خرید اقساطی گوشی a32 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/29 12:33:29

گوشی‌های میانرده سامسونگ در سال 2021 از تنوع بالایی برخوردار هستند و به نسبت قیمت مناسب‌تری دارند. برای خرید اقساطی گوشی a32 سامسونگ به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی گوشی a32 سامسونگ


معرفی گلکسی a32 سامسونگ

گلکسی جدید سامسونگ یعنی A32 ارزان‌ترین محصولی است که از فناوری 5G استفاده می‌کند. سامسونگ هر ساله به دلیل رقابت در این بازار میان‌رده‌هایی سورپرایز کننده عرضه می‌کند. در این نوشته با ما همراه باشید تا این اسمارتفون را به شما معرفی نماییم. قابلیت خرید قسطی گوشی a32 سامسونگ در قسطی کلاب فراهم شده است.

گلکسی A32 در یک نگاه

این گوشی دارای ابعادی برابر 164.2* 76.1 *9.1 میلی‌متر مکعب و وزنی معادل 205 گرم است. از دو سیم‌کارت مختلف پشتیبانی می‌کند. یک صفحه 6.4 اینچی دارد که رزولوشنی معادل 166 در 720 پیکسل دارد. این گجت از سیستم عامل اندروید نسخه 11 استفاده می‌کند.

در سه نسخه متفاوت حافظه رم با ظرفیت‌های 4، 6 و 8 گیگابایت تولید شده و حافظه داخلی آن نیز در دو نسخه متفاوت 64 و 128 گیگابایت عرضه می‌شود.

علاوه براین دارای یک ماژول دوربین چهارگانه با رزولوشن 48+8+5+2 و سلفی 13 پیکسل می‌باشد، همچنین از یک باتری 5000 میلی آمپرساعتی برخوردار است. با خرید نقدی یا اقساطی گوشی A32 سامسونگ لبخند رضایت را بر لب داشته باشید!

طراحی گلکسی A32

برخی معتقدند که شکل و شمایل این میان‌رده مشابه مدل A31 است و حس خوبی را به کاربر منتقل می‌سازد. وجود طراحی هماهنگ در چهار رنگ پرفروش مشکی، بنفش، آبی و سفید این مدل را با فروش خوبی همراه ساخته است. گلکسی جدید سامسونگ دارای 205 گرم وزن می‌باشد.

در پنل جلوی این اسمارتفون با یک ناچ قرارگیری سلفی مواجه هستید. در پایین پنل نیز کمی حاشیه موجود است و پنل پشتی بدون هیچ ماژولی دوربین‌های چهارگانه را در برگرفته است.

سه سنسور چینش عمودی دارد و در سمت راست نیز فلاش LED قرار دارد. در پنل سمت راست با کلیدهای مخصوص پاور و تنظیم صدا رو به رو هستید. عملکرد پاور و حسگر اثر انگشت در این گجت ادغام شده است. در سمت چپ نیز مانند دیگر اسمارتفون‌های برند سامسونگ، شاهد جای‌گیری شیار مربوط به سیم‌کارت و حافظه جانبی هستید. با خرید اقساطی گوشی a32 سامسونگ در جمع دوستانتان بدرخشید!

مشخصات نمایشگر در A32

این اسمارتفون یک صفحه 6.4 اینچی دارد که از فناوری LCD و TFT استفاده می‌کند. رزولوشن ارائه تصاویر در این گجت برابر با 2400 در 1800 پیکسل می‌باشد. نسبت ابعاد تصویر در این گلکسی 20:9 است. نسبت نمایشگر به بدنه در این گجت معادل 84.6 درصد است. با خرید قسطی گوشی a32 سامسونگ تجربه‌ای لذت‌بخش داشته باشید!

مشخصات نرم افزاری و سخت افزاری

گلکسی A32 سامسونگ از نسخه اندروید 11 و رابط کاربری One UI 3.0 استفاده می‌کند. در کنار قابلیت‌های نرم افزاری، از قابلیت‎‌های سخت افزاری مناسبی نیز برخوردار است. سخت افزار این گوشی نیز، مشخصات مناسبی دارد. تراشه 12 نانومتری این گجت ساخت شرکت مدیاتک و با مدل Helio G80 می‌باشد. پردازنده گرافیکی پر قدرت Mali-G52 MC2 در کنار پرازنده اصلی قرار دارد.

A32 دارای چهار مدل متنوع در ترکیب رم و حافظه است. تنها در یک مدل دارای 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی می‌باشد. در مدل دیگر 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد. به علاوه دارای دو مدل متفاوت دیگر با رم 6 و 8 گیگابایت و 128 گیگابایت حافظه داخلی است. با خرید اقساطی گوشی a32 سامسونگ دقت و سرعت را مقایسه نمایید.

اتصالات، ارتباطات و امکانات

علاوه بر قابلیت اتصال 5G، این گجت از جدیدترین نسخه‌های بلوتوث، وای فای، GPS، NFC و OTG نیز، پشتیبانی می‌کند. اضافه بر این دارای سنسورهای قطب‌نما، شتاب‌سنج و حسگر اثرانگشت است که در کنار گوشی قرار دارد.

پیشنهاد ویژه خرید اقساطی گوشی a32 سامسونگ

برای تهیه این گوشی فوق‌العاده بهتر است تا اين مدل را تهیه فرمایید. به شما پیشنهاد می‌دهیم تا خرید خود را از فروشگاه قسطی کلاب انجام دهید و بتوانید از مزایای خرید اقساطی کالا در آن بهره مند شوید.

همچنين از طریق یکی از چهار روش موجود در این سایت وام بگیرید و سپس کالاهای مورد نياز خود را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطی گوشی a32 سامسونگ قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی ساعت هوشمند سامسونگ

فروش قسطی ساعت هوشمند سامسونگ
ساعت های هوشمند به نوعی مکمل و تکمیل کننده تلفن های هوشمند به شمار می روند و استفاده از این محصولات قابلیت انجام بسیاری از کارها را بدون نیاز به تلفن

خرید قسطی a73

خرید قسطی a73
اگر به دنبال یک گوشی مقرون به صرفه و با کارایی عالی هستید، به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب ...