خرید اقساطی ردمی نوت 11 پرو

تاریخ انتشار:
1403/2/8 02:10:53

گوشی جذاب و پرفروش Redmi note 11 بهترین پیشنهاد برای خرید است. برای خرید اقساطی ردمی نوت 11 پرو به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی ردمی نوت 11 پرو


توضیحاتی در مورد گوشی ردمی نوت 11 پرو

گوشی شیائومی ردمی نوت 11 پرو را می‌توان یکی از جدیدترین محصولات شرکت بزرگ شیائومی دانست. این گوشی به خاطر طراحی بسیار زیبا و امکانات بسیار خوب و همچنین قیمت مناسبی که دارد، طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. شرکت شیائومی با طراحی این گوشی توانسته به افرادی که درخواست گوشی با امکانات بسیار خوب و قیمت مناسب را دارند، کمک بسیار زیادی کند.

گوشی شیائومی ردمی نوت 11 پرو برای اولین بار در تاریخ 28 اکتبر 2021 معرفی شد. عرضه این گوشی به بازار نیز در تاریخ 1 نوامبر 2021 انجام گرفت. رنگ بندی این گوشی بسیار زیبا در نظر گرفته شده و همین تنوع رنگ را می‌توان یکی از دلایل محبوبیت این گوشی دانست. برای خرید قسطی ردمی نوت 11 پرو به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

این گوشی با رنگ‌های مشکی، آبی، بنفش و سبز تولید و روانه بازار شده است. قیمت گوشی ردمی نوت 11 پرو در هنگام عرضه به بازار 220 یورو بوده که قیمت بسیار مناسبی محسوب می‌شود. قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت باعث شده تا افراد بسیار زیادی از این گوشی استقبال نمایند. وزن این گوشی 207 گرم بوده که می‌توان گفت وزن بسیار خوبی دارد و در دسته گوشی‌های سنگین وزن قرار نمی‌گیرد. 

مشخصات گوشی شیائومی ردمی نوت 11 پرو

بهتر است قبل از اقدام برای خرید اقساطی ردمی نوت 11 پرو این گوشی را بیشتر بشناسیم. گوشی شیائومی ردمی نوت 11 پرو دارای سیستم عامل اندروید 11 بوده و رابط کاربری آن MIUI 12.5 می‌باشد. این گوشی با حافظه 128 و رم‌های 6 و 8 گیگابایت و همچنین با حافظه 256 و رم 8 گیگابایت تولید می‌شود. افرادی که نیاز به گوشی با حافظه بالا دارند نیز می‌توانند از این گوشی استفاده نمایند.

دوربین اصلی که برای گوشی شیائومی ردمی نوت 11 پرو در نظر گرفته شده، 108 مگاپیکسلی است. 2 دوربین 8 و 2 مگاپیکسلی نیز در کنار این دوربین قرار دارند که برای افزایش کیفیت عکس تاثیرگذار هستند. دوربین سلفی گوشی شیائومی ردمی نوت 11 پرو 16 مگاپیکسلی است، اگرچه کمتر از دوربین اصلی است، اما باز هم می‌تواند عکس‌های سلفی باکیفیتی را ثبت نماید. کیفیت فیلمبرداری فورکی بوده که این موضوع باعث می‌شود علاوه بر عکس، فیلم‌های باکیفیتی را نیز بتوان با این گوشی ضبط کرد. با خرید قسطی ردمی نوت 11 پرو از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

باتری استفاده شده برای گوشی شیائومی ردمی نوت 11 پرو از نوع لیتیوم پلیمری است. باتری این گوشی قابلیت تعویض ندارد. ظرفیت باتری گوشی شیائومی ردمی نوت 11 پرو برابر با 5160 میلی آمپر می‌باشد. برای خرید اقساطی ردمی نوت 11 پرو به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

یکی از قابلیت‌های برجسته این گوشی قابلیت شارژ سریع آن می‌باشد. قابلیت شارژ سریع 67 وات این گوشی باعث شده تا تنها در مدت 43 دقیقه شارژ آن کامل شود. با توجه به اینکه هنگام شارژ کردن نمی‌توان از گوشی استفاده کرد، هر چقدر مدت زمان شارژ شدن کمتر باشد، برای کاربران خوشایند تر است. همین موضوع باعث شده تا افراد زیادی به فکر تهیه این گوشی بیفتند. 

آشنایی با نحوه خرید قسطی ردمی نوت 11 پرو

برای خرید قسطی گوشی ردمی نوت 11 پرو کافی است مراکز معتبر فعال در این زمینه را پیدا کنید. یکی از مراکز معتبر و فعال در زمینه خرید اقساطی انواع کالای دیجیتال، فروشگاه قسطی کلاب می‌باشد. شرایط فروش قسطی موبایل در فروشگاه قسطی کلاب بسیار ساده بوده و این موضوع باعث شده همه افراد بتوانند از این شرایط بهره مند شوند. 

همه مراحل خرید اقساطی ردمی نوت 11 پرو به صورت آنلاین بوده و نیازی به حضور فیزیکی نیست. این موضوع باعث شده تا بدون هیچ گونه محدودیت مکانی بتوان انواع کالای دیجیتال را به صورت نقدی و اقساط از فروشگاه قسطی کلاب تهیه کرد.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی نوت 8 پرو

فروش قسطی نوت 8 پرو
برند شیائومی بازار موبایل ایران را قبضه کرده است و فروش بسیار بالایی در این چند ماه گذشته داشته است. شما می‌توانید برای خرید اقساطی نوت ...

خرید تبلت هواوی

خرید تبلت هواوی
شرکت هواوی یکی از موفق ترین شرکت های تولید کننده در زمینه طراحی و تولید تبلت می باشد. برای خرید نقدی یا اقساطی تبلت هواوی به بخش ...