خرید اقساطی گوشی a10

تاریخ انتشار:
1403/2/28 01:37:54

کمپانی سامسونگ طراحی و تولید تلفن همراه را با قدرت بالایی شروع کرده است و طی 50 سال اخیر جز برترین برندهای تولیدکننده تلفن همراه می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی a10 به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی گوشی a10


گوشی مقرون به صرفه سامسونگ

گلکسی a10 یک میان‌رده امتحان پس داده است. اگر به دور و برتان نگاهی بیاندازید، مالکین این گوشی به هیچ قیمتی حاضر به فروشش نیستند و اگر هوس کنند یک گوشی جدیدتر بخرند، A10 خود را نگه می‌دارند در این مقاله قصد داریم تا علت این کار را بررسی کنیم. ببینیم این گوشی چه خصوصیات مطلوبی دارد که تا این حد مورد توجه واقع شده است. قابلیت خرید اقساطی گوشی a10 در قسطی کلاب فراهم شده است.

A10 در یک نگاه

در قلب A10، تراشه اگزینوس 7884 می‌تپد. 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت، حافظه داخلی دارد. دوربین اصلی آن 3 مگاپیکسل و دوربین سلفی نیز، یک لنز 5 مگاپیکسلی است. شاید یکی از دلایل محبوبیت این موبایل اقتصادی آپدیت‌هایی باشد که سالانه چندین بار توسط اندروید عرضه می‌شود و تجربه داشتن a10 گلکسی را لذتبخش کرده است. با خرید قسطی گوشی a10 دقت، سرعت و کیفیت را مقایسه نمایید!

مشخصات بدنهA10  

ابعاد این گوشی برابر با 155.6 در 75.6 در 7.9 میلی‌متر مکعب و وزن آن معادل 168 گرم است. این دستگاه بدنه‌ای پلاستیکی دارد. گلکسی A10 در سه رنگ جذاب قرمز، آبی و مشگی تولید شده است. گوشه‌های این دستگاه کمی گرد و ارگونومی مناسبی دارد. با خرید اقساطی گوشی a10، یک گوشی با طراحی فوق‌العاده داشته باشید!

در سمت راست با دکمه‌های تنظیم صدا و پاور قرار دارد و در سمت چپ نیز، شیار کشوی مخصوص به جایگزاری دو سیم کارت و کارت حافظه microSD قرار دارد. در پایین گوشی یک گذرگاه مربوط به قرارگیری میکرو SD و پورت مخصوص به جک 3.5 میلی‌متری هدفون و میکروفون اصلی قرار دارد. به علاوه، میکروفون دوم که قابلیت حذف نویز دارد، نیز در این قسمت قرار دارد

مشخصات نمایشگر گلکسی a10

صفحه نمایش گلکسی A10 یک صفحه 6.2 اینچی می‌باشد که از فناوری‌های LCD و IPS  استفاده می‌کند. رزولوشن موجود در این نمایشگر برابر با 720 در 1520 پیکسل است. تراکم پیکسلی آن معادل 271 پیکسل در هر اینچ می‌باشد و نسبت تصویر به صورت 19:9 است. نسبت نمایشگر به بدنه درGalaxy A10 در حدود 81.6 درصد می‌باشد، همچنین این گوشی طراحیInfinity-V دارد.

مشخصات دوربین‌ اصلی و سلفی A10

لنز اصلی در پشت گوشی مربوط به یک لنز 13 مگاپیکسلی با درجه دیافراگم f/1.9 و فاصله کانونی 28 میلی‌متر است که قادر به فوکوس خودکار و ضبط ویدیوهایی با کیفیت 1080 پیکسل و سرعت 30 فریم در ثانیه می‌باشد، همچنین چراغ LED نیز به صورت عمودی در کنار لنز اصلی قرار دارد. دوربین سلفی مستقر در نمایشگر یک لنز 5 مگاپیکسلی با درجه دیافراگم f/2.0 می‌باشد. 

مشخصات نرم افزاری و سخت افزاری در گلکسی A10

در سامسونگ گلکسی A10 از تراشه 14 نانومتری اگزینوس 7884 استفاده شده است. این پردازنده هشت هسته‌ای در محدوده فرکانسی 1.35 تا 1.6 گیگاهرتز عمل می‌کند. پردازنده گرافیکی سامسونگ A10 Mali-G71 MP2 نام دارد. از نظر فضای ذخیره‌سازی نیز، این گوشی دارای 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت، حافظه داخلی است.

با استفاده از یک حافظه جانبی می‌توانید تا یک ترابایت حافظه اضافه‌تر داشته باشید. این گجت از سیستم عامل اندروید نسخه 9 یا پای و رابط کاربری One UI استفاده می‌کند. با خرید قسطی گوشی a10 یک گوشی بروز شده داشته باشید!

مشخصات باتری و تجهیزات دیگر A10

این اسمارتفون از یک باتری لیتیوم یونی به ظرفیت 3400 میلی آمپر ساعت استفاده می‌کند. این دستگاه دارای اتصال وای‌فای، بلوتوث و میکرو USB2 می‌باشد. به علاوه یک رادیوی FM دارد.

خرید اقساطی گوشی a10

برای برخورداری از یک میان رده مقرون به صرفه با طراحی زیبا به شما توصیه می‌کنیم تا a10 را خریداری نمایید. همچنین به شما پیشنهاد می‌کنیم تا به فروشگاه قسطی کلاب مراجعه کنید و از خدمات فروش اقساطی کالاهای دیجیتالی بهره‌مند شوید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطی گوشی a10 از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی a54 سامسونگ با ارز دیجیتال

خرید قسطی گوشی a54 سامسونگ با ارز دیجیتال
برای خرید قسطی گوشی a54 سامسونگ با ارز دیجیتال به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال ...

خرید قسطی نوا 5 تی

خرید قسطی نوا 5 تی
برند هوآوی یکی از بهترین و پرفروش‌ترین کمپانی‌های سازنده تلفن همراه در دنیا می‌باشد. برای خرید اقساطی نوا 5 تی به بخش کالای دیجیتال در ...