خرید اقساطی گوشي شیائومی 12

تاریخ انتشار:
1403/2/26 17:55:02

گوشی شیائومی 12 با طراحی استثنایی روانه بازار شد. برای خرید اقساطی گوشي شیائومی 12 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشي شیائومی 12


گوشی شیائومی 12

گوشی شیائومی 12، یکی از پرچمداران قدرتمند کمپانی شیائومی می‌باشد، که می‌توان آن را به قیمتی مقرون به صرفه خریداری نمود. از این روی، بسیاری از افراد به دنبال خرید نقدی و یا خرید اقساطی گوشي شیائومی 12 می‌باشند. این گوشی در سال 2021 به بازار عرضه شده و در ادامه به تحلیل و بررسی دقیق تر آن خواهیم پرداخت. 

نکاتی در رابطه با گوشی شیائومی 12

شما با خرید اقساطی گوشی شیائومی 12 با یک گوشی بسیار خوش دست و سبک روبرو خواهید شد. طراحی این محصول، در نوع خود کم نظیر بوده و به دلیل داشتن لبه‌هایی خمیده به راحتی در دست جای می‌گیرد. پنل پشتی این گوشی از جنس شیشه تولید شده است و توسط گوریلا گلس 5 محافظت می‌شود. 

همچنین، شیشه نمایشگر آن نیز، به وسیله گوریلا گلس Victus در برابر ضربه، خط و خش مقاوم می‌باشد. در لبه سمت راست گوشی شیائومی 12 شاهد دکمه ولوم و پاور هستید. در لبه پایینی آن، اسپیکر، درگاه سیم کارت و USB Type C، واقع شده است و در لبه بالایی نیز، یک اسپیکر دیگر وجود دارد.

یکی از نقاط مثبت در خرید قسطی گوشي شیائومی 12 نمایشگر OLED آن می‌باشد، که کیفیت تصویر و روشنایی بسیار خوبی دارد. ماکزیمم نرخ تازه سازی این نمایشگر 6.28 اینچی، 120 هرتز می باشد. از این روی، یک گوشی فوق العاده برای اجرای بازی و یا چند برنامه، به صورت همزمان می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشي شیائومی 12 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

با خرید قسطی گوشي شیائومی 12 به یک مجموعه دوربین، با عملکرد بی نظیر دسترسی خواهید داشت. لنز اصلی پنل پشتی این گوشی، 50 مگاپیکسل می‌باشد و در کنار آن یک لنز ماکرو 5 مگاپیکسلی و یک لنز اولترا واید 13 مگاپیکسلی نیز، خودنمایی می‌کند. هر سه لنز، چه در شب و چه در روز عملکرد خوبی دارند. همچنین، رزولوشن لنز سلفی گوشی شیائومی 12، برابر با 32 مگاپیکسل بوده و عملکرد قابل قبولی دارد. 

مشخصات فنی گوشی شیائومی 12

در خرید یک کالای دیجیتال مشخصات فنی آن از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد. بنابراین، اگر قصد خرید اقساطی گوشي شیائومی 12 را دارید، از مطالعه این بخش غافل نشوید.

تاریخ عرضه به بازار: دسامبر سال 2021
وزن: 180 گرم
ابعاد: 152.7 * 69.9 * 8.2 میلی متر
رنگ بندی: سبز، آبی، صورتی و مشکی
اندازه نمایشگر: 6.28 اینچ
نوع نمایشگر: OLED
رزولوشن نمایشگر: 1080 * 2400 پیکسل
تراکم پیکسلی: تقریبا 419 پیکسل در هر یک اینچ
حداکثر روشنایی: 1100 نیت
نرخ تازه سازی نمایشگر: 120 Hz
پردازنده اصلی: Qualcomm SM8450 Snapdragon 8 Gen1 (هشت هسته‌ای / 4 نانومتری)
پردازنده گرافیکی: Adreno 730
سیستم عامل (به هنگام عرضه): اندروید 12 (MIUI 13)
حافظه داخلی: 128 گیگابایت (RAM 8 گیگابایت)، 256 گیگابایت (RAM 8 گیگابایت)، 256 گیگابایت (RAM 12 گیگابایت)
رزولوشن دوربین اصلی: 50 مگاپیکسل
رزولوشن دوربین سلفی: 32 مگاپیکسل
اسپیکر: استریو
درگاه جک 3.5 میلیمتری صدا: ندارد
پشتیبانی از OTG: دارد
نوع باتری: لیتیوم پلیمری
گنجایش باتری: 4500 میلی آمپر ساعت
پشتیبانی از شارژ سریع: دارد / 67 وات
پشتیبانی از شارژ معکوس: دارد / 10 وات
پشتیبانی از شارژ بیسیم: دارد / 50 وات
سطوح امنیتی: سنسور تشخیص اثر انگشت اپتیکال (زیر نمایشگر)، تشخیص چهره
سایر مشخصات: مناسب برای گیمینگ، پشتیبانی از بلوتوث 5.2، فناوری 5G، GSM، HSPA، EVDO، CDMA، LTE و حسگرهای ژیروسکوپ، طیف رنگ، مجاورت، شتاب سنج

جمع بندی

در خرید قسطی گوشي شیائومی 12 و یا هر نوع کالای دیجیتال دیگری، در نظر گرفتن نقاط ضعف و قوت محصول، یک اصل مهم محسوب می‌شود.

نقاط قوت محصول: طراحی عالی، اسپیکرهای قدرتمند، رابط کاربری فوق العاده
نقاط ضعف محصول: عدم پشتیبانی از لنز مخصوص تله فوتو 

خرید اقساطی گوشي شیائومی 12 در وب سایت قسطی کلاب

وب سایت قسطی کلاب، یکی از فروشگاه‌های عرضه کننده انواع کالاهای دیجیتال اعم از گوشی موبایل، تلویزیون، کنسول‌های بازی می‌باشد، که تحت شرایط خاصی به فروش قسطی این اقلام می‌پردازد. در این راستا، بازنشستگان، کارمندان و افراد فعال در مشاغل آزاد می‌توانند، تا سقف 150 میلیون تومان در این فروشگاه اقدام به خرید اقساطی نمایند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی هندزفری سامسونگ

خرید قسطی هندزفری سامسونگ
هدفون یکی از گجت‌های مهم و اساسی برای هر فرد است. برای خرید قسطی هندزفری سامسونگ به بخش هدفون در دسته بندی کالای دیجیتال...

خرید قسطی لپ‌تاپ مایکروسافت

خرید قسطی لپ‌تاپ مایکروسافت
برند مایکروسافت یکی از بهترین برندهای دنیا می‌باشد. شما می‌توانید برای خرید قسطی لپ‌تاپ مایکروسافت به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای...