خرید قسطی گوشی A52 S

تاریخ انتشار:
1403/2/15 22:49:40

یکی از گوشی‌های پرفروش و استثنایی سامسونگ مدل a52s می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی A52 S به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی A52 S


سخن ابتدایی

امروزه گوشی‌های هوشمند موبایل یکی از مهمترین وسایل دیجیتال برای تمامی افراد می‌باشد. همچنان شرکت قدیمی سامسونگ با تولید گوشی‌های هوشمند، به رقابت با سایر تولید کنندگان می‌پردازد. با تولید گوشی a52s رضایت اکثر خریداران را به خود جلب کرده است. در این مقاله شما را با این کالای دیجیتال شگفت انگیز آشنا خواهیم کرد و نحوه خرید قسطی گوشی A52 S سامسونگ را مطرح می‌نماییم. با ما همراه باشید.

کالای دیجیتال a52s

شرکت سامسونگ با به کارگیری فناوری نوین و پیشرفته، گوشی‌های هوشمندی را به بازار عرضه کرده است. کالای دیجیتال A52S با داشتن ویژگی‌های منحصر بفرد، علاقه مندان بسیاری را به خود اختصاص می‌دهد. این گجت قدرتمند، بسیار کارآمد و کار راه انداز می‌باشد. گوشی موبایل a52s با داشتن کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب یک گزینه خوب برای انتخاب موبایل است. دوربین با کیفیت، کیفیت بسیار خوب اسپیکر استریو دوگانه، رنگبندی‌های جذاب از ویژگی‌های این کالای دیجیتال هوشمند می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی A52 S به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایر شاخصه‌های مثبت گوشی سامسونگ a52s چیست؟

کالای دیجیتال گوشی A52s در 1 سپتامبر 2021 به بازار عرضه شده است. ابعاد صفحه نمایش این محصول 6.5 اینچ می‌باشد. دارای نمایشگر سوپر امولد است و کیفیت نمایشگر بسیار بالا می‌باشد. دارای دو جایگاه سیم کارت است و قابلیت استفاده از دو سیم کارت و یا تک سیم کارت را دارد. با  خرید قسطی گوشی A52 S از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه نمایید.

رنگ بندی‌های بسیار جذاب a52s

از سایر ویژگی‌های گوشی A52S می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

وزن این کالای دیجیتال 189 گرم است و سبک می‌باشد.
پردازنده آن 8 هسته‌ای است.
دارای پردازنده گرافیکی 642 L Adreno می‌باشد.
ساخت بدنه ترکیبی از شیشه‌ و پشت پلاستیکی است.
مجهز به 5 حسگر اثر انگشت است از جمله: شتاب‌سنج، قطب ‌نما، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت و حسگر اثر انگشت.
 دارای 4 رنگ جذاب مشکی، سفید، بنفش، سبز می‌باشد.
دارای سه عدد حافظه داخلی است که عبارتند از: 256 گیگابایت با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت با 6 گیگابایت رم و همچنین 128 گیگابایت با 8 گیگابایت رم.
دارای دو نوع رم، به میزان 6 و 8 گیگابایت می‌باشد.
حداکثر کارت حافظه‌ای که پشتیبانی می‌شود یک ترابایت است.
دوربین اصلی کالای دیجیتال A52s سامسونگ، 64 مگاپیکسل کیفیت دارد.  
لنز اولترا واید دارای 12 مگاپیکسل کیفیت است. این میزان از لنز می‌تواند به میزان 123 درجه از محیط اطراف را پوشش دهد.
لنز ماکرو از یک سنسور 5 مگاپیکسل کیفیتی استفاده می‌کند.
 دارای سنسور تشخیص عمق تصویر به میزان 5 مگاپیکسل کیفیت است.
دوربین گوشی A52s سامسونگ دارای قابلیت لرزش گیر اپتیکال و فوکوس خودکار می‌باشد.
دوربین سلفی A52s سامسونگ دارای 32 مگاپیکسل کیفیت است.

باتری کالای دیجیتال A52s

دارای یک عدد باتری غیر قابل تعویض لیتیوم یونی به میزان 4500 میلی‌آمپر ساعت می‌باشد.

خرید اقساطی گوشی A52 S

با توجه به افزایش قیمت گوشی‌های موبایل هوشمند، قطعا تمامی علاقه مندان به این کالای دیجیتال  قادر به خرید نقدی این وسیله نمی‌باشند. از سایت‌های بسیار معروف که شرایط فروش قسطی موبایل را در ایران بوجود آورده است، سایت قسطی کلاب می‌باشد. خرید قسطی گوشی A52 S نیز در این سایت انجام می‌گیرد. برای خرید اقساطی گوشی A52 S وارد سایت قسطی کلاب شوید. 

با ساخت یک حساب و ارسال مدارک و تکمیل فرم‌های درخواستی، خرید اقساطی تمامی کالاهای مورد نیاز را به راحتی انجام دهید. در قسطی کلاب علاوه بر تحویل به موقع محصولات انتخابی درب منزل، از تضمین اصالت سلامت کالاها نیز برخوردار شوید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی مک بوک 2020 با چک

خرید اقساطی مک بوک 2020 با چک
اگر به دنبال خرید محصولات لوکس با قیمنی عالی و شرایط خاص هستید، پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی مک بوک 2020 با چک از بخش لپ تاپ...

خرید قسطي هدفون سامسونگ

خرید قسطي هدفون سامسونگ
امروزه هدفون‌ها در انواع مختلف و گوناگونی طراحی و تولید می‌شوند که بهترین آن‌ها تولید شده توسط برند سامسونگ هستند. برای خرید اقساطی ...