خرید قسطی ظرفشویی ال جی

تاریخ انتشار:
1403/2/11 00:02:17

برند ال جی در حوزه تولید و طراحی محولات خانگی بسیار فعال است. شما می‌توانید خرید قسطی ظرفشویی ال جی به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی ظرفشویی ال جی


ماشین ظرفشویی ال جی با کیفیت و کاربردی!

یکی از وسایل برقی که سرعت انجام کارهای مربوط به آشپزخانه را برای خانم‌ها بالا برده است، ماشین ظرفشویی می‌باشد. این وسیله کاربردی علاوه بر بالا بردن سرعت، باعث تمیزتر شدن ظروف و صرفه جویی در مصرف آب نیز می‌گردد. در این مقاله می‌خواهیم شما را با ماشین ظرفشویی ال جی و خرید اقساطی ظرفشویی ال جی بیشتر آشنا کنیم.

همانطور که می‌دانید برند ال جی یکی از معتبرترین برندهای لوازم خانگی موجود در بازار می‌باشد. یکی از محصولات این شرکت ماشین ظرفشویی می‌باشد. شرکت ال جی تولید کننده انواع مختلفی از ماشین ظرفشویی است. برای خرید قسطی ظرفشویی ال جی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

شما می‌توانید با توجه به نیاز خود، یکی از مدل‌های آن را انتخاب کنید. اگر توان خرید ماشین ظرفشویی را به صورت نقدی ندارید، می‌توانید از فروشگاه‌های معتبر که فروش قسطی ظرفشویی را امکان پذیر می‌کنند، اقدام به خرید اقساطی ماشین ظرفشویی ال جی کنید.

معنی دکمه های موجود در ماشین ظرفشویی ال جی

• دکمه Quick & dry

زمانی که می‌خواهید ظروفی که چربی کمتری دارند را بشویید، از این دکمه استفاده کنید. این برنامه برای شستن ظروف، 59 دقیقه زمان نیاز دارد و مراحل انجام کار آن هم، صورت شستشوی اصلی، آبکشی و خنک سازی بعد از خشک کن می‌باشد.

• دکمه Quick

این برنامه برای ظروفی کاربرد دارد که خیلی کثیف نیستند. وقتی از این برنامه استفاده می‌کنید دیگر کلیدهای جانبی rinse و spray کار نمی‌کنند. مراحل شستشو این برنامه که 29 دقیقه بطول می‌انجامد، شامل یک دور شستشو، دو دور آبکشی و در آخر خنک سازی است و ظرف‌ها در این برنامه خشک نمی‌شوند. با خرید اقساطی ظرفشویی ال جی از قسطی کلاب یک خرید پر تخفیف را تجربه کنید.

• دکمه مربوط به برنامه Auto

زمانی که ظروف چرب اهستند، می‌توانید از این برنامه که شستشوی خودکار نیز نام دارد، استفاده کنید. در زمان استفاده از این برنامه، پیغام f را در پنل ماشین ظرفشویی مشاهده خواهید کرد. در این مرحله سنسور تشخیص چربی، میزان چربی ظروف را تشخیص داده سپس شروع به کار می‌کند. کلید spray در این برنامه نیز غیر فعال می‌باشد؛ در آخر خنک سازی نیز انجام می‌شود.

• برنامه Eco

اگر می‌خواهید در مصرف آب و برق صرفه جویی کنید، می‌توانید از این برنامه استفاده کنید. مدت زمان انجام کار دستگاه در این برنامه بالا است. مراحل شستشو آن، یک دور پیش شستشو، یک دور شستشوی اصلی، دو دور آبکشی و خشک کن است؛ در این برنامه خنک سازی انجام نمی‌شود. برای خرید قسطی ظرفشویی ال جی با قیمتی عالی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

• دکمه Care

برای جلوگیری از به وجود آمدن خط و خش روی ظروف بلور، پیرکس و کریستال، می‌توانید از این برنامه استفاده کنید. این برنامه در هنگام شستشو بخار روی ظروف اسپری می‌کند. مراحل شستشوی آن نیز، یک دور پیش شستشو، یک دور شستشوی اصلی همراه با بخار، دو دور آبکشی، خشک کن و خنک سازی می‌باشد. در این برنامه شما می‌توانید با انتخاب برنامه‌های تکمیلی، زمان شستشو را تغییر دهید.

• برنامه Spray dual

این برنامه که به شستشو دوگانه با بخار نیز شناخته می‌شود، یک دور شستشو اصلی با بخار، یک دور پیش شستشو، خنک سازی، آبکشی و خشک کن را انجام می‌دهد.

• دکمه Power 

این برنامه مناسب ظروف خیلی کثیف است، مراحل شستشوی آن، یک دور شستشو اصلی با بخار، یک دور پیش شستشو، سه دور آبکشی، خشک کن و خنک سازی می‌باشد.

از دیگر برنامه‌های تکمیلی ماشین ظرفشویی ال جی می‌توان به برنامه Rinse برای آبکشی اضافی یا آبکشی با آب داغ، برنامه CHILD LOCK که به معنای قفل کودک است برای پیشگیری از تغییر تنظیمات، برنامه Spray برای تنظیم میزان تزریق آب آبفشان، برنامه Half load برای صرفه جویی در مصرف انرژی در صورت کم بودن ظروف درون ماشین، برنامه Uv برای از بین بردن باکتری‌های احتمالی و برنامه Delay start برای به تاخیر انداختن شروع کار دستگاه اشاره کرد.

ویژگی‌های ماشین ظرفشویی ال جی

از ویژگی‌های ماشین ظرفشویی ال جی می‌توان به شستشوی قدرتمند با تکنولوژی بخارشوی، انعطاف پذیری حداکثری برای قرار دادن ظروف، طول عمر بالا، گارانتی موتور، صرفه جویی در مصرف انرژی، کم بودن صدا، مجهز به سیستم عیب یابی هوشمند و طراحی مدرن اشاره کرد. 

خرید اقساطی ظرفشویی ال جی 

همانطور که گفتیم شما می‌توانید از فروشگاه‌های معتبر اقدام به خرید قسطی ظرفشویی ال جی نمایید یکی از این فروشگاه‌ها که علاوه بر خرید نقدی، خرید قسطی محصولات را نیز ارائه می‌دهد، سایت قسطی کلاب می‌باشد. شما می‌توانید در قسمت فروش اقساطی ماشین ظرفشویی ال جی از امکانات این محصول مطلع شده و اقدام به خرید نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید نقدی کولر گازی

خرید نقدی کولر گازی
در روزهای گرم تابستان وجود یک کولر باکیفیت بسیار در خانه ضروری است. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی کولر گازی دارید، به بخش لوازم خانگی در سایت...

خرید لوازم برقی

خرید لوازم برقی
لوازم برقی به عنوان وسایل زندگی که از سری دستگاه های الکترونیکی به حساب می آيند، برای سرعت بخشیدن به کارها و بالا بردن سطح رفاه زندگی...