خرید قسطی آبمیوه گیری تکنو

تاریخ انتشار:
1403/2/27 07:11:31

برند تکنو یکی از برندهای پرفروش در ایران است که محصولات منحصر به فردی دارد. برای خرید قسطی آبمیوه گیری تکنو به بخش آبمیوه گیری و مخلوط کن در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی آبمیوه گیری تکنو


بدنه محکم و باکیفیت

برخورداری از بدنه بادوام و باکیفیت، یکی از ویژگی‌های مهم خرید قسطی آبمیوه گیری تکنو را شامل می‌شود. بدنه آبمیوه گیری‌های برند تکنو از استیل ضد زنگ ساخته شده است. این ویژگی علاوه بر افزایش جذابیت ظاهری، طول عمر دستگاه را افزایش می‌دهد. همچنین، بدنه استیل آبمیوه گیری، مقاومت و دوام محصول را در برابر عوامل محیطی، رطوبت و آب رقم زده است.

موتور پرقدرت و قوی

در ساختار آبمیوه گیری تکنو از یک موتور قوی و پرقدرت استفاده شده است. موتور دستگاه با کمک صافی و تیغه، امکان آبگیری حدود 80 درصد از وزن انواع سبزیجات و میوه جات را برای مصرف کننده فراهم می‌آورد. ضمنا، موتور قدرتمند آبمیوه گیری، قابلیت تنظیم سرعت در 4 حالت مختلف را دارا می‌باشد. اعمال این قابلیت از طریق کلیدهای طراحی شده بر روی بدنه اصلی دستگاه صورت می‌گیرد.

دهانه ورودی عریض

دهانه ورودی آبمیوه گیری تکنو به صورت عریض و مناسب طراحی شده است. این امر امکان جای دادن میوه‌ها را به صورت کامل مانند سیب، به راحتی فراهم آورده است. بر این اساس، مصرف کننده دیگر نیازی به خرد و ریز ریز کردن میوه‌های بزرگ و کامل ندارد. برای خرید اقساطی آبمیوه گیری تکنو به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

دارای قطعات مختلف

آبمیوه گیری تکنو به ویژه مدل te 312 از قطعات کاربردی و مختلفی برخوردار است. این مدل همراه با آسیاب، مخلوط کن و خردکن به خریداران ارائه می‌گردد. با کمک آسیاب دستگاه کاربر می‌تواند انواع ادویه جات (هل، زنجبیل، دارچین)، انواع مغزها (بادام، پسته، گردو) و دانه‌های قهوه را پودر نماید. با خرید قسطی آبمیوه گیری تکنو از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

عملکرد پالس (Pulse)

عملکرد لحظه‌ای یا پالس، از ویژگی‌های منحصر به فرد خرید اقساطی دستگاه Techno Juicer به شمار می‌رود. با اعمال این قابلیت موتور دستگاه با نهایت سرعت و به صورت ناگهانی شروع به کار می‌کند. کارکرد موتور در این حالت، قابلیت آبگیری و مخلوط کردن میوه‌های سفت را برای کاربران امکان پذیر می‌سازد. عملکرد لحظه‌ای دستگاه ضمن استفاده از توان بیشتر، تسریع در فرآیند آبگیری میوه‌ها را به دنبال خواهد داشت. برای خرید اقساطی آبمیوه گیری تکنو به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

مجهز به سیستم تنظیم سرعت و دارای میکرو سوئیچ ایمنی

سیستم تنظیم سرعت یا Speed Control، از امتیازات شاخص خرید اقساطی آبمیوه گیری برند تکنو محسوب می‌شود. این سیستم امکان تغییر سرعت دستگاه در حالت‌های مختلف را اجرایی می‌سازد. این امر علاوه بر افزایش طول عمر آبمیوه گیری، عملکرد عالی و بهینه دستگاه را رقم می‌زند. آبمیوه گیری شرکت تکنو به قابلیت میکرو سوئیچ ایمنی مجهز شده است. 

سیستم ایمنی دستگاه در افزایش ضریب ایمنی و امنیت محصول نقش بسزایی ایفا می‌نماید. همچنین، این قابلیت به استفاده ایمن و بی خطر از دستگاه کمک شایانی می‌نماید. ضمنا، میکرو سوئیچ ایمنی، امکان استفاده طولانی مدت از آبمیوه گیری را به سادگی فراهم می‌آورد. برای خرید قسطی آبمیوه گیری تکنو به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

پایه‌های ضد لغزش

برای بخش زیرین آبمیوه گیری تکنو از پایه‌های ضد لغزش پلاستیکی استفاده شده است. به پشتوانه وجود این پایه‌ها، امکان قرار دادن دستگاه بر روی سطوح مختلف فراهم می‌گردد. همچنین، این پایه‌ها از لغزش و جابجایی ناخواسته آبمیوه گیری در هنگام استفاده از حالت‌های مختلف، جلوگیری به عمل می‌آورد. 

نحوه خرید اقساطی آبمیوه گیری تکنو

طرح فروش قسطی انواع آبمیوه گیری تکنو از طریق فروشگاه آنلاین قسطی کلاب محقق شده است. در این طرح مدل‌های مختلف آبمیوه گیری برند techno به صورت غیر حضوری و بر پایه روش خرید اینترنتی به خریداران عرضه می‌گردد. ناگفته نماند که در فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب، امکان خرید نقدی انواع وسایل و لوازم خانگی برند تکنو نیز برای متقاضیان پیش بینی شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

نمایندگی لوازم خانگی پاناسونیک

نمایندگی لوازم خانگی پاناسونیک
یکی از معتبر ترین و نام آشنا ترین برند تلفن، پاناسونیک می باشد که در ایران به وفور یافت می شود. اگر تمایل به خرید اقساطی یا نقدی محصولات پاناسونیک...

خرید لوازم برقی آشپزخانه

خرید لوازم برقی آشپزخانه
برای خرید نقدی یا اقساطی لوازم برقی آشپزخانه شما می توانید از راه های مراجعه به نمایندگی های محصولات و یا فروشنده های لوازم خانگی و یا از...