خرید اقساطی هارد اکسترنال وسترن

تاریخ انتشار:
1403/2/30 12:31:03

هارد اکسترنال وسیله‌ای برای نگه داری اطلاعات و فایل‌های مهم و اساسی شما است. شما می‌توانید خرید اقساطی هارد اکسترنال وسترن از بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب انجام دهید.


خرید اقساطی هارد اکسترنال وسترن


هارد اکسترنال وسترن

هاردهای اکسترنال، وسایل جالبی هستند که برای ذخیره اطلاعات مورد استفاده قرار می‌گیرند. این هاردها می‌توانند ظرفیت‌هایی زیر یک ترا تا ده ترابایت داشته باشند. وسترن دیجیتال یکی از سازندگان برتر هاردهای خارجی است که تولیداتش را در مدل‌ها، رنگ‌ها و حافظه‌های متغیر ارائه می‌دهد. در این بلاگ قصد داریم تا چند محصول هارد اکسترنال از تولیدات این شرکت را مورد بررسی قرار دهیم. قابلیت خرید قسطی هارد اکسترنال وسترن در قسطی کلاب فراهم شده است.

هارد اکسترنال وسترن دیجیتال مدل My Book Desktop

این دستگاه 10 ترابایتی با طراحی زیبا و در رنگ مشکی تولید می‌شود و توسط آواژنگ گارانتی می‌گردد. قیمت بالایی دارد که حتی از برخی لپ‌تاپ‌ها و تبلت‌ها نیز بالاتر است. ابعادی برابر با  49 × 139 × 170 میلی‌متر مکعب و وزنی معادل 1320 گرم دارد. نوع حافظه آن به صورت دسکتاپ است و به صورت سیمی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

رابط اتصالی این هارد از نوع USB 3.0 است. از یک هد با سایز 3.5 اینچ برخوردار می‌باشد. به علاوه، یک منبع تغذیه دارد. این مدل با سیستم عامل‌های ویندوزی در نسخه‌های 7، 8 و 10 سازگاری دارد و سیستم عامل مک را نیز پشتیبانی می‌کند. باید بگوییم که ظرفیت 4 ترابایتی، 6 ترابایتی و 8 ترابایتی این مدل نیز، موجود است. با خرید اقساطی هارد اکسترنال وسترن هیچ اطلاعاتی از بین نخواهد رفت!

هارد اکسترنال وسترن دیجیتال مدل Elements

این مدل نیز با ظرفیت‌های مختلف یک ترابایت و دو ترابایت تولید شده است.و رنگ زغالی دارد، در حالیکه محصول دو ترابایتی مشکی رنگ می‌بلاشند و توسط الماس رایان ایرانیان گارنتی می‌گردد. این هاردی قابل حمل از طریق سیم و رابط‌های USB نوع 2 و 3 منتقل می‌گردد و به راحتی به پورت USB کامپیوتر متصل می‌شود.

هارد اکسترنال وسترن دیجیتال مدل My Passport WDBYNN0010B

این هارد یک ترابایتی نیز مشکی رنگ است و توسط ایران رهجو گارانتی می‌شود. از طریق سیم متصل می‌گردد، همچنین رابط سازگار با این مدل USB 3.0 می‌باشد و از طریق درگاه USB کامپیوتر تغذیه می‌گردد و قابل حمل است. با خرید اقساطی هارد اکسترنال وسترن از تمامی اطلاعاتتان بکاپ بگیرید!

هارد اکسترنال وسترن دیجیتال مدل My Passport WDBYvg0010BBK-WESN

این مدل در رنگ‌های متنوع تولید شده که مشکی و مشکی مات آن موجود است. این هارد توسط الماس رایان ایرانیان گارانتی می‌شود. ابعادی برابر با 107*74.9*11.1 میلی‌متر مکعب و وزنی معادل 120 گرم دارد. ظرفیت حافظه این مدل یک ترابایت است و قابلیت حمل و اتصال با سیم دارد. با خرید قسطی هارد اکسترنال وسترن تمامی مدارک و فایل‌های مورد نیازتان را ذخیره سازید!

نوع رابطه این دستگاه، USB 3.0 می‌باشد. سایز این هارد برابر 2.5 اینچ و سرعت چرخش آن برابر 5400 دور بر دقیقه و سرعت انتقال داده‌ها معادل 5 گیگابایت بر ثانیه می‎‌باشد. با سیستم عامل‌های  ویندوزی نسخه 7، 8 و 10 سازگار است. این مدل در برابر آب، شوک، ضربه، خراش و گرد و غبار مقاوم نیست.

هارد اکسترنال وسترن دیجیتال مدل My Cloud Home WDBVXC0060HWT

این مدل 6 ترابایتی در رنگ سفید عرضه می‌شود و نوع حافظه آن دسکتاپ است. با رابط‌های RJ45، Ethernet، USB 3.0 متصل می‌شود، متاسفانه در برابر آب و ضربه مقاومت ندارد و دارای یک منبع تغذیه آداپتور است. یک پورت usb برای ورود اطلاعات از دستگاه‌های خارجی دارد. 

خرید اقساطی هارد اکسترنال وسترن

اگر شما نیز برای ذخیره اطلاعاتتان به یک دستگاه جانبی نیازمندید، به شما توصیه می‌کنیم تا این برند را مورد استفاده خود قرار دهید، به علاوه به شما پیشنهاد می‌کنیم تا خرید خود را از فروشگاه معتبر قسطی کلاب انجام دهید. در این فروشگاه تسهیلاتی برای خرید کالاهای دیجیتالی در نظر گرفته شده است. پیشنهاد ما به شما خرید قسطی هارد اکسترنال وسترن از قسطی کلاب است.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی گوشي شیائومی

فروش قسطی گوشي شیائومی
برند شیائومی جز برترین و موفق‌ترین برندهای چینی است. برای خرید قسطی گوشي شیائومی به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...

خرید اقساطی هونور 50

خرید اقساطی هونور 50
برای خرید اقساطی هونور 50 که جدیدترین گوشی برند هوآوی است به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه...