فروش اقساطی لپ تاپ

تاریخ انتشار:
1403/1/27 16:37:04

خرید لپ تاپ و لوازم دیجیتال قسطی



برای مشاهده فروش اقساطی لپ تاپ به بخش وسایل دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.







به صورت  اینترنتی با یک کلیک در بخش کالای دیجیتال امکان پذیر می باشد قسطی کلاب راهی مطمئن جهت خرید اینترنتی می باشد                                                             امروزه زندگی ما تحت تاثیر وسایل دیجیتالی می باشد که ساعت ها بطور متمادی استفاده می کنیم این وسایل کاربرد زیادی در انواع کسب و کارها دارند و توانسته اند کارها را برای انسان راحت کنند یکی از وسایل دیجیتال پرکاربرد در بین مردم لپ تاپ است این وسیله پرتال طرفداران زیادی بین دانشجوها و افرادی که مجبور هستند دائم در سفر باشند دارد شرکت های گوناگونی به ساخت این محصول می پردازند هر کدام از این شرکت ها سعی می کنند که از فناوری های روز دنیا در محصولات خود استفاده کنند یکی از عوامل محبوبیت لپ تاپ ها پرتال بودن آن ها می باشد لپ تاپ های جدید نسبت به لپ تاپ های قدیمی سبک تر و کم وزن تر می باشند از این رو حمل و نقل آن ها آسان است یکی از شرکت های فعال در حوزه ساخت این وسیله شرکت دل است.

یکی از لپ تاپ های جدید شرکت دل لپ تاپ گیمینگ Inspiron 15 7000 است این لپ تاپ به یک کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 1060 مجهز شده است این لپ تاپ از نمایشگر 4k UHD استفاده می کند که از IPS ضد انعکاس نور در آن استفاده می شود قابلیت شارژ سریع به شما این اجازه را می دهد که در کمترین زمان ممکن لپ تاپ خود را شارژ کنید.

یکی از لپ تاپ های دیگر شرکت دل لپ تاپ XPS 15 است بارزترین تغییر در این لپ تاپ کیبورد آن است این کیبورد در ظاهر شبیه سایر کیبوردهای دیگر است در این کیبوردها از یک فناوری مبتنی بر آهنربا و خواص مغناطیسی استفاده شده است در این محصول از پردازنده های Core i5 و Core i7 استفاده شده است حافظه رم استفاده شده در این نوع لپ تاپ ها 8 یا 16 گیگابایت است.

با توجه به افزایش قیمت لپ تاپ در ماه های اخیر شما می توانید از طریق سایت قسطی کلاب اقدام به خرید لپ تاپ کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید کامپیوتر قسطی لنوو

خرید کامپیوتر قسطی لنوو
لنوو را می توان جزء بهترین برند های فعال در زمینه کالاهای دیجیتال نام برد. برای مشاهده و خرید کامپیوتر های لنوو به بخش کالای دیجیتال سایت قسطی...

خرید قسطی گوشی honor 50

خرید قسطی گوشی honor 50
گوشی‌های هوشمند بسیاری در دنیا وجود دارد که یکی از معروف‌ترین آن‌ها متعلق به برند هوآوی است. برای خرید قسطی گوشی honor 50 به بخش...