خرید اقساطی لوازم خانگی جی پلاس

تاریخ انتشار:
1403/2/30 18:46:47

کمپانی جی پلاس یک برند ایرانی موفق و مشهور است که در حوزه طراحی و تولید لوازم خانگی فعالیت می‌کند. برای خرید اقساطی لوازم خانگی جی پلاس به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی لوازم خانگی جی پلاس


کمپانی جی پلاس

شرکت ایرانی جی پلاس به عنوان نماینده رسمی شرکت کره جنوبی ال جی در ایران فعالیت می‌کند. قبل از اعمال تحریم‌ها بسیاری از محصولات ال جی در ایران مونتاژ می‌شدند و پس از این اتفاق، خط تولید به نام جی پلاس بسیاری از قطعات را با فناوری روز دنیا تولید کرد. 

در ادامه قصد داریم تا به معرفی یکی از جدیدترین محصولات یخچال ساید بای ساید این برند پردازیم. قابلیت خرید قسطی لوازم خانگی جی پلاس در قسطی‌کلاب فراهم شده است.

بررسی یخچال فریزر جی پلاس مدل GSS-K718BG

این مدل از یخچال اسنوا به صورت ساید بای ساید می‌باشد که با ظرفیت خالص 521 لیتر تولید می‌شود. از کمپرسور هوشمند اینورتر برخوردار است. ابعادی برابر با 905*67*1770 میلی‌متر مکعب دارد و دارای برچسب مصرف انرژی با گرید A++ می‌باشد، بنابراین این مدل، یکی از بهترین گزینه‌ها برای بهینه‌سازی مصرف انرژی است.

موتور باکیفیت موجود در این یخچال 5 سال گارانتی دارد. طراحی یخچال فریزر طوری است که از دستگیره درب بیرونی استفاده می‌کند. تعداد طبقات یخچال 4 عدد می‌باشد. جهت باز شدن درب یخچال به سمت راست است، همچنین فریزر دارای دو کشوری مخصوص می‌باشد. تعداد طبقات فریزر 4 عدد است و جهت باز شدن درب فریزر به سمت چپ می‌باشد.

درون یخچال نیز، محفظه‌ای برای تازه نگه داشتن مواد غذایی قرار دارد. این یخچال از یک نمایشگر LED برخوردار است. از طریق این نمایشگر ال ای دی می‌توانید تنظیمات مربوط به دما را در یخچال و فریزر تنظیم نمایید. با خرید اقساطی لوازم خانگی جی پلاس تمامی مواد غذایی خود را سالم و بهداشتی مصرف نمایید!

تکنولوژی به کار رفته در یخچال فریزرهای جی پلاس

یخچال K718BG دارای تکنولوژی نوفراست یا بدون برفک می‌باشد. از طرفی امکان سرمایش سریع در یخچال وجود دارد و دارای فناوری انجماد سریع می‌باشد. به علاوه از یک سیستم هوای چندگانه برای جریان یکنواخت در داخل یخچال استفاده می‌کند. 

وجود قابلیت هالیدی در این دستگاه، کمک می‌کند تا عملکردی برای کاهش مصرف انرژی در زمان مسافرت داشته باشید. با خرید قسطی لوازم خانگی جی پلاس یک یخچال با قابلیت‌ها و ویژگی‌های مناسب و فوق‌العاده داشته باشید!

این یخچال با داشتن یک طراحی آینه‌ای و زیبا جلوه‌ای خاص به آشپزخانه شما می‌بخشد. به علاوه، این یخچال فریزر ظرفیت بالایی برای جادهی تمام مواد غذایی شما دارد.

بنابراین اگر در یک خانواده پرجمعیت و یا متوسط زندگی می‌کنید با خیال راحت می‌توانید از فضای مناسب برای چینش تمامی اقلام خوراکی خود داشته باشید. گلدیران برای این محصول یک گارانتی 18 ماهه در نظر گرفته است. با خرید اقساطی لوازم خانگی جی پلاس با خاطری جمع یک محصول با گارانتی معتبر به خانه آورید!

با وجودی که این یخچال فریزر، فاقد آبریز و یا یخساز است، ولی دارای یک سیستم مخصوص اخطار باز ماندن درب می‌باشد، بنابراین اگر به اندازه چند دقیقه درب دستگاه باز بماند یک هشدار به صورت صوتی به گوش شما می‌رسد. رنگ یخچال به صورت مشکی آینه‌ای است و مورد پسند بسیاری از مدرن پسندان می‌باشد.

از طرفی درون یخچال از یک لامپ LED برخوردارید که سبب می‌شود تا بتوانید حتی در تاریکی شب نیز از محتویات داخل یخچال فریزر خود باخبر شوید. 

پیشنهاد فوق‌العاده خرید اقساطی لوازم خانگی جی پلاس

برای برخورداری از این محصولات فوق‌العاده می‌توانید به قسطی‌ کلاب مراجعه نمایید و از خدمات فروش نقدی یا اقساطی لوازم خانگی جی پلاس برخوردار شوید. از طریق یکی از روش‌های موجود در سایت می‌توانید درخواست اعتبار وام دهید و پس از آن که با درخواست شما موافقت شد، بلافاصله پیشنهاد خود را ثبت فرمایید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطی لوازم خانگی جی پلاس از قسطی‌کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی یخچال امرسان از دم قسط

خرید اقساطی یخچال امرسان از دم قسط
اگر شما تمایل به خرید اقساطی یخچال امرسان از دم قسط دارید، به بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه...

خرید قسطی سرخ کن فیلیپس بدون روغن

خرید قسطی سرخ کن فیلیپس بدون روغن
فیلیپس جز برندهای موفق در دنیا است که محصولات آن در ایران نیز طرفداران بسیاری دارد. برای خرید قسطی سرخ کن فیلیپس...