فروشگاه لوازم موبایل

تاریخ انتشار:
1403/2/16 16:23:08

برای خرید لوازم جانبی موبایل به تازگی فروشگاه لوازم موبایل اینترنتی راه اندازی شده است. برای خرید لوازم موبایل به وبسایت قسطی کلاب در بخش کالای دیجیتال مراجعه فرمایید و لذت یک خرید آنلاین معتبر را با قسطی کلاب تجربه کنید. 

فروشگاه لوازم موبایل

لوازم جانبی موبایل 

امروزه هزینه ای که برای خرید موبایل پرداخت می کنید فقط شامل خود تلفن همراه نمی باشد بلکه بسیاری از هزینه ها مربوط به لوازم جانبی موبایل می باشند. زمانی که شما جعبه موبایل خود را که تازه خریداری کرده اید باز می کنید، علاوه بر تلفن همراه، هنذفری، شارژر و باتری دستگاه موبایل خود را مشاهده می کنید. وسایل نام برده را لوازم جانبی موبایل می گویند. ناگفته نماد که لوازم جانبی موبایل فقط محدود به این مواردی که گفته شد، نمی باشد. در این مقاله می خواهیم به چند مورد از لوازم جانبی موبایل اشاره کنیم. 

پاور بانک 

اگر بخواهیم به یکی از اصلی ترین لوازم جانبی موبایل اشاره کنیم، پاور بانک است که بسیار کاربردی می باشد. پاور بانک یا شارژر همراه یکی از واجب ترین لوازم جانبی موبایل محسوب می شود که امروزه بسیار نیاز است. پاور بانک یک وسیله به اندازه تلفن همراه است که باید ابتدا در منزل شارژر شود و سپس بستگی به نوع و مدل پاور بانک چند ساعت، قابلیت شارژ کردن موبایل، تبلت، لپ تاپ و mp4 را دارد. پاور بانک ها مدل های مختلفی دارند که هر کدام ویژگی های خاص خودشان را دارند و هر چقدر میزان شارژدهی آن ها بالاتر باشد، قیمت بالاتری نیز دارند. 

باتری موبایل 

یکی از لوازم جانبی های موبایل که باید در انتخاب آن بسیار دقت کنیم، باتری موبایل می باشد. اگر باتری موبایل شما خراب شده است و نیاز به خرید یک باتری جدید هستید، دقت داشته باشید که باتری را خریداری کنید که گارانتی داشته باشد و از اصل بودن باتری اطمینان حاصل کنید. اگر باتری که خریداری می کنید، اصل نباشد با مشکلات زیادی مواجه می شوید. یکی از مشکلاتی که برای شما پیش می آید، زود خاموش شدن تلفن همراه شما می باشد که موضوع بسیار ناراحت کننده ای است. 

محافظ دوربین موبایل 

یکی از جدیدترین لوازم جانبی هایی که به تازگی طراحی شده اند، محافظ دوربین موبایل هستند که بسیار جالب هستند. از مزیت های این لوازم جانبی می توان به آسیب نرسیدن به دوربین گوشی اشاره کرد ولی ممکن است مشکلاتی را نیز برای شما فراهم کند. یکی از این مشکلات، پایین آمدن کیفیت عکس و فیلم های شما است که موضوع بسیار مهمی می باشد. 

ساعت هوشمند 

ساعت هوشمند یکی از خاص ترین لوازم جانبی موبایل محسوب می شود که به تازگی مورد استقبال قرار گرفته است. ساعت هوشمند از طریق بلوتوث به گوشی همراه شما وصل می شود و شما می توانید پیام ها و تماس های خود را از این طریق مشاهده کنید. علاوه بر زیبایی چشم نواز ساعت های هوشمند، کارایی آنها به مراتب بیشتر است. 

پیشنهاد ویژه خرید از فروشگاه لوازم موبایل

اگر شما جز آن دسته از افرادی هستید که به خرید آنلاین علاقه مند هستید و خرید مدرن را به خرید سنتی ترجیح می دهید، پیشنهاد ما به شما خرید از وبسایت قسطی کلاب می باشد. وبسایت قسطی کلاب در یکی از بخش های خود یک فروشگاه لوازم موبایل دارد که شما به راحتی می توانید خرید خود را انجام دهید. فروشگاه لوازم موبایل در قسطی کلاب شرایط ویژه ای را برای مشتری های خود فراهم کرده است. 

شما می توانید به صورت اقساط و نقدی لوازم جانبی مد نظر خود را از فروشگاه لوازم موبایل در قسطی کلاب خریداری کنید و درب منزل تحویل بگیرید. شرایط خرید اقساط از قسطی کلاب به صور زیر می باشد:

_ خرید کالای زیر 7 میلیون تومان، پرداخت قسط اول، درب منزل شما در هنگام تحویل کالا می باشد.
_ خرید کالای بین 7 تا 12 میلیون تومان، پرداخت 20% مبلغ، درب منزل شما در هنگام تحویل کالا می باشد.
_ خرید بالای 12 میلیون تومان، پرداخت 30% مبلغ، درب منزل شما در هنگام تحویل کالا می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت قسطی کلاب مراجعه کنید و در صورت نیاز با کارشناسان مجرب قسطی کلاب تماس حاصل فرمایید. با قسطی کلاب لذت یک خرید آنلاین موفق را تجربه کنید.


سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی آیفون se 2022 با چک

خرید قسطی گوشی آیفون se 2022 با چک
اگر تمایل به خرید قسطی گوشی آیفون se 2022 با چک را دارید، به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و...

خرید کالای دیجیتال اقساطی

خرید کالای دیجیتال اقساطی
با وجود اینترنت امکان خرید انواع کالاهای دیجیتال که به صورت روزمره توسط ما مورد استفاده قرار می گیرد، میسر شده است و به راحتی می توان خرید کالای