خرید اقساطي گلکسی بادز 2 با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/24 16:46:25

سامسونگ برای علاقه مندان به هندزفری‌های بی سیم محصولی شگفت انگیز دارد. برای خرید اقساطي گلکسی بادز 2 با چک به بخش هدفون در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.



Galaxy Buds 2

اگر به دنبال خرید یک هندزفری سبک بوده که تمامی امکانات مورد نیاز شما را داشته باشد و به راحتی بتوانید از آن استفاده کنید، خرید قسطي گلکسی بادز 2 را به شما پیشنهاد می‌نماییم. 

هندزفری `چه کاربردی دارد؟

هندزفری نوعی وسیله از انواع کالای دیجیتال محسوب می‌شود. این کالا جهت سهولت در مکالمات افرادی که در طول روز با تلفن همراه خود زیاد صحبت می‌کنند طراحی گردیده است. در ابتدای ساخت برای اتصال هندزفری‌ها به تلفن از سیم استفاده می‌کردند. با گذر زمان و افزایش تمایل افراد به استفاده از این کالای دیجیتال انواع هندزفری‌های بی‌سیم تولید و در اختیار عموم قرار گرفت. برقراری مکالمه با این وسیله، به دلیل مجهز بودن به میکروفون بسیار آسان می‌باشد. همچنین این کالا ابزار مناسبی برای گوش دادن به موسیقی محسوب می‌گردد. لذا یکی از بهترین لوازم دیجیتال قرن محسوب می‌شود.

شرکت سامسونگ همواره در ارائه انواع کالای دیجیتال پیش قدم بوده و تاکنون انواع مختلفی از این محصول را تولید و در اختیار طرفداران خود قرار داده است. گلکسی بادز 2 new یکی از مدل‌های متنوع هندزفری این شرکت بوده که دارای فناوری‌های بسیار پیشرفته می‌باشد. برای خرید اقساطي گلکسی بادز 2 به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

امکانات ویژه گلکسی بادز 2

یکی از بهترین ویژگی‌هایی که در این سری از هندزفری‌های سامسونگ مورد استفاده قرار گرفته است قابلیت جلوگیری از نفوذ صدای محیط در هنگام مکالمه و پخش موسیقی می‌باشد. این محصول مجهز به نرم افزار شخصی سازی صدا galaxy wearable می‌باشد. با خرید قسطي گلکسی بادز 2 از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

با کمک این برنامه می‌توان در صورت تمایل میزان صدای محیط را برای گوش دادن در حین استفاده تنظیم نمود. قدرت بالای صدا و قابلیت تنظیم آن از دیگر ویژگی‌های این کالا محسوب می‌شود. این خاصیت، گلکسی بادز 2 را به گزینه مناسبی برای انجام بازی‌های آنلاین تبدیل نموده است.

این کالای دیجیتال در برابر گرد و خاک و قطرات آب مقاوم بوده لذا می‌توان از آن در زمان ورزش استفاده نمود. یکی دیگر از ویژگی‌های خاص این محصول قدرت بالای باطری آن می‌باشد. این هندزفری قابلیت نگه داشتن شارژ تا 5 ساعت در حین استفاده را دارد. همچنین به دلیل مجهز بودن به محفظه شارژ، باطری آن به مدت 20 ساعت شارژ می‌ماند. برای خرید اقساطي گلکسی بادز 2 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

مشخصات فنی گلکسی بادز 2 new

این محصول اندازه و وزن کمتری نسبت به مدل‌های قبلی دارد لذا از آن می‌توان مدت زمان بیشتری داخل گوش استفاده نمود. گلکسی بادز 2 مناسب با سلیقه‌های مختلف دارای رنگ‌های متنوعی است. این کالای دیجیتال قابلیت پشتیبانی از اندروید بالاتر از 7 و پروفایل AAC را دارد. نسخه بلوتوث استفاده شده در آن 5.2 بوده و علاوه بر آن دارای پورت یو اس پی تایپ سی است. از دیگر مشخصات آن می‌توان به آهنربای نئودیمیوم و محدوده عملکردی در حدود 10 متر اشاره نمود. پردازنده BES2500ZP، شتاب سنج، ژیروسکوپ و قابلیت استفاده بر روی تمامی گوشی‌های اندروید از دیگر ویژگی‌های آن محسوب می‌شود. با خرید قسطي گلکسی بادز 2 از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

شرایط خرید اقساطي گلکسی بادز 2 از قسطی کلاب

امروزه به دلیل افزایش تمایل افراد به استفاده از کالاهای دیجیتال مانند انواع تلفن‌های همراه و لوازم جانبی آنها، خرید و فروش هندزفری بی‌سیم گلکسی بادز 2 طرفداران بسیاری پیدا کرده است. این بازار تقاضا، افزایش نرخ ارز و رقابت شرکت‌های واردکننده این محصول تاثیر بسیاری بر تعیین قیمت آن در بازار گذاشته است. این افزایش قیمت سبب گردیده بسیاری از افراد توانایی خرید نقدی این محصول را نداشته باشند. از این رو تمایل به خرید اقساطی بسیار رونق پیدا کرده و اکثر افراد به دنبال شرکت های معتبری هستند که بتوانند از آنها وسایل مورد نیاز خود را به شکل اقساطی خریداری نمایند.

شرکت قسطی کلاب مجموعه‌ای است که این امکان را برای کاربران فراهم نموده که بتوانند کالای دیجیتال مدنظر خود را به صورت اقساطی تهیه نمایند. لذا می‌توانید به سایت این مجموعه مراجعه نموده و پس از مشاوره با کارشناسان قسطی کلاب، کالای مورد نیاز خود را با بهترین کیفیت، قیمت مناسب و شرایط ویژه خریداری نمایید. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب بهترین شرایط فروش اقساطی را در ایران دارا می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید تبلت هوآوی

خرید تبلت هوآوی
تبلت‌های معروف هوآوی همیشه پرطرفدار و پرفروش بوده‌اند و در دنیای امروز کاربردهای فراوانی دارند. برای خرید نقدی یا اقساطی تبلت هوآوی به بخش...

خرید قسطي هدفون سامسونگ

خرید قسطي هدفون سامسونگ
امروزه هدفون‌ها در انواع مختلف و گوناگونی طراحی و تولید می‌شوند که بهترین آن‌ها تولید شده توسط برند سامسونگ هستند. برای خرید اقساطی ...