خرید اقساطی گوشی a54 سامسونگ سفته ای

تاریخ انتشار:
1403/2/29 01:34:20

برای خرید اقساطی گوشی a54 سامسونگ ا سفته الکترونیکی یا چک به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی a54 سامسونگ سفته ای



خرید قسطی گوشی a54 سامسونگ انتخابی برتر از دید کاربران

افرادی که علیرغم محدودیت بودجه‌ای قصد خریداری یک گوشی میان‌رده را دارند، خرید اقساطی گوشی a54 سامسونگ می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های ممکن باشد. گوشی گلکسی a54 در بخش طراحی نسبت به نسل قبل خود با تغییرات اساسی مواجه شده است. پشت گوشی از جنس شیشه می‌باشد که در آن سه عدد دوربین به سبک گوشی‌های پرچمدار سری S دیده می‌شود. 

لبه‌های گوشی از جنس پلاستیک می‌باشد که در بخش زیرین گوشی درگاه type-c، میکروفن و اسپیکر قرار دارد. در لبه سمت راست گوشی، دکمه پاور و ولوم دستگاه تعبیه شده است. همچنین در بالای گوشی خشاب سیم کارت و یک میکروفن دیگر مشاهده می‌شود. نمایشگر گلکسی a54، 82 درصد کل پنل جلویی را به خود اختصاص داده است که به همین علت این محصول یک گوشی با حاشیه زیاد محسوب می‌گردد. 

وجود یکی از بهترین نمایشگرهای گوشی‌های میان‌رده بازار  

در بخش نمایشگر، گلکسی a54 نیز مانند سایر گوشی‌های سامسونگ نسبت به رقبای هم‌رده خود از برتری محسوسی برخوردار است.  این مدل از سامسونگ دارای یک صفحه نمایش 6.4 اینچی SUPER AMOLED با رزولوشن 1080 و نرخ نوسازی 120 هرتزی می باشد. این نمایشگر با توجه به روشنایی حداکثر 1000 نیت خود برای استفاده در فضاهای پر‌‌نور و آفتابی بسیار مناسب است. عمق و غلظت رنگ در نمایشگر گلکسی a54 از کیفیت بالایی برخوردار می‌باشد به طوری که نگاه کردن به این نمایشگر را لذتبخش می‌سازد. برای خرید قسطی گوشی a54 به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

شارژدهی بالای گوشی a54 سامسونگ  

باتری این کالای دیجیتال با ظرفیت 5000 میلی آمپر از لحاظ شارژ‌دهی در سطح بالایی قرار دارد. در صورت استفاده معمولی کاربر از این گوشی می‌توان انتظار داشت که با یک بار شارژ کامل، گوشی بیش از یک روز سرویس‌دهی کند. سامسونگ به روال این سال‌های خود این محصول را نیز بدون آداپتور عرضه کرده است و کاربر جهت استفاده، بایستی یک آداپتور 25 واتی را خریداری نماید. در صورت استفاده از آداپتور 25 واتی می‌توان انتظار داشت که دستگاه در مدت زمان یک ساعت و نیم به شارژ کامل برسد. 

لذت عکاسی با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی گلکسی a54

یکی از جذابیت‌های خرید اقساطی گوشی a54 سامسونگ وجود یک سنسور 50 مگاپیکسلی می‌باشد که این سنسور در خانواده محصولات پرچمدار سامسونگ نیز مشاهده می‌شود. سنسور اصلی گلکسی a54 با توجه به وجود لرزش‌گیر اپتیکال خود عکاسی را راحت‌تر کرده است. عکس‌های ثبت شده با این گوشی از کنتراست و داینامیک رنج قابل قبولی برخوردار می‌باشد و جزئیات را به وضوح نشان می‌دهد. بدون تردید سامسونگ گلکسی a54 از نظر عکاسی، در این بازه قیمتی یکی از بهترین محصولات بازار می‌باشد. در بخش فیلمبرداری نیز قابلیت ثبت تصاویر ویدیویی با کیفیت 4K امکان‌پذیر است. این دوربین فیلمبرداری با وجود استابلایزر به خوبی توانایی لرزش‌‌گیری را فراهم می‌کند و ویدیوهای بسیار روان و با‌‌کیفیتی را ثبت می‌نماید. در بخش دوربین سلفی نیز با وجود یک سنسور 32 مگاپیکسلی می‌توان عکس‌های سلفی به شدت جذابی را ثبت نمود. 

ارتقای قابل توجه در بخش سخت‌افزار گوشی a54 سامسونگ نسبت به نسل قبل

در بخش پردازنده سامسونگ در گلکسی a54 از اگزینوس 1380 استفاده کرده است؛ که در محیط کاربری نسبت به رقبای هم‌رده خود از باگ و لگ بسیار کمتری برخوردار می‌باشد. در گوشی a54 سامسونگ با توجه به عدم داغ شدن و افت فریم به راحتی می‌توان به انجام گیم‌های سنگین پرداخت. این محصول دارای حافظه‌های رم 6 و 8 گیگابایتی می‌باشد و حافظه داخلی این گوشی در دو نسخه 128 و 256 گیگابایتی ارائه شده است. همچنین گلکسی a54 قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه را دارد که یک مزیت بزرگ محسوب می‌شود. در بخش سخت‌افزار این محصول نسبت به نسل قبلی خود به شدت ارتقا یافته است. با خرید قسطی گوشی a54 از قسطی کلاب یک خرید لذتبخش را تجربه کنید.

تسهیل شرایط خرید اقساطی گوشی a54 سامسونگ در قسطی کلاب

کاربرانی که توانایی خرید نقدی گوشی سامسونگ گلکسی a54 را ندارند می‌توانند اقدام به خرید اقساطی این محصول نمایند. قسطی کلاب معتبرترین مرکز فروش قسطی آنلاین محصولات مختلف در کشور می‌باشد که شرایط آسانی را برای اعضای خود فراهم آورده است. قسطی کلاب طرح‌های متنوع و جذابی را به اعضای خود ارائه می‌نماید که بر اساس این طرح‌ها، کاربران می‌توانند به آسانی اقدام به خرید محصول مورد نظر خود کنند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی A32

خرید قسطی A32
گوشی‌های برند سامسونگ محبوبیت ویژه‌ای در بین همگان دارند. برای خرید قسطی A32 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی...

خرید اقساطی لپ‌ تاپ ایسر Aspire

خرید اقساطی لپ‌ تاپ ایسر Aspire
یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های دنیا متعلق به برند ایسر می‌باشد. برای خرید اقساطی لپ‌ تاپ ایسر Aspire به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال...