن 4پرو


بررسی مشخصات پلی استیشن 4 پرو

کنترلر 

پلی استیشن 4 پرو با کنترلر DualShock 4 سونی عرضه می‌شود. به جز یک نوار LED کوچک تعبیه شده در تاچ پد، تفاوت چشمگیری بین نواری که با PS4 یا PS4 Slim استاندارد ارائه می‌شود، وجود ندارد. با خرید قسطی پلی استیشن 4 پرو متوجه می‌شوید که دکمه‌های D-Pad به جای مشکی براق، خاکستری مات هستند.

مشخصات

پلی استیشن 4 پرو دارای پردازنده AMD PS4 اصلی است. تفاوت اساسی این است که CPU PS4 Pro در مقایسه با Slim از 1.6 گیگاهرتز به 2.1 گیگاهرتز اورکلاک شده است. با خرید قسطی پلی استیشن 4 پرو می‌توانید از بازی با این کنسول شگفت انگیز لذت ببرید.
این وسیله بازی سرگرمی همچنین دارای پهنای باند افزایش یافته برای عملکرد کارآمدتر است و پردازنده گرافیکی آن، دارای هشت هسته است. این کنسول ویژگی‌های بسیاری از Polaris AMD را در خود جای داده است و TFLOP را از 1.84 به 4.2 افزایش داده است، که قدرت Pro را در مقایسه با Slim یا  PS4 دو برابر می‌کند. 

بازی‌ها چند نفره و آنلاین

با خرید قسطی پلی استیشن 4 پرو و اتصال آن به اینترنت، می توانید از پتانسیل کامل کنسول استفاده کنید. می‌توانید بازی‌های بیشتری را به ‌صورت دیجیتالی از طریق فروشگاه پلی ‌استیشن خریداری کنید و آن‌ها را روی هارد دیسک 1 ترابایتی خود ذخیره کنید یا با اشتراک PS Plus به صورت آنلاین، گروهی بازی کنید، همچنین می‌توانید دو بازی رایگان در ماه دریافت کنید.

کتابخانه بازی

از سال 2017 تمام بازی‌ها روی پلی استیشن 4 پرو به صورت حرفه‌ای فعال شدند. یعنی عناوینی که با نشان PS4 Pro Enhanced روی جعبه قابل شناسایی هستند، با رزولوشن 3840 x 2160 و HDR در تلویزیون‌های 4K  پخش می‌شوند و می‌توانند نرخ فریم نرم ‌تری را در مجموعه‌‌های 1080p دریافت کنند. این کنسول بازی سرگرمی چندین مورد علاقه ‌مندی‌‌های قدیمی‌تر مانند The Last of Us ،Uncharted 4 ،Rise of the Tomb Raider ،Shadow of Mordor و Infamous: First Light را برای کار با کیفیت 4K قرار داده است. 

رابط

رابط پلی استیشن 4 پرو با PS4 و PS Slim یکسان است. در میان پس‌ زمینه آبی با نوارهای سفید و خاکستری که در اطراف می‌چرخند، آیکن هایی را برای فروشگاه پلی ‌استیشن، عناوین اخیرا پخش‌شده، تلویزیون و ویدیو، کتابخانه، ویدیوی پلی ‌استیشن و موسیقی پلی ‌استیشن در مرکز قرار داده است. نمادهای پلی استیشن پرو، اعلان‌ها، دوستان، تنظیمات، جوایز و زمان نیز بالای آیکن‌ها قرار دارند. با خرید اقساطی ps4 می‌توانید از این ویژگی‌ها استفاده کنید.

منوی سریع و منوهای اشتراک‌گذاری به گونه ‌ای بازنگری شده‌ اند که در هنگام راه ‌اندازی تنها بخشی از سمت چپ صفحه را اشغال ‌کنند، بنابراین برای دسترسی به منوها نیازی نیست بازی را متوقف کنید. به طور کلی، این یک رابط نرم و آسان برای استفاده است که اکثر گیمرها می‌توانند مستقیما از آن استفاده کنند.

اشتراک گذاری

پلی استیشن همچنان پادشاه اشتراک گذاری و تنها کنسولی است که می تواند در YouTube و همچنین Twitch پخش شود. همچنین با خرید قسطی پلی استیشن 4 پرو می‌توانید اسکرین شات ها و ویدیوها را در فیس بوک و توییتر به اشتراک بگذارید. 

مزیت دیگر PS Play Share است که به شما امکان می‌دهد کنترل بازی خود را به مدت 60 دقیقه به دوستی در مکانی دیگر واگذار کنید و هنگامی که در سطح دشواری گیر می‌کنید، می تواند نجات دهنده باشد. به لطف افزایش عملکرد این وسیله بازی سرگرمی، Play Share اکنون به جای 720p با کیفیت 1080p پخش می‌شود. 

قابلیت ارتقا 

پلی استیشن 4 پرو با هارد دیسک 1 ترابایتی عرضه می‌شود. شما می‌توانید درایو موجود را با هارد 2.5 اینچی SATA یا SSD تعویض کنید. فقط مطمئن شوید که ضخامت آن 9.5 میلی متر یا کمتر باشد. شما به سادگی با اتصال دو سیستم به یکدیگر توسط کابل اترنت می‌توانید داده‌های بازی با ارزش خود را از PS4 قدیمی، به Pro  انتقال دهید. فقط مطمئن شوید که تمام ذخیره‌ها و تروفی‌های بازی شما با سرویس ابری پلی ‌استیشن همگام‌سازی شده‌ باشند. 

شرایط خرید قسطی پلی استیشن 4 پرو

فروشگاه آنلاین قسطی کلاب، سایت برتر در زمینه فروش قسطی پی اس فور، شرایط خرید کالای دیجیتال را برای مشتریان فراهم کرده است. شما می‌‎توانید با خرید اقساطی ps4 و پرداخت اقساط آن به صورت ماهانه این کنسول بازی فوق العاده را در اختیار داشته باشید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی ایکس باکس

فروش قسطی ایکس باکس
کنسول بازی ایکس باکس یکی از پرفروش‌ترین محصولات کمپانی مایکروسافت می‌باشد. اگر تمایل به خرید اقساطی ایکس باکس دارید به بخش بازی ...

خرید اقساطی PS4

خرید اقساطی PS4
کنسول بازی پلی استیشن 4 بسیار حرفه‌ای و جذاب ساخته شده است. اگر تمایل به خرید اقساطی PS4 دارید به بخش بازی سرگرمی در سایت قسطی...