خرید قسطی گوشی MI 11 ULTRA شیائومی

تاریخ انتشار:
1403/2/23 23:58:54

برای خرید قسطی گوشی MI 11 ULTRA شیائومی با قیمتی عالی به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.


خرید قسطی گوشی MI 11 ULTRA شیائومی



معرفی گوشی MI 11 ULTRA شیائومی

علاقه مندان به دنیای علم و تکنولوژی با نام و اسم شرکت شیائومی کاملا آشنا هستند و از کیفیت محصولات دیجیتال آن آگاهی دارند. شرکت شیائومی در زمینه عرضه و تولید کالای دیجیتال در بازار دیجیتال فعالیت می‌کند. یکی از کالاهای دیجیتال تولید شده توسط این شرکت گوشی موبایل است. این گوشی در تاریخ 29 مارس سال 2021 میلادی به بازار جهانی معرفی و عرضه شد. در ادامه به معرفی و خرید قسطی گوشی MI 11 ULTRA شیائومی خواهیم پرداخت. 

مشخصات فنی گوشی MI 11 ULTRA

صفحه نمایشگر گوشی MI 11 ULTRA از نوع E4 AMOLED است که دارای کیفیت بسیار بالایی است. در واقع می‌توان گفت که این نوع از صفحه نمایش یکی از بهترین نمایشگر های موجود در بازار است.

صفحه نمایشگر این کالای دیجیتال دارای نرخ نوسازی تصویر 120 هرتز است. حداکثر روشنایی این صفحه نمایشگر 1700 نیت است که برای کار کردن در محیط‌های بسیار روشن و پرنور مناسب است. جالب است که بدانید گوشی MI 11 ULTRA با سیستم عامل اندروید 11 به بازار عرضه شد. رابط کاربری این کالای دیجیتال می یو آی 12.5 است که از به روزترین رابط کاربری شیائومی است.

جنس پشت بدنه این گوشی سرامیکی و جنس پشت بدنه این کالای دیجیتال شیشه است که از فناوری گوریلا گلس وکتوس نیز پشتیبانی می‌کند. گوشی MI 11 ULTRA با دو رنگ سفید و مشکی به بازار عرضه شد است. پردازنده و یا همان سی پی یو این گوشی از نوع و مدل Qualcomm SM8350 Snapdragon 888 5G است که یکی از قدرتمندترین تراشه‌های موجود در بازار جهانی است. تراشه این گوشی 5 نانو متری و دارای 8 هسته است. پردازنده گرافیکی این کالای دیجیتال از نوع و مدل Adreno 660 است که برای اجرای کارهای بسیار سنگین بسیار مناسب است. 

حافظه داخلی و دوربین MI 11 ULTRA شیائومی

اگر شما هنگام خرید اقساطی گوشی MI 11 ULTRA شیائومی نگران مقدار حافظه داخلی این گوشی هستید باید بدانید که این گوشی در دو حافظه 256 گیگابایت و 512 گیگابایت است. جالب است بدانید که این گوشی دارای دو حافظه رم 8 گیگابایت و 12 گیگابایت است. یکی از دلایلی که باعث می‌شود گوشی MI 11 ULTRA محبوبیت بسیار زیادی در بین مشتریان پیدا کند این است که حافظه داخلی این گوشی از فناوری ufs3.1 نیز پشتیبانی می‌کند.

دوربین این گوشی دارای یک لنز 50 مگاپیکسلی واید است. لنز اولترا واید این گوشی دارای 48 مگاپیکسل کیفیت است. دوربین تله فوتو این گوشی یکی از نکات مثبت این محصول است که دارای کیفیت 48 مگاپیکسل است. دوربین سلفی این گوشی دارای 20 مگاپیکسل کیفیت است. ظرفیت باتری این گوشی 5000 میلی آمپر ساعت است. 

خرید قسطی گوشی MI 11 ULTRA شیائومی از قسطی کلاب

اگر شما به دلیل بالا بودن قیمت نقد این  کالای دیجیتال به دنبال خرید اقساطی گوشی MI 11 ULTRA شیائومی هستید می‌توانید از سایت و شرکت قسطی کلاب استفاده کنید. قسطی کلاب در زمینه فروش قسطی کالای دیجیتال فعالیت می‌کند. سایت قسطی کلاب برای رفاه بیشتر مشتریان خود طرح‌هایی برای خرید اقساطی تنظیم کرده است. شما می‌توانید با استفاده از این طرح‌ها اقدام به خرید قسطی گوشی MI 11 ULTRA شیائومی نمایید.

طرح حامی

در این طرح تا سقف 80 میلیون تومان با کمترین مدارک می‌توانید خرید اقساطی انجام دهید. این طرح ویژه کارمندان، مشاغل آزاد و بازنشستگان می‌باشد. ارائه فیش حقوقی معتبر و جواز کسب از مدارک مورد نیاز است.

طرح بایچک

طرح دیگر قسطی کلاب بایچک است با استفاده از بایچک می توانید تا سقف 150 میلیون تومان خرید اقساطی نمایید. خرید اقساطی گوشی MI 11 ULTRA شیائومی با استفاده از این طرح بسیار مناسب است. قسطی کلاب انواع و اقسام طرح‌های فروش قسطی را برای کاربران خود فراهم کرده است. شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی MI 11 ULTRA  از آنها استفاده کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی کامپیوتر

فروش اقساطی کامپیوتر
زندگی امروزی بشر به گونه ای می باشد که برای افزایش کارایی خود باید از وسایل مدرن استفاده کند دور تا دور ما را کامپیوترها و موبایل ها احاطه کرده...

خرید موبایل Redmi Note 8 Pro

خرید موبایل Redmi Note 8 Pro
برند شیائومی جز یکی از بهترین و معروف‌ترین برندهای تولید کننده تلفن همراه در دنیا می‌باشد. برای خرید نقدی یا اقساطی موبایل Redmi Note 8 Pro به بخش ..