خرید قسطی گوشی S20 FE سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/26 03:59:14

یکی از بهترین و پرفروش‌ترین محصولات سامسونگ مدل s20 fe می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی S20 FE سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی S20 FE سامسونگ


بررسی گوشی s20 fe سامسونگ

آیا قصد خرید قسطی گوشی S20 FE سامسونگ را دارید؟ در حال حاضر استفاده از تلفن همراه بسیار همه گیر شده است. برندهای شناخته شده‌ای مانند سامسونگ، اپل، هوآوی در راستای تولید این گوشی‌های هوشمند فعالیت می‌کنند. نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های زیادی سعی می‌کنند با شرایط مختلف، به مشتریان خود کمک کنند تا بتوانند این گوشی‌ها را تهیه کنند. مثلا بسیاری از فروشگاه‌ها علاوه بر شرایط خرید نقدی، شرایط فروش قسطی را هم برای مشتریان خود درنظر می‌گیرند. 

امروزه خرید اقساطی کالای دیجیتال مانند خرید اقساطی گوشی S20 FE سامسونگ، متداول است. بنابراین شما به راحتی می‌توانید این گوشی را تهیه کنید. لازم به ذکر است که گوشی‌های سری FE یا نسخه طرفداران مثل گوشی S20 FE، گوشی‌های با کیفیت، قدرتمند و در حین حال قیمت مناسب هستند. 

مشخصات فنی گوشی S20 FE 

صفحه نمایش لمسی خازنی Super AMOLED، با 16 میلیون رنگ
ابعاد صفحه نمایش 6.5 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش 2400*1080 پیکسل
فناوری محافظ کورنینگ گوریلا گلس 3
ابعاد بدنه 8.4*74.5*159.8 میلیمتر (0.33*2.93*6.29 اینچ)
وزن بدنه 190 گرم
ساختار بدنه جلو شیشه (گوریلا گلس 3)، پشت پلاستیک، فریم از آلومینیوم
رنگ‌ها بنفش کمرنگ، سبز، سرمه‌ای، سفید، قرمز، نارنجی
سیستم عامل اندروید 10
رابط کاربری One UI 2.5
پردازندهExynos 990 (7 nm+)
پردازنده مرکزی 8 هسته‌ای
پردازنده گرافیکی Mali-G77 MP11
حافظه داخلی و رم 128 گیگابایت با 6 گیگابایت رم، 128 گیگابایت با 8 گیگابایت رم
256 گیگابایت با 6 گیگابایت رم، 256 گیگابایت با 8 گیگابایت رم
کارت حافظه microSDXC (از اسلات مشترک سیم کارت استفاده می‌کند)
سیم کارت تک سیم‌کارت (نانو سیم)، هایبرید دو سیم‌کارت (نانو سیم، استندبای دوگانه)
USBUSB تایپ سی، USB On-The-Go
فناوری شبکه ارتباطی GSM / CDMA / HSPA / EVDO / LTE / 5G
باتری Li-Po 4500 mAh، جدا نشدنی
شارژدهی شارژ سریع 25 واتی، شارژ سریع بی‌سیم 15 واتی، شارژ بی‌سیم معکوس 4.5 واتی، USB Power Delivery 3.0
دوربین پشت سه لنز مجزا، 12 مگاپیکسل، 8 مگاپیکسل، 12 مگاپیکسل
دوربین جلوتک لنز 32 مگاپیکسل
حسگر اثر انگشت (زیر صفحه نمایش، optical)، شتاب سنج، ژیروسکوپ، حسگر مجاورتی، قطب نما، فشارسنج 

گوشی S20 FE در رنگ‌های مختلف 

در حال حاضر در بازار موبایل، گوشی‌های سامسونگ فروش زیادی دارند و این نشان دهنده محبوبیت این برند در بین مشتریان گوشی موبایل است. این محبوبیت بی‌دلیل نیست. سامسونگ سعی کرده علاوه بر تنوع زیاد مدل، قابلیت‌های جدیدی را برای محصولات خود عرضه کند که هم کیفیت را حفظ کند و هم نیاز کاربران را رفع کند. با خرید قسطی گوشی S20 FE سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

از جمله این گوشی‌ها، گوشی S20 FE است که به عنوان آخرین نسخه گوشی S20 ارائه شده است. این گوشی با اینکه قیمت پایین‌تری نسبت به نسخه اصلی دارد اما برخی قابلیت‌های قدرتمند مانند چیپست رده بالا را حفظ کرده است. همچنین وجود نمایندگی‌های زیاد در ایران و خدمات پس از فروش باعث جذب مشتریان زیادی شده است. 

ویژگی‌های گوشی S20 FE 

چه ویژگی‌هایی باعث شده خرید اقساطی گوشی S20 FE سامسونگ منطقی به نظر برسد؟ این گوشی با وجود داشتن سخت افزار قدرتمند، با قیمت مناسبی عرضه شده است. عملکرد پردازنده این گوشی، اجرای اپلیکیشن‌های مختلف و بازی را به راحتی مدیریت می‌کند. گوشی S20 FE در برابر گرد و غبار و آب مقاوم است. نرخ رفرش صفحه نمایش این گوشی 120 هرتز است یعنی یک نمایشگر سوپر امولد که محتوا را روان و سریع برای کاربر نمایش می‌دهد. این گوشی از نظر روشنایی صفحه نمایش به خوبی گوشی‌های پرچمدار عمل می‌کند. 

اجرای بازی با پردازنده قدرتمند گوشی S20 FE 

لنز دوربین این گوشی به گونه‌ای است که فوکوس خودکار انجام می‌دهد و تصویر را تثبیت می‌کند. فناوری موجود در دوربین‌های این گوشی امکان بزرگنمایی با حفظ کیفیت تصویر و همچنین کنتراست بالا را فراهم کرده است. این دوربین‌ها هم در روز و هم در شب کیفیت تصویر خوبی را ارائه می‌دهند. بنابراین می‌توان گفت خرید قسطی گوشی S20 FE سامسونگ، با سخت افزار قدرتمند و به روز همراه با طراحی خوب در کنار قیمت مناسب، گزینه‌ای منطقی است. 

سایت قسطی کلاب و شرایط فروش قسطی 

از طریق سایت قسطی کلاب، می‌توانید خرید اقساطی کالاهای مختلفی را انجام دهید. سایت قسطی کلاب یک فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی و بسیاری از محصولات دیگر است. از جمله این محصولات، می‌توان به انواع کالای دیجیتال که خرید قسطی گوشی S20 FE نمونه‌ای از آن می‌باشد، لوازم اداری، بازی و سرگرمی، وسایل آرایشی بهداشتی و حتی خودرو اشاره کرد. با ورود به سایت، طرح‌های متفاوت که جهت سهولت خرید مشتریان گرامی مخصوصا بازنشستگان، کارمندان و مشاغل آزاد پیش بینی شده است، را بررسی کنید. 

در سایت، راهنمایی‌های لازم قرار گرفته است. در صورت داشتن هرگونه سوال، می‌توانید به قسمت، سوالی دارید، مراجعه کنید و تیم قسطی کلاب پاسخگوی شما خواهد بود. متناسب با نیاز خود، خرید اقساطی موردنظرتان را انجام دهید و با پرداخت اقتصادی، کالای مورد نیازتان را در اسرع وقت در اختیار داشته باشید. برای خرید اقساطی گوشی S20 FE سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید نقدی گوشی هوآوی مدل nova 7i

خرید نقدی گوشی هوآوی مدل nova 7i
یکی از جدیدترین گوشی‌های شرکت هوآوی، مدل nova 7i می‌باشد که بسیار زیبا و جذاب طراحی شده است. برای خرید نقدی یا اقساطی گوشی هوآوی...

خرید اقساطی پرینتر لیزری hp

خرید اقساطی پرینتر لیزری hp
امروزه پرینتر جز وسایل لازم و ضروری در هر محل کار و شرکت می‌باشد. اگر تمایل به خرید اقساطی پرینتر لیزری hp دارید به بخش پرینتر و کپی در...