خرید اقساطی گوشي A22

تاریخ انتشار:
1403/2/25 03:34:48

اگر به دنبال یک گوشی جذاب و مقرون به صرفه هستید، به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

خرید اقساطی گوشي a22


آشنایی و شناخت گوشی a22 سامسونگ

اگر شما از افرادی هستید که به دنیای علم و تکنولوژی علاقه مند هستید حتما تا به حال نام شرکت سامسونگ را شنیده‌اید. شرکت سامسونگ در زمینه تولید و عرضه کالای دیجیتال به بازار فعالیت می‌کند. شرکت سامسونگ محصولاتی مانند لوازم خانگی و گوشی‌های هوشمند را تولید و به بازار عرضه می‌کند. برای خرید قسطی گوشي a22 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

گوشی سامسونگ a22 یکی از گوشی‌های هوشمندی است که توسط شرکت سامسونگ تولید شده است. این کالای دیجیتال در 3 ژوئن سال 2021 میلادی به بازار عرضه شد. صفحه نمایشگر این گوشی از نوع T F T و ابعاد نمایشگر سامسونگ a22 6.6 اینچ است. نمایشگر این کالای دیجیتال از فناوری نرخ تازه سازی تصویر پشتیبانی می‌کند. 

رنگ بندی متنوع

گوشی سامسونگ a22 در سه رنگ مشکی، سفید، سبز، بنفش توسط شرکت سامسونگ به بازار عرضه شد. کالای دیجیتال در دو مدل دو سیم کارته و تک سیم کارته به مشتریان عرضه می‌گردد. وزن گوشی سامسونگ a22 حدودا دویست و سه گرم است. برای خرید اقساطی گوشي a22 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

بدنه این کالای دیجیتال دارای جلوی شیشه‌ای و فریم پلاستیکی و بدنه پشتی پلاستیکی است که دارای متریال باکیفیتی است. پلتفرم این گوشی دارای اندروید 11 با AUI 3.1 است. دوربین این گوشی شامل یک لنز 48 مگاپیکسلی واید است که دارای فوکوس خودکار و تشخیص عمق خودکار است.

لنز اولترا واید این گوشی دارای یک لنز 5 مگاپیکسلی است که دارای میکرومتر سایز پیکسل است. اما لنز و سنسور تشخیص عمق این گوشی دارای یک لنز 2 مگاپیکسلی است که باعث می‌شود رزولوشن عکس‌هایی که شما می‌گیرید از کیفیت بالایی برخوردار باشند.

پردازنده‌ گوشی a22 سامسونگ

پردازنده یا CPU این گوشی از نوع مدیاتک است. مدل پردازنده گوشی سامسونگ a22 مدیاتک 700 5G است. پردازنده‌ای که در این کالای دیجیتال به کار برده شده است از بهترین پردازنده‌های شرکت مدیاتک است. با خرید قسطی گوشي a22 از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

شما می‌توانید با استفاده از این پردازنده بازی‌های قدرتمند و برنامه‌های سنگین را بر روی گوشی سامسونگ اجرا کنید و بدون هیچ مشکلی از گوشی خود استفاده نمایید. پردازنده‌ مرکزی این گوشی هشت هسته‌ای است که به دلیل هشت هسته‌ای بودن سی پی یو و پردازنده این گوشی دیگر داغ نمی‌شود. 

پردازنده گرافیکی این گوشی از نوع و مدل Mali-G57 MC2 است که از پردازنده‌های پرچمدار شرکت مدیاتک محسوب می‌شود. به لطف پردازنده گرافیکی قوی این گوشی شما می‌توانید بازی‌ها و برنامه‌هایی که نیازمند یک گرافیک بالا هستند را به خوبی اجرا کنید و از استفاده با این گوشتی لذت کافی را ببرید. اگر شما در هنگام خرید اقساطی گوشي a22 نگران حافظه‌های داخلی گوشی هستید. باید به شما گفت که این گوشی با حافظه و رم‌های متفاوتی به بازار عرضه شده است. 

حافظه‌های داخلی گوشی a22 سامسونگ 

-64 گیگابایت با 4 گیگابایت رم.
-128 گیگابایت با 4 گیگابایت رم.
-128 گیگابایت با 6 گیگابایت رم.
-128 گیگابایت با 8 گیگابایت رم.

خرید قسطی گوشي a22 سامسونگ از قسطی کلاب

اگر علاقه مند به خرید قسطی گوشی a22 سامسونگ هستید می‌توانید از شرکت‌هایی که اقدام به فروش قسطی کالای دیجیتال می‌کنند اقدام به خرید اقساطی گوشي a22 کنید. یکی از شرکت‌هایی که اقدام به فروش قسطی و نقد این گوشی می‌نماید شرکت قسطی کلاب است. شرکت قسطی کلاب در زمینه فروش قسطی کالاهای دیجیتال با شرایط فروش متنوع اقساط فعالیت می‌کند. طرح اول خرید اقساطی طرح پارسیان است. این طرح با استفاده از چک صیاد انجام می‌گیرد. 

شما در این طرح می‌توانید تا سقف سی میلیون تومان از کالاهای قسطی کلاب استفاده نمایید. سقف اقساط در طرح پارسیان 24 ماه است. شما مدارکی مانند اسناد هویتی یا شناسنامه‌ای، مستندات درآمدی و تصویر چک صیاد‌ را برای استفاده از این طرح ارائه نمایید.

طرح بعدی طرح خرید اقساطی با استفاده از طرح پایا است. شما در این طرح می‌توانید تا سقف پنجاه میلیون تومان کالا از قسطی کلاب به صورت قسطی دریافت نمایید. این طرح یکی از طرح‌های قسطی کلاب است که کمترین میزان مدارک را از مشتریان جهت دریافت تسهیلات طلب می‌کند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطي مک بوک 2021 با چک

خرید اقساطي مک بوک 2021 با چک
برای خرید اقساطي مک بوک 2021 با چک به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و از شرایط فروش...

خرید اقساطی گوشی A42 سامسونگ

خرید اقساطی گوشی A42 سامسونگ
کمپانی سامسونگ در سال 2020 از بهترین محصولات خود رونمایی کرد و موبایل‌های استثنایی را روانه بازار کرده است. برای خرید اقساطی گوشی A42...