خرید اقساطی پی اس فور

تاریخ انتشار:
1403/2/28 15:35:25

کنسول‌های بازی بسیاری توسط کمپانی‌های بزرگ دنیا طراحی و تولید شده است که معروف‌ترین آن‌ها PS4 می‌باشد. برای خرید اقساطی پی اس فور به بخش بازی سرگرمی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی پی اس فور


PS4 PRO

سونی به عنوان یکی از قدرتمندترین سازندگان کنسول‌های بازی در دنیا شهرت دارد. کنسول‌های نسل هشتم از محصولات خانگی این شرکت می‌باشند. در این نوشته قصد داریم تا دو مدل از پلی استیشن 4 پرو را مورد نقد و بررسی قرار دهیم. قابلیت خرید قسطی پی اس فور در قسطی کلاب فراهم شده است.

مدل پلی استیشن 4 پرو مدل ریجن 2

حافظه داخلی این پلی استیشن در حدود یک ترابایت است و از نظر سخت افزاری دارای ویژگی‌های مناسبی می‌باشد. بدنه‌ای نازک و سبک دارد. وجود پردازشگر گرافیکی قدرتمند آن که دو برابر پلی استیشن مدل پایه است، سبب می‌شود تا بازی‌ها را با یک اجرای روان و قابل قبول اجرا کنید. حافظه رم موجود در این دستگاه 8 گیگابایت است.

یکی از امکانات موجود در این کنسول، پشتیبانی از درایو نوری است که سبب می‌شود، بتوانید دیسک‌های بلوری و DVD خود را متصل نمایید. به علاوه، با دو امکان اتصال شبکه LAN و وای فای می‌توانید به اینترنت متصل شوید. در صورتی که تمایل داشته باشید، می‌توانید در شبکه PSN عضو شوید تا از امکانات بازی به صورت آنلاین برخوردار گردید.

دسته‌های این پلی استیشن به صورت بی‌سیم به کنسول متصل می‌شوند، به علاوه وجود یک کابل مخصوص HDMI سبب می‌شود تا با متصل شدن به تلویزیون با کیفیت 4K بتوانید از تصاویر با کیفیت‌تری برخوردار شوید. در این پلی استیشن از گذرگاه‌هایی مثل اترنت، پورت USB 3.1، پورت مخصوص دوربین، پورت شبکه و خروجی صدای اپتیکال برخوردار خواهید شد، همچنین دارای پورت‌های ورودی و خروجی HDMI می‌باشد. با خرید اقساطی پی اس فور همیشه به کنسولتان متصل بمانید!

صفحه لمسی در این پلی استیشن بهبود یافته و حالت ویبره به آن اضافه شده است، همچنین یک گذرگاه مخصوص به جک هدفون و یک گذرگاه میکرو USB نیز بر روی آن قرار دارد. پردازنده قدرمند جگوار در این کنسول، ملکرد رضایت‌بخشی دارد. با خرید قسطی پی اس فور یک دنیا هیجان را تجربه نمایید.

مدل پلی استیشن 4 پرو مدل ریجن 3

این پلی استیشن نیز یک طراحی سه لایه و نازکی دارد. از پردازشگری قدرتمند بهره‌مند است که می‌تواند تصاویر با کیفیت 4K را مورد پشتیبانی قرار دهد، همچنین با استفاده از فناوری HDR کیفیت تصاویر افزایش می‌یابد. به علاوه دارای عملکردی با فریم ریت بالاتر را فراهم می‌سازد، بنابراین می‌توانید بازی‌های متنوعی را در این دستگاه نصب و راه اندازی نمایید.

در این دستگاه نیز می‌توانید توسط پورت شبکه و یا اتصال وای فای به اینترنت متصل شوید. این دستگاه دارای دو پورت USB نوع 3 می‌باشد که در قسمت جلو کمی از یکدیگر فاصله دارند. خروجی تصاویر Full HD توسط پورت HDMI انجام می‌شود. با خرید اقساطی پی اس فور با دویتانتان آنلاین بازی کنید!

پردازشگر قدرتمند گافیکی رادئون محصول شرکت AMD در این کنسول قدرتی معادل 4.20 فلاپس دارد. در کنترلر این مدل در قسمت بالای تاچ پد چراغ کوچکی دارد که با دسته هماهنگ است. حافظه رم این کنسول 8 گیگابایت می‌باشد. این کنسول نیز از بلوری و دی وی دی رام پشتیبانی به عمل می‌آورد و وزنی در حدود 4500 گرم دارد.

خرید اقساطی پی اس فور

اگر شما هم از علاقه‌مندان به بازی‌های مهیج و آنلاین کامپیوتری هستید، یکی از این کنسول‌ها را خریداری نمایید. پلی استیشن 4 پرو به دلیل برخورداری از امکانات سخت افزاری بالا و قیمت مناسب می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید شما باشد.

به علاوه توصیه می‌کنیم تا خرید خود را از فروشگاه قسطی کلاب انجام دهید. در این فروشگاه معتبر، تمهیداتی برای گرفتن وام و خرید اقساطی کنسول‌های بازی وجود دارد، بنابراین می‌توانید از طریق یکی از روش‌های موجود اقدام به اعتبار خرید اقساطی نمایید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطی پی اس فور از قسطی کلاب است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی ایکس باکس سری اس

خرید اقساطی ایکس باکس سری اس
جدیدترین کنسول بازی مایکروسافت با طراحی چشم نواز و کیفیتی عالی پا به عرصه تولید گذاشته است. شما می‌توانید برای خرید اقساطی...

خرید قسطی دوربین فیلمبرداری ورزشی گوپرو

خرید قسطی دوربین فیلمبرداری ورزشی گوپرو
برای فیلمبرداری مسابقات ورزشی مانند فوتبال نیاز است که از یک دوربین خوب و با کیفیت استفاده شود. برای مشاهده و خرید قسطی انواع دوربین ورزشی...