خرید قسطی گوشی s23 سامسونگ با سفته

تاریخ انتشار:
1403/2/10 17:24:41

اگر قصد خرید قسطی گوشی s23 سامسونگ با سفته الکترونیکی یا چک را دارید به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی s23 سامسونگ با سفته


مشخصات گوشی s23 سامسونگ

در تاریخ 1 فوریه 2023، Samsung به معرفی گوشی جدید خود، Samsung Galaxy S23 پرداخت. این گوشی که در 17 فوریه 2023 وارد بازار شد، با سیستم عامل اندروید 13 ارائه شده است و قابلیت به‌روزرسانی به نسخه بعدی اندروید 14 را دارا می‌باشد. One UI 6، رابط کاربری این دستگاه است که تازه‌ترین تجربه کاربری را به کاربران ارائه می‌دهد. دو گزینه سیم‌کارت، تک سیم‌کارت و یا دو سیم‌کارت در مدل‌های مختلف این گوشی وجود دارد. Galaxy S23 از تکنولوژی‌های شبکه گسترده‌ای چون GSM، CDMA، HSPA، EVDO، LTE، و حتی 5G بهره می‌برد، که سرعت بالایی را برای کاربر فراهم می‌کند. با پشتیبانی از باندهای 4G و 5G بین‌المللی، این گوشی ارتباطات پیشرفته‌ای را برای کاربرانش ارائه می‌دهد. برای خرید قسطی گوشی s23 سامسونگ در ابتدا باید با مشخصات فنی آن آشنا شوید که در قسمت‌های بعدی به طور کامل برای شما توضیح داده شده است.

با گوشی Galaxy S23، تجربه‌ای بی‌نظیر از فناوری و کیفیت بی‌نظیر در دنیای کالای دیجیتال به دست خواهید آورد. این گوشی با صفحه نمایش Dynamic AMOLED 2X به سایز 6.1 اینچ و ابعادی در حدود 90.1 سانتی‌متر مربع عرضه شده است. نسبت صفحه نمایش به بدنه حدوداً 86.8٪ می‌باشد که نسبت به تصویر آن 19.3:3 است. روشنایی این صفحه نمایش به حداکثر 1750 نیت می‌رسد و نرخ تجدید پذیری آن 120 هرتز می‌باشد. از ویژگی‌های این نمایشگر محافظت کورینگ گوریلا گلس ویکتوس 2، قابلیت نمایش همیشه روشن، پخش محتوای HDR10+ و فول اچ دی پلاس بهره می‌برد. با خرید اقساطی گوشی s23 سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.

مشخصات بدنه کالای دیجیتال گوشی s23 سامسونگ

گوشی Samsung Galaxy S23 با وزن 168 گرم و ابعاد 146.3 ×70.9 × 7.6 میلی‌متر به بازار آمده است. این کالای دیجیتال دارای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار به استاندارد IP68، تا عمق 1.5 متر و به مدت 30 دقیقه، می‌باشد. همچنین دارای قلم لمسی است که با بلوتوث، شتاب‌سنج و ژیروسکوپ ارتباط دارد. بدنه این گوشی از جلو و پشت شیشه‌ای با گوریلا گلس ویکتوس 2 ساخته شده و فریم آن از آلومینیوم است. همچنین قاب آلومینیومی Armor دارای مقاومت در برابر سقوط و خراش‌های شدید است که از محافظت بیشتری برخوردار است. در بخش سخت‌افزاری، از تراشه کوالکام SM8550-AC یا همان اسنپدراگون 8 نسل 2 استفاده شده که با فرآیند ساخت 4 نانومتری و هشت هسته‌ای عمل می‌کند. پردازنده گرافیکی آن از مدل Adreno 740 می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی s23 سامسونگ به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یک خرید لذت بخش را تجربه کنید.

مشخصات دوربین گوشی s23 سامسونگ

دوربین پشت کالای دیجیتال گوشی Samsung Galaxy S23 با پیکربندی سه گانه شامل واید، الترا واید و تله ‌فوتو طراحی شده است.

-دوربین اصلی (50 مگاپیکسل): دارای لنز 24 میلی‌متری و سنسور 1/1.56 اینچ با سایز پیکسل 1.0 میکرومتر، دیافراگم f/1.8 و فوکوس خودکار دوال پیکسل است. همچنین از لرزش‌گیر اپتیکال تصویر وضوح بالایی بهره می‌برد.

-دوربین واید (12 مگاپیکسل): دارای لنز 13 میلی‌متری با پوشش 120 درجه، سنسور 1/2.55 اینچ و سایز پیکسل 1.4 میکرومتر است. این دوربین دارای فوکوس دوال پیکسل و قابلیت ضبط ویدیوی فوق‌العاده ثابت با دیافراگم f/2.2 می‌باشد.

-دوربین تله‌فوتو (10 مگاپیکسل): دارای لنز 70 میلی‌متری و سنسور 1/3.94 اینچ با سایز پیکسل 1.0 میکرومتر، فوکوس خودکار و زوم اپتیکال 3 برابر است. دیافراگم این دوربین f/2.4 بوده و امکان ضبط ویدیو با کیفیت 8K@24/30fps و 4K@30/60fps را دارا می‌باشد.

این دوربین‌ها امکانات فیلمبرداری با کیفیت HDR10+، ژیروسکوپ لرزش‌گیر دیجیتالی تصویر-ژیروسکوپی، ضبط صدای استریو و ویژگی‌های دیگری از جمله فلاش ال ای دی، فوکوس خودکار، HDR و لرزش‌گیر تصویر را فراهم می‌کنند. برای خرید و فروش قسطی انواع مختلف گوشی باید به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید. یکی از فروشگاه‌های محبوب که شرایط متنوعی برای خرید اقساطی گوشی s23 سامسونگ ارائه می‌دهد، قسطی کلاب می‌باشد.

خرید قسطی گوشی s23 سامسونگ از مجموعه قسطی کلاب

مجموعه قسطی کلاب یکی از فروشگاه‌های معتبر برای خرید و فروش قسطی تجهیزات می‌باشد. در این سایت می‌توانید گوشی‌های موبایل را به صورت اقساطی خریداری کنید. در بخش کالای دیجیتال، مجموعه‌ای از برندهای معروف موبایل مانند اپل، سامسونگ، هواوی، شیائومی و دیگر برندها قابل مشاهده است. همچنین در بخش‌های دیگر نیز می‌توانید دسته‌بندی‌های مختلفی از کالاها را مشاهده کنید، از جمله تبلت، ساعت هوشمند، لپ تاپ، کامپیوتر، مانیتور، هدفون، اسپیکر و بلندگو، هارد اکسترنال، تلفن و فکس، پرینتر و کپی و غیره. در این مجموعه علاوه بر خرید نقدی امکان خرید اقساطی انواع مختلف تجهیزات می‌باشد. این به این معنی است که می‌توانید کالاهای دیجیتال را با پرداخت اقساط ماهیانه به صورت امن و با خیال آسوده خریداری کنید. با خرید اقساطی گوشی s23 سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی ساعت هوشمند سامسونگ سری 4

خرید اقساطی ساعت هوشمند سامسونگ سری 4
یکی از گجت‌های پرکاربرد بی شک ساعت هوشمند می‌باشد. شما می‌توانید برای خرید اقساطی ساعت هوشمند سامسونگ سری 4 به بخش ساعت...

فروش قسطی گوشی آیفون

فروش قسطی گوشی آیفون
گوشی‌های آیفون طرفداران بسیاری در سراسر دنیا دارند. اگر شما جز علاقه‌مندان به محصولات اپل می‌باشید و قصد خرید قسطی گوشی آیفون را دارید...