خرید قسطی گوشی a24 با سفته

تاریخ انتشار:
1403/2/27 00:50:49

اگر به دنبال خرید یک گوشی مقرون به صرفه و استثنایی را دارید، پیشنهاد ما برای شما خرید قسطی گوشی a24 با سفته الکترونیکی یا چک می‌باشد. برای خرید اقساطی به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی a24 با سفته



گوشی a24 سامسونگ مقرون به صرفه!

خرید قسطی گوشی a24 پیشنهادی بسیار عالی برای کسانی است که قصد تهیه گوشی‌های میانرده سامسونگ، با قیمت مناسب را دارند. از آنجایی که تلفن‌های همراه یکی از پر‌استفاده‌ترین وسایل دیجیتال به شمار می‌آیند، تهیه یک تلفن همراه متناسب با نیاز شما بسیار ضروری است. اما از آنجایی که قیمت تلفن‌های همراه هوشمند افزایش چشمگیری داشته است، بسیاری از افراد خرید قسطی را ترجیح می‌دهند. چرا که در این صورت هم می‌توانند تلفن هوشمند بسیار با‌کیفیتی برای خرید انتخاب کنند و هم ملزم به پرداخت تمام هزینه‌ آن، به صورت یکجا نیستند.

خرید گوشی a24 بسیار سودمند است. چرا که این تلفن هوشمند از کیفیت فوق العاده‌ای برخوردار است و هم امکان استفاده از شرایط بسیار ویژه، برای خرید اقساطی گوشی a24 فراهم است. برند سامسونگ یکی از بهترین برند‌های تلفن همراه به شمار می‌آید، که از لحاظ قدرت و کیفیت خود را در بازارهای جهانی تلفن همراه اثبات کرده است. شرکت سامسونگ برای هر قشری محصول تولید می‌کند. که می‌توان گفت این برند بهترین گوشی‌ ارزان قیمت و میانرده را برای مشتریان خود تولید می‌کند. که یکی از آن‌ها، گوشی سامسونگ a24 است که در ادامه به نقد و بررسی این مدل از گوشی سامسونگ خواهیم پرداخت. 

گوشی a24 با مشخصات ظاهری خیره کننده

گوشی سامسونگ a24 با سه ماژول دوربین در پشت ظاهری فوق العاده دارد. قیمت مناسب آن موجب شده است خرید قسطی گوشی a24 انتخاب هوشمندانه‌ای به ‌‍‌‌شمار رود. جنس بدنه گوشی سامسونگ a24 از پلاستیک است. اما بر خلاف سایر تلفن‌های همراه بدنه جنس پلاستیک ظاهری بدی ندارد، چرا که در ساخت آن از پلاستیک براق و فشرده استفاده شده است. که همین امر گوشی a24 سامسونگ را به یک گوشی بسیار سبک و خوش دست تبدیل کرده است. گوشی a24 تنوع رنگی بسیار جذاب و خیره کننده‌ای دارد. گوشی a24 در رنگ‌های مشکی، شرابی، سبز لیمویی و نقره‌ای چند رنگ، به بازار عرضه شده است. 

مشخصات فنی گوشی سامسونگ a24

با خرید اقساطی گوشی a24 شما یک گوشی بسیار عالی میانرده از برند سامسونگ تهیه خواهید کرد. چرا که گوشی سامسونگ a24 نسبت به قیمتش از پردازنده نسبتا قوی برخوردار است. گوشی سامسونگ a24 پردازنده‌ای هشت هسته‌ای دارد و مجهز به فناوری ‌ Mediatek MT8781 Helio G99 می‌باشد. که قابلیت پشتیبانی برنامه‌ها و بازی‌های سنگین را دارد. حافظه داخلی گوشی a24، 128 گیگابایت است و با اتصال کارت حافظه جانبی میکرو  SDنیز می‌توانید از ظرفیت حافظه پشتیبان برخوردار شوید. ظرفیت باتری گوشی سامسونگ a24، 5000 میلی آمپر است که به عنوان یک گوشی میانرده گوشی سامسونگ a24 از نظر باتری دوام نسبتا خوبی دارد و به سرعت شارژ می‌شود. 

گوشی a24 سامسونگ با دوربین فوق العاده

با خرید قسطی گوشی a24  تجربه لذت بخشی از کیفیت دوربین آن خواهید داشت. گوشی a24  سامسونگ با توجه با قیمت بسیار مناسبش از دوربین نسبتا عالی برخوردار است. دوربین اصلی و لنز واید گوشی a24 سامسونگ 50 مگاپیکسل است، که مجهز به لرزشگیر اپتیکال می‌باشد. همچنین قابلیت فوکوس خودکار و تشخیص چهره نیز در دوربین اصلی گوشی سامسونگ A24  وجود دارد. عکس‌های ثبت شده در طول روز نیر کنترل رنگ و کنتراست قابل توجهی دارند. لنز واید و لنز ماکرو گوشی samsung a24  نیز به ترتیب 5 و 2 مگاپیکسل است. دوربین جلو و سلفی آن نیز با دریچه دیافراگم f/2.2، 13 مگاپیکسل است. گوشی سامسونگ a24  با این مشخصات ظاهری و فنی بهترین گوشی ارزان قیمت موجود در بازار به شمار می‌آید. 

شرایط خرید اقساطی گوشی a24 از قسطی کلاب

برخی شرایط خرید اقساطی تلفن‌های همراه نامعقول و پیچیده است. اما فروشگاه قسطی کلاب شرایط ویژه‌ای برای خرید قسطی گوشی a24 و خرید اقساطی سایر کالای دیجیتال در نظر گرفته است. که افراد بتوانند بدون پیش پرداخت‌های سنگین و ضامن محصولات مورد نیاز خود را تهیه نمایند. قسطی کلاب یکی از وب سایت‌های برتر در زمینه فروش قسطی تلفن های همراه و لوازم دیجیتال به شمار می آید. اگرچه که امکان خرید نقدی گوشی a24 در قسطی کلاب وجود دارد، اما با خرید اقساطی شما می‌توانید کالاهای دیگر مورد نیاز خود را نیز تهیه نمایید. کافی است به بخش کالای دیجیتال و موبایل در وب سایت مراجعه کنید. در صورت ایجاد هرگونه ابهام و سوال در رابطه با خرید اقساطی محصولات دیجیتال با کارشناس ما در ارتباط باشید و از مشاوره‌های تخصصی آن‎ها بهره‎‌مند شوید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی a03

خرید قسطی گوشی a03
یکی از گوشی‌های میانرده و خوش قیمت برند سامسونگ مدل گلکسی a03 می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی a03 به بخش موبایل در دسته بندی...

خرید قسطی گوشی poco x6 شیائومی

خرید قسطی گوشی poco x6 شیائومی
شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی poco x6 شیائومی با شرایطی بی نظیر به بخش موبایل شیائومی در دسته بندی کالای دیجیتال...