خرید قسطی تلویزیون شیائومی 55 اینچ با سفته

تاریخ انتشار:
1403/2/26 21:27:52

یکی از بهترین برندهای تولید کننده تلویزیون در دنیا شیائومی می‌باشد. برای خرید قسطی تلویزیون شیائومی 55 اینچ با سفته الکترونیکی یا چک به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی تلویزیون شیائومی 55 اینچ با سفته



تلویزیون شیائومی 55 اینچ

اگر قصد خرید قسطی تلویزیون شیائومی 55 اینچ را دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما قبل از خرید این مقاله را مطالعه نمایید. در سال‌های اخیر تلویزیون‌های متنوع و هوشمند بسیاری توسط برند‌‌های مختلف به بازار عرضه شد. که یکی از آن‌ها تلویزیون‌های برند شیائومی بود. بعد از موفقیت چشمگیر شیائومی در تولید تلفن‌های هوشمند، این برند اقدام به ساخت محصولات دیجیتال دیگر کرد، که یکی از آنها تلویزیون‌های هوشمند بود. تلویزیون شیائومی 55 اینچ یکی از مدل‌های پر فروش و با کیفیت این برند به شمار می‌آید. 

برند شیائومی توانست با تولید تلویزیون‌های فوق هوشمند، از بسیاری از رقبای خود پیشی بگیرد و در این زمینه نیز موفق عمل کند. از این رو برند شیائومی توانسته بهترین تلویزیون هوشمند موجود در بازار را تولید نماید و به مشتریان خود عرضه کند. 

آیا خرید اقساطی تلویزیون شیائومی 55 اینچ به صرفه است؟

خرید قسطی تلویزیون شیائومی 55 اینچ بسیار به‌صرفه است. چرا که قیمت تلویزیون‌های هوشمند و جدید در سال‎های اخیر افزایش چشمگیری داشته است. همچنین با توجه به تغییرات قیمت و تورم موجود در کشور قیمت محصولات دیجیتال خارجی، هر لحظه در حال افزایش است. به همین دلیل ممکن است بسیاری از افراد، از خرید تلویزیون هوشمند و رده بالا منصرف شوند و اقدام به خرید تلویزیون‌هایی با امکانات و کیفیت کمتر کنند.

اما خرید اقساطی تلویزیون این شرایط را فراهم آورده است تا افراد بتوانند، تلویزیون مورد نیاز  خود را با امکانات و کیفیت دلخواه تهیه نمایند. از آنجایی که این هزینه به صورت ماهیانه پرداخت می‌شود، اگر سودی هم بابت خرید اقساطی به مبلغ تلویزیون اضافه شده باشد، باز هم خرید اقساطی تلویزیون شیائومی 55 اینچ به‌صرفه است. برای کسب اطلاع بیشتر از قیمت تلویزیون‌های هوشمند می‎توانید محصول مورد نظر خود را در نوار جست جوی وب سایت سرچ کنید. 

مشخصات ظاهری و فنی تلویزیون شیائومی 55 اینچ

با خرید قسطی تلویزیون شیائومی 55 اینچ شما تجربه فوق العاده‌ای از تلویزیون‌های هوشمند و نسل جدید شیائومی تجربه خواهید کرد. تلویزیون 55 اینچ شیائومی با کمترین میزان حاشیه طراحی شده‌است. هنگامی که صفحه نمایش روشن است، شما به سختی می توانید مرز تصاویر را مشاهده نمایید.

تلویزیون شیائومی 55 اینچ با طراحی قاب فلزی و کیفیت تصویر 4K ultra HD با رزولوشن 3840 × 2160 تصاویر را با تمام جزئیات و کیفیت عالی نمایش می دهد. تلویزیون 55 اینچ شیائومی کیفیت رنگ فوق العاده‌ای دارد. با استفاده از استاندارد طیف رنگی DCI-P3 که در صنعت فیلم سازی هالیود از آن استفاده می‌شود، این اطمینان به شما داده می‌شود که رنگ‌های واقعی را به نمایش بگذارد. این تلویزیون با دو بلندگوی قدرتمند 12 واتی، سیستم صوتی پیشرفته‌ای دارد، که نسبت به تلویزیون‌های مشابه بازار تلویزیون 55 اینچ شیائومی صدایی واضح‌تر و بلندتری دارد.

با خرید اقساطی تلویزیون شیائومی 55 اینچ شما یک ریموت کنترل بلوتوث‌دار نیز دریافت خواهید کرد. ریموت کنترل تلویزیون شیائومی بلوتوث‌دار و قابل کنترل از راه دور می‌باشد. بنابراین حتما لازم نیست که برای عوض کردن کانال آن را روبه‌روی تلویزیون بگیرید و از راه دور نیز می‌‌توانید این کار را انجام دهید. علاوه بر آن تلویزیون 55 اینچ شیائومی مجهز به فناوری Dolby Vision می‌باشد که به صورت خودکار نور و رنگ تصاویر را به توجه به نور محیط تنظیم می‌کند. که دیگر نیاز به تنظیم مجدد و دستی نور و رنگ تصاویر نیست. تلویزیون شیائومی 55 اینچ از سیستم عامل اندروید 10 پشتیبانی می‌کند و قابلیت نصب بیش از 4000 برنامه در آن وجود دارد. همچنین به راحتی می توانید تلفن هوشمند خود را به تلویزیون متصل سازید و از قابلیت‌های بی‌نظیر آن نهایت استفاده را ببرید. 

خرید قسطی تلویزیون شیائومی 55 اینچ توسط قسطی کلاب

با قسطی کلاب امکان خرید قسطي تلویزیون شیائومی 55 اینچ برای مشتریان وجود دارد. قسطی کلاب یکی از فروشگاه‌های اینترنتی برتر در زمینه فروش لوازم خانگی و دیجیتال می‌باشد. که هم امکان خرید نقدی و هم خرید اقساطی را برای مشتریان خود فراهم آورده است و در فروش قسطی محصولات خود بسیار موفق عمل کرده است. برای خرید از سایت قسطی کلاب احتیاجی به مراجعه حضوری نیست، در هر کجای ایران که باشید محصول مورد نیازتان ارسال خواهد شد. خرید قسطی تلویزیون شیائومی فرصتی استثنایی برای کسانی است که به دنبال خرید یک تلویزیون هوشمند و باکیفیت هستند، اما امکان خرید نقدی برای آنها وجود ندارد. برای خرید قسطی از قسطی کلاب احتیاجی به ضامن نیست فقط با ارائه چک و سفته می‌توانید خرید خود را نهایی کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اینترنتی انواع لوازم آشپزخانه

خرید اینترنتی انواع لوازم آشپزخانه
یکی از راه های خرید لوازم مورد نیازتان خرید از طریق فروشگاه‌های اینترنتی است. فروشگاه‌های اینترنتی زیادی در سرتاسر دنیا وجود دارند. در ایران...

خرید اقساطی ظرفشویی پاک شوما

خرید اقساطی ظرفشویی پاک شوما
ماشین ظرفشویی یکی از وسایل برقی مورد استفاده و ضروری در هر خانه‌ای است. برای خرید اقساطی ظرفشویی پاک شوما به بخش ماشین ظرفشویی...