خرید اقساطی گوشی S9 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/22 10:27:26

یکی از مدل‌های جذاب گوشی سامسونگ S9 می‌باشد که فروش بالایی را در سراسر جهان داشته است. برای خرید اقساطی گوشی S9 سامسونگ به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی گوشی S9 سامسونگ


بررسی گوشی سامسونگ S9 پلاس

این گوشی در ماه مارس سال 2018 میلادی به بازار عرضه شده است. ابعادی برابر با 158.1x73.8x8.5 میلی‌متر مکعب و وزنی معادل 189 گرم دارد. در جلو و پشت از جنس شیشه است که بر روی آن گوریلا گلس 5 قرار می‌گیرد و فریم‌ها هم از جنس آلومینیوم می‌باشد. این گجت در رنگ‌های زیبای مشکی، صورتی مایل به آبی، ارغوانی و خاکستری تولید شده، همچنین قابلیت خرید اقساطی گوشی S9 سامسونگ در قسطی کلاب فراهم شده است.

مشخصات صفحه نمایش

این اسمارتفون از یک صفحه نمایش لمسی خازنی برخوردار است که با تکنولوژی سوپر امولد کار می‌کند. این صفحه 6.2 اینچ سایز دارد و قادر است تا 16 میلیون رنگ زنده و واقعی را به شما نمایش دهد. نسبت سطح صفحه نمایش به بدنه چیزی در حدود 84 درصد است. رزولوشن موجود در این گوشی 2960 در 1440 پیکسل می‌باشد.

مشخصات صوتی

یکی از خصوصیات این گوشی، داشتن حالت‌های متفاوت زنگ به همراه ویبریشن است، همچنین از اسپیکرهای استوریو و جک 3.5 میلی‌متری صدا نیز برخوردار می‌باشد. با خرید قسطی گوشی S9 سامسونگ کیفیت را مقایسه نمایید!

دوربین‌های دوگانه

این گوشی دارای یک دوربین 12 مگاپیکسلی دوگانه است که قادر به فوکوس اتومات مبتنی بر تشخیص فاز است. از زوم دو برابری اپتیکال استفاده می‌کند و در کنار آن یک فلش LED قرار دارد. این گوشی قادر است تا به ثبت اطلاعات مکانی شما بپردازد، همچنین از فوکوس لمسی استفاده می‌کند و می‌تواند صورت و لبخند را تشخیص دهد.

دارای قابلیت زوم خودکار HDR است. می‌توانید با آن عکاسی پاناروما انجام دهید و فیلمبرداری را نیز با کیفیت 2160 پیکسل و سرعت 60 فریم بر ثانیه و یا 720 پیکسل و سرعت 960 فریم در ثانیه انجام دهید.

دوربین دوم یک دوربین 8 مگاپیکسلی با فوکوس اتوماتیک است که قادر به فیلمبرداری با کیفیت 1440 پیکسل و سرعت 30 فریم بر ثانیه می‌باشد، همچنین امکان مکالمه تصویری دوگانه را نیز ایجاد می‌کند. این دستگاه از اندروید نسخه 8 استفاده می‌کند. با خرید قسطی گوشی S9 سامسونگ هنرمندانه عکس بگیرید و فیلمبرداری کنید!

مشخصات سخت افزاری

پردازنده هشت هسته‌ای این اسمارتفون می‌تواند در محدوده فرکانسی 1.8 تا 2.7 گیگاهرتز عمل کند، همچنین پردازنده گرافیکی نیز دارای مشخصه Mali-G72 MP18 می‌باشد. رام موجود در این دستگاه 6 گیگابایت می‌باشد و حافظه نیز در سه نسخه 64، 128 و 256 به بازار عرضه شده است. با خرید اقساطی گوشی S9 سامسونگ دقت، سرعت و کارایی را تجربه کنید!

امکانات و تجهیزات ویژه

حسگرهای موجود در این گوشی شامل حسگر تشخیص عنبیه، حسگر اثر انگشت در پشت گوشی، شتاب سنج، حسگر مجاورتی، قطب نما، ژیروسکوپ، فشار سنج و سنجش ضربان قلب می‌باشد. این گوشی دارای موقعیت یاب GPS، NFC و رادیو است، همچنین از مرورگر وب HTML نسخه 5 استفاده می‌کند.

این اسمارتفون دارای گواهینامه IP68 است و در برابر آب، گرد و غبار مقاومت به عمل می‌آورد. این گوشی جذاب می‌تواند تا عمق 1.5 متری آب و به مدت 30 دقیقه دوام بیاورد، همچنین از سیستم سامسونگ دکس پشتیبانی می‌کند. به علاوه از دستیار صوتی بیکسبی برخوردار است. با خرید اقساطی گوشی S9 سامسونگ یک گوشی با قابلیت‌های ویژه و مناسب داشته باشید.

باتری ماندگار

گوشی هوشمند سامسونگ S9 پلاس از یک باتری فوق‌العاده لیتیوم یونی غیر قابل تعویض و با ظرفیت 3500 میلی آمپر ساعت بهره‌مند است و با شارژ سریع نسخه 2 به صورت بی‌سیم شارژ می‌شود.

پیشنهاد ویژه خرید اقساطی گوشی سامسونگ S9 پلاس

برای تهیه این گوشی با خصوصیات بی‌نظیر و قیمتی مقرون به صرفه می‌توانید به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از خدمات فروش اقساطی کالای دیجیتالی برخوردار شوید. بدون نیاز به چک، گوشی اقساطی خود را در تهران خریداری کنید، آن را سفارش دهید و سپس نسبت به پرداخت قسطی کالا اقدام فرمایید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطی گوشی S9 سامسونگ از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی ایفون13 پرومکس

خرید قسطی ایفون13 پرومکس
یکی از بهترین محصولات برند اپل بی شک آیفون 13 پرومکس می‌باشد. برای خرید قسطی ایفون13 پرومکس به بخش موبایل در دسته بندی کالای...

خرید قسطی گوشی ردمی نوت 13

خرید قسطی گوشی ردمی نوت 13
شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی ردمی نوت 13 با شرایطی عالی به بخش موبایل شیائومی در دسته بندی کالای دیجیتال...