خرید قسطی لباسشویی امرسان ویژه کارمندان

تاریخ انتشار:
1403/2/13 15:00:14

اگر به دنبال یک خرید آسان و اقساطی هستید، به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب بیایید و خرید مقرون به صرفه خود را انجام دهید.


خرید قسطی لباسشویی امرسان ویژه کارمندان


لباسشویی منحصر به فرد امرسان

دلتان می‌خواهد در نوسانات بازار لوازم خانگی، خرید قسطی لباسشویی امرسان را تجربه کنید؟ امروزه قیمت لوازم خانگی مدام در حال نوسان است و برندهای خارجی به علت تحریم های کشورمان با قیمت خیلی بالا به فروش می‌رسند. به همین جهت فرصت برای پیشرفت برندهای داخلی فراهم شده است. در این بین لوازم خانگی برقی مخصوصا یخچال، لباسشویی بیشتر از سایر لوازم دچار نوسان و افزایش قیمت شده‌اند. بنابراین به شما پیشنهاد می‌کنیم برای اینکه بتوانید یک خرید اقساطی، مطمئن و با کیفیت را تجربه کنید با ما همراه باشید.

ویژگی‌های لباسشویی‌های امرسان چیست؟

برند امرسان یکی از قدیمی‌ترین برندهای ایرانی لوازم خانگی می‌باشد. شاید خیلی‌ها امرسان را با یخچال فریزرهایش بشناسند. اما این برند مرغوب و با کیفیت ایرانی امروزه علاوه بر یخچال به تولید لوازم برقی دیگری نیز می‌پردازد. یکی از این لوازم که بسیار هم پر فروش می‌باشد، ماشین لباسشویی امرسان است. این محصول دست کمی از محصولات مشابه برندهای هم رقیب خارجی‌اش ندارد و استانداردهای لازم برای تولید تک تک قطعاتش رعایت شده است. از جمله ویژگی‌هایی که شما با خرید اقساطی لباسشویی امرسان می‌توانید از آن بهره ببرید به شرح زیر می‌باشد.

دارای بالاترین نشان استاندارد مصرف بهینه انرژی یعنی A+++ می‌باشد.
دارای 36 ماه خدمات پس از فروش است.
دارای گواهینامه استاندارد CE اتحادیه اروپا به علت استفاده از مواد اولیه مرغوب و باکیفیت.
دارای جدیدترین تکنولوژی‌های شستشوی لباس.
قیمت پایین در مقایسه با نمونه‌های خارجی.
دارای تنوع محصول و مخزن درب از جلو و درب از بالا. 

دلیل تقاضای بالای خرید قسطی لباسشویی امرسان چیست؟

دلیل تقاضای افراد برای خرید لباسشویی امرسان امکانات به روز ماشین لباسشویی‌های امرسان می‌‎باشد. یکی از جدیدترین امکاناتی که در برندهای مشهور خارجی مثل ال جی و سامسونگ شاهدیم، اضافه کردن لباس در حین شستشو می‌باشد. امرسان در مدل‌های مختلف خود این قابلیت را اضافه کرده تا نیاز کاربرانش را مطابق با تکنولوژی روز دنیا همگام سازد. همچنین صفحه نمایش لمسی و دیجیتالی و رنگبندی و شکل ظاهری زیبای آن توانسته پاسخگوی همه نوع سلیقه‌ای باشد.

همچنین یکی از قابلیت‌های ممتاز لباسشویی‌های امرسان شستشوی بدون چروک لباس می‌باشد. شما با خرید اقساطی لباسشویی امرسان می‌توانید بدون نیاز به اتو کشی، لباس‌هایتان را بعد از خشک شدن به تن نمایید. وجود دیگ الماسه استیل بدون خش لباسشویی‌های امرسان باعث می‌شود تا سالیان سال بدون نگرانی از لباسشویی خود استفاده نمایید.

علاوه بر مواردی که گفته شد شما با خرید لباسشویی امرسان می‌توانید لباسشویی را هم به آب گرم و هم آب سرد متصل نمایید. این موضوع زمان شستن لباس‌های حساس بسیار مهم می‌باشد تا به بافت و رنگ لباستان در حین شستشو لطمه‌ای وارد نشود. 

لباسشویی امرسان

ظرفیت‌های ارائه شده برای ماشین لباسشویی امرسان نیز به راحتی پاسخگوی خانواده های پرجمعیت و کم جمعیت بوده است. در واقع شما بسته به نیازتان و افراد خانوارتان دستتان برای خرید لباسشویی امرسان باز است.

شرایط خرید قسطی لباسشویی امرسان

حال که با مشخصات لباسشویی امرسان آشنا شدید حتما به دنبال راه خرید اقساطی لباسشویی امرسان می‌باشید. شرکت قسطی کلاب با فراهم آوردن امکان خرید نقد و اقساط انواع محصولات خانگی و دیجیتالی، این فرصت را برای هموطنان ایرانی فراهم نموده است که بدون داشتن دغدغه از میزان بودجه خود محصول مورد نیازشان را خریداری نمایند. یکی از امتیازات فروش قسطی محصولات قسطی کلاب ،خرید اقساطی بدون نیاز به ضامن می‌باشد. پس فرصت خرید را از دست ندهید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی ظرفشویی زیرووات

خرید قسطی ظرفشویی زیرووات
برند زیرووات یکی از برندهای معروف و پرفروش در ایران است. برای خرید قسطی ظرفشویی زیرووات به بخش ماشین ظرفشویی در دسته بندی لوازم...

فروش اقساطی جارو برقی فیلیپس

فروش اقساطی جارو برقی فیلیپس
برند فیلیپس برندی موفق و عالی در زمینه لوازم خانگی و لوازم بهداشتی است. برای خرید اقساطی جارو برقی فیلیپس به بخش جاروبرقی در دسته...