خرید قسطی اپل واچ هرمس با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/28 01:21:45

یکی از جدیدترین ساعت‌های هوشمند اپل، هرمس نام دارد. برای خرید قسطی اپل واچ هرمس با چک به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی اپل واچ هرمس با چک



معرفی مشخصات اپل واچ هرمس

اپل واچ هرمس تولید شده توسط کمپانی اپل و شرکت فرانسوی است و از واچ‌های بسیار پیشرفته و رده بالا محسوب می‌شود. محصولاتی که با همکاری این دو شرکت تولید می‌شوند بسیار با کیفیت و گران قیمت هستند. اپل واچ هرمس از لحاظ زیبایی و کیفیت در رده بسیار بالایی قرار دارد. بندهای چرم اپل واچ با زیبایی و کیفیتی که دارند مورد پسند بسیاری از افراد قرار گرفته‌اند و قیمت آنها بیشتر از هزار دلار می‌باشد. در ادامه درباره جزئیات و خرید قسطی اپل واچ هرمس بیشتر صحبت می‌کنیم. 

بررسی جزئیات اپل واچ هرمس

اپل واچ هرمس با داشتن روکش کریستالی مقاوم و نمایشگر تمام صفحه یکی از لوکس‌ترین اسمارت واچ‌های شرکت اپل است. کارکردن با اپل واچ هرمس بسیار ساده و روان می‌باشد. این اپل واچ با طراحی بی‌نظیر و عملکرد خوبی که دارد جزو بهترین واچ‌های هوشمند موجود است و خرید اقساطی آن بی شک فرصتی بی نظیر و فوق العاده می‌شود. برای خرید اقساطی اپل واچ هرمس با چک به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

صفحه نمایش اپل واچ هرمس این قابلیت را دارد که به صورت پیوسته روشن بماند. در زمان‌هایی که واچ به صورت ثابت قرار دارد و یا مچ دست به سمت بالا است هم صفحه نمایشگر روش می‌ماند و برای روشن شدن نمایشگر نیازی به تکان دادن دست نیست. تمامی برنامه‌ها و یا اطلاعات لازم بر روی صفحه نمایشگر ساعت به نمایش گذاشته می‌شوند و کار را برای افراد راحت می‌کند.

اپل واچ هرمس با داشتن بدنه استیل ضد خش و ضد زنگ مقاومت بالایی در برابر عوامل محیطی دارد و این متریال زیبایی ظاهری آن را دو چندان کرده است. استفاده از این واچ زیبا و با کیفیت به صورت روزمره گزینه بسیار مناسبی است و باعث شیک تر شدن استایل شما می‌شود. خرید قسطی اپل واچ هرمس یک پیشنهاد ویژه برای افرادی است که تمایل خرید این گجت لوکس را دارند. ساعت هرمس با داشتن شیشه‌ای از جنس یاقوت و قابلیت‌های کاملی مانند، گام شمار، قابلیت پخش و کنترل موسیقی، بلوتوث، وای فای یک ساعت هوشمند فوق العاده برای افراد خاص پسند است.

خرید اقساطی اپل واچ هرمس دو بند از قسطی کلاب

این شرکت با طراحی سه مدل بند متفاوت شیک و زیبا انتخاب را برای افراد راحت کرده است. افراد طبق سلیقه‌ای که دارند می‌توانند یکی از بندهای، بند یک دور، بند دو دور و بند دستبندی را برای ساعت خود انتخاب می‌کنند. در خرید قسطی اپل واچ هرمس می‌توانید هر مدلی که دوست دارید را انتخاب کنید و هزینه آن را با شرایط عالی پرداخت کنید.

بند یک دور همان طور که از اسمش پیدا است یک دور دور مچ دست می‌چرخد و سبک کلاسیکی دارد. شرکت سازنده این واچ اعلام کرده است که طراحی این بند الهام گرفته از سوارکاری این شرکت بوده و قیمت پایه این بند 1100 دلار می‌باشد. برای بستن بند دو دور لازم است تا بند ساعت دوبار دور مچ دست پیچیده شود و قیمت آن 1250 دلار است.

مدل دستبندی اپل واچ هرمس هم مانند بند یک دور از سبک سوارکاران الهام گرفته شده است. این بند سبک مدرنی دارد و در طراحی آن به قرار گرفتن سنسور ضربان قلب بسیار دقت شده و قیمت آن 1500 دلار می‌باشد. بندهای چرمی اپل واچ هرمس در پنج رنگ زیبا و متفاوت، خاکستری، قرمز، عسلی، مشکی و آبی تولید می‌شوند. در ادامه درباره خرید اپل واچ قسطی از وب سایت معتبر قسطی کلاب صحبت می‌کنیم.

نحوه خرید اقساطی اپل واچ هرمس با چک از قسطی کلاب

قسطی کلاب وب سایتی معتبر در زمینه فروش انواع کالای دیجیتال می‌باشد. این مجموعه شرایط فروش قسطی و نقدی را برای مشتریان خود در نظر گرفته است. برای انجام یک خرید آسان و مطمئن کافی است به صفحه قسطی کلاب مراجعه کرده و خرید خود را درب منزل تحویل بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی z10

خرید اقساطی گوشی z10
برند جی پلاس در زمینه تلفن همراه نیز فعالیت‌هایی داشته است. شما می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی z10 به بخش موبایل در دسته بندی کالای...

خرید اقساطی اپل واچ7

 خرید اقساطی اپل واچ7
ساعت هوشمند اپل جز برترین گجت‌های پوشیدنی دنیا است. برای خرید اقساطی اپل واچ7 به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال...