خرید قسطی note 10 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/21 16:40:14

کمپانی سامسونگ در ابعاد و اندازه‌های متنوع به طراحی و تولید تلفن همراه می‌پردازد و رقیب جدی برند اپل است. برای خرید قسطی note 10 سامسونگ به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی note 10 سامسونگ


گوشی note 10 سامسونگ

در سال 2011 میلادی اولین گلکسی نوت قدم به عرصه ظهور گذاشت. این سری روز به روز محبوب‌تر شد و سرانجام در سال 2019 میلادی نهمین نسل این گوشی‌ها به بازار عرضه شد. یکی از انحصای‌ترین اجزای این سری قلم مخصوصی بود که همراه با این اسمارتفون‌ها ارائه می‌شد. 

در سال 2019 سامسونگ تصمیم گرفت تا نوت خود را در دو مدل 10 و 10 پلاس روانه بازار کند. قابلیت‌های سخت افزاری و نرم‌افزاری نوت‌های جدید فوق‌العاده بود. در این نوشته قصد داریم تا به معرفی این اسمارتفون بی‌نظیر بپردازیم. باید بدانید که امکان خرید اقساطی note 10 سامسونگ در قسطی کلاب فراهم شده است.

طراحی

حاشیه‌های نوت 10 کم است و در حدود نود درصد از نمای جلو به نمایشگر اختصاص دارد. همین امر سبب شده تا بلندگوهای بالای صفحه شبیه یه یک خط باریک نمایان شوند، همچنین بدنه شیشه‌ای و فریمی از جنس آلومینیوم دارد. 

این بدنه بازتاب نوری زیبا است. چراغ مخصوص نوتیفیکیشن و سنسور عنبیه چشم که در نوت قبلی وجود داشت، در این موبایل حذف و سنسور اثر انگشت نیز به نمایشگر منتقل شده است.

یکی از امتیازات نوت 10 داشتن یک گواهینامه استاندارد به نام IP68 است که این گوشی را نسبت به نفوذ آب تا عمق 1.5 متری به مدت نیم ساعت محفوظ می‌دارد، همچنین یک لایه محافظ گوریلا گلس 6 بر روی صفحه قرار دارد تا از این گوشی در برابر خش و ضربه مقاوم باشد. با خرید قسطی note 10 سامسونگ یک گوشی مقاوم داشته باشید!

صفحه نمایش

گلکسی نوت 10 از نمایشگری با رزولوشن 1080×2280 استفاده می‌کند. تراکم پیکسلی این گوشی برابر 401 پیکسل در هر اینچ می‌باشد، همچنین این اسمارتفون از پنل داینامیک امولد برخوردار است. داشتن قابلیت پشتیبانی از HDR، کنتراست بالا و صفحه همیشه روشن از دیگر مزایای این گجت است. البته حفره دربردارنده سلفی در قسمت بالای نمایشگر قرار دارد.

سخت افزار

در این گوشی از یک تراشه مخصوص هفت نانومتری به نام اگزینوس 9825 استفاده شده است. این پردازنده هشت هسته‌ای در محدوده فرکانسی بین 1.9 تا 2.73 گیگاهرتزی عمل می‌کند.

به علاوه، پردازنده گرافیکیMali-G76  به کار رفته در این تلفن در اجرای روان بازی‌ها، عملکردی مطلوب دارد. این گجت با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی ارائه شده است. گلکسی note 10 از هیچ کارت حافظه جانبی اکسترا استفاده نمی‌کند. با خرید قسطی note 10 سامسونگ دقت و سرعت را مشاهده نمایید!

نرم افزار

در زمان رونمایی و عرضه این محصول این گوشی دارای سیستم عامل اندروید با نسخه 9.0 پای بود. به علاوه از رابط کاربری اختصاصی خود با نام One UI استفاده می‌شود. با خرید اقساطی note 10 سامسونگ از قابلیت دکس برخوردار شوید!

دوربین

در این ابرموبایل از یک ماژول سه گانه دوربین استفاده شده است. یک سنسور قدرتمند 16 مگاپیکسلی و دو سنسور 12 مگاپیکسلی در پنل پشتی قرار دارند. 

سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی و از نوع واید است و دارای خصوصیت Dual Pixel است. در کنار این سنسور یک لرزشگیر اپتیکال نیز وجود دارد و سنسور دوم رزولوشن 12 مگاپیکسلی دارد و از نوع تله‌فتو است، دوربین سوم از نوع اولتراواید و 16 مگاپیکسل دارد، همچنین زاویه دید این گوشی 123 درجه‌ است.

در پنل جلو با یک سنسور 10 مگاپیکسل بر روی نمایشگر مواجه هستید که دارای قابلیت HDR می‌باشد. با داشتن این گوشی می‌توانید تصاویری با کیفیت 4k و نرخ سرعت 30 یا 60 فریم بر ثانیه ثبت کند. 

کیفیت فول HD نیز در تلویزیون سبب می‌شود تا بتوانید ویدیوهایی با کیفیت 240 فریم بر ثانیه بگیرید. حتی می‌توانید با کیفیت HD و نرخ سرعت 960 فریم بر ثانیه، ویدیوهای سوپر اسلوموشن بگیرید. به علاوه، قادرید تا از زوم صدای 10 برابری برخوردار شوید. 

باتری

این گوشی از یک باتری 3500 آمپر ساعتی استفاده می‌کند که با یک شارژ 25 واتی به سرعت شارژ می‌شود.

پیشنهاد جذاب خرید اقساطی note 10 سامسونگ

برای برخورداری از این گوشی بی‌نظیر می‌توانید به قسطی کلاب مراجعه نمایید و از خدمات فروش گوشی از دم قسط برخوردار شوید، با دریافت اعتبار اقساطی از لیزینگ‌های معتبر موجود در سایت قسطی کلاب خرید دلخواه خود را انجام دهید پیشنهاد ما به شما خرید قسطی note 10 سامسونگ از قسطی کلاب است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطي مانیتور جی پلاس

خرید اقساطي مانیتور جی پلاس
برند جی پلاس دارای محصولات متنوع و باکیفیتی است. برای خرید اقساطی مانیتور جی پلاس به بخش مانیتور در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...

خرید اقساطي اسپیکر بلوتوثی jbl

خرید اقساطي اسپیکر بلوتوثی jbl
یکی از بهترین اسپیکرهای بلوتوثی از برند جی بی ال است. برای خرید اقساطي اسپیکر بلوتوثی jbl به بخش اسپیکر و بلندگو در دسته بندی کالای...