خرید اقساطی گوشی a02

تاریخ انتشار:
1403/2/19 01:22:55

داشتن یک تلفن همراه با قیمت مناسب برای بسیاری از افراد اهمیت بالایی دارد. اگر تمایل به خرید اقساطی گوشی a02 دارید به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی گوشی a02


بررسی گوشی A02

کمپانی کره‌ای سامسونگ توانسته است تا بازار مناسبی را در اسمارتفون‌ها از آن خود کند. این گوشی‌ها با رده‌های مختلف و در سراسر نقاط جهان عرضه می‌شود. در این وبلاگ قصد داریم تا مدل A02 را که یک گوشی مقرون به صرفه و با مشخصات مناسب است، به شما معرفی نماییم. پس با ما همراه باشید.

این گوشی با داشتن ظرفیت 64 گیگابایت، رم 3 گیگابایتی و عرضه در رنگ‌های زیبای مشکی، خاکستری، قرمز و آبی معروفیت بالایی کسب کرده است، همچنین برخورداری از ماژول دوگانه دوربین، بسیار مناسب عکاسی طراحی شده است. قابلیت خرید قسطی گوشی a02 در قسطی کلاب فراهم شده است.  

طراحی بدنه

این گوشی دارای ابعادی برابر با 0.67 × 8.8 × 12.3 میلی‌متر مکعب و وزنی معادل 206 گرم است. قاب جلو از شیشه و قاب پشتی از پلاستیک است. این گوشی یک طراحی مناسب برای بانوان دارد و دارای بدنه مقاوم می‌باشد، همچنین برای عکاسی نیز گزینه‌ای بی‌نظیر می‌باشد. با خرید اقساطی گوشی a02 یک گوشی با بدنه‌ای مقاوم داشته باشید!

نمایشگر

صفحه نمایش لمسی خازنی در این گجت سایزی برابر با 6.5 اینج دارد و از فناوری‌های IPS و pls پشتیبانی می‌کند. نسبت صفحه نمایش به بدنه برابر 81.9 درصد و رزولوشنی برابر 720 * 1600 پیکسل دارد، همچنین تراکم پیکسلی آن 270 پیکسل در هر اینچ است. با خرید اقساطی گوشی a02 کیفیت را مقایسه کنید!

مشخصات نرم افزاری

این گوشی از سیستم عامل اندروید 10 برابر و کاربر اختصاصی One UI 2.0 استفاده می‌کند، بنابراین می‌توانید از طریق مرورگر html نسخه 5 به وبکاوی بپردازید. اسناد مایکروسافت آفیس را ببینید، فایل‌های متنی را مشاهده نمایید. برای عکس و فیلم از برنامه ویرایشگر این گوشی بهره‌مند شوید. علاوه بر این که، این گوشی از انواع شبکه‌های اجتماعی و سرویس‌های گوگل نیز پشتیبانی به عمل می‌آورد. با خرید قسطی گوشی a02 یک گوشی با کارکردی مناسب داشته باشید!

مشخصات سخت افزاری

پردازنده به کار رفته در این اسمارتفون یکی از پردازنده‌های ساخت شرکت مدیاتک است. این پردازنده هشت هسته‌ای دارای معماری 64 بیتی می‌باشد و با سرعت 1.2 گیگاهرتز عمل می‌کند. پردازنده گرافیکی هم دارای مشخصه PowerVR GE8100 است و این گوشی دارای یک گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است، به علاوه می‌تواند از یک کارت حافظه جانبی micro SD تا ظرفیت 512 گیگابایت نیز پشتیبانی کند.

دوربین‌های دوگانه

این گوشی دارای دو دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی می‌باشد. دوربین اصلی 13 مگاپیکسل است. به علاوه، دارای قابلیت‌هایی مثل فوکوس خودکار، فلش LED، حسگر سنجش عمق می‌باشد. رزولوشن موجود در فیلمبرداری برابر 1920 در 1080 پیکسل است، به طوری که توانایی فیلمبرداری به صورت Full HD و نرخ سرعت 30 فریم بر ثانیه را دارد، همچنین دوربین 5 مگاپیکسلی سلفی نیز دریچه دیافراگم f/2.0 دارد.

فناوری‌های ارتباطی

با کمک این گوشی استثنایی شما می‌توانید به بلوتوث و وای فای متصل شوید، همچنین از رادیو اف ام برخوردار گردید.

مشخصات صوتی

این گوشی دارای بلندگو و خروجی صدا می‌باشد که از طریق جک 3.5 میلی‌متری به گوش می‌رسد.

حسگرها

این گوشی هوشمند از حسگرهای مجاورتی و شتاب سنج برخوردار است.

باتری قدرتمند

باتری موجود در این دستگاه، یک باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت می‌باشد. با خرید اقساطی گوشی a02 همیشه شارژ بمانید!

اقلام همراه

همراه با این گوشی از یک سوزن خارج کردن سیم کارت، یک آداپتور شارژر سامسونگ و یک دفترچه راهنما بهرمند خواهید شد.

پیشنهاد ویژه خرید گوشی A02

برای برخورداری از یک گوشی مقرون به صرفه که پاسخگوی تمامی نیازهای شما باشد، می‌توانید این مدل را انتخاب کنید. برای خرید این گوشی مناسب می توانید به قسطی کلاب مراجعه نمایید تا از خدمات فروش اقساطی گوشی بدون چک در تهران برخوردار شوید. گوشی خود را سفارش دهید و سپس اقدام به پرداخت قسط کالا نمایید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطی گوشی a02 از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی شیائومی poco f3

خرید قسطی گوشی شیائومی poco f3
برند شیائومی محصولات متنوع و باکیفیتی دارد و جز برندهای موفق دنیا محسوب می‌شود. برای خرید قسطی گوشی شیائومی poco f3 به بخش...

خرید قسطی a03

خرید قسطی a03
یکی از گوشی‌های خوش قیمت و عالی سامسونگ بی شک گلکسی A03 سامسونگ می‌باشد. برای خرید قسطی a03 به بخش موبایل در دسته بندی...