خرید قسطی گوشي f23 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/18 20:36:28

اگر قصد خرید تلفن همراه را دارید، پیشنهاد ما برای شما خرید قسطی گوشي f23 سامسونگ از بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب است.

خرید قسطی گوشي f23 سامسونگ


گوشی f23 سامسونگ

طراحی گوشی سامسونگ f23 بسیار زیبا و جذاب است. این گوشی مجهز به دوربین‌های بسیار با کیفیتی نیز می‌باشد. همچنین رابط کاربری این گوشی روان و منحصر بفرد است. صفحه نمایش گوشی سامسونگ f23 نیز بسیار مجذوب کننده و باکیفیت است. ابعاد مناسب، بلندگوهای باکیفیت از جمله ویژگی‌های دیگر این کالای دیجیتال محسوب می‌شوند. همراه ما باشید تا گوشی سامسونگ f23 را به طور کامل بررسی کنیم. در انتها هم نحوه خرید قسطی گوشي f23 سامسونگ را از قسطی کلاب بیان می‌کنیم. 

طراحی این کالای دیجیتال

وزن گوشی سامسونگ f23 به 198 گرم می‌رسد. ابعاد این کالای دیجیتال نیز 165.5 در 77 میلیمتر می‌باشد. ضخامت سامسونگ f23 نیز 8.4 میلیمتر است. قسمت جلویی گوشی از جنس شیشه گوریلا گلس می‌باشد(گوریلا گلس 5). در ساخت قسمت پشتی این گوشی نیز از پلاستیک استفاده شده است. توجه داشته باشید که سامسونگ f23 تنها در رنگ‌های آبی و سبز موجود می‌باشد. با خرید اقساطی گوشي f23 سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

صفحه نمایش این کالای دیجیتال

نمایشگر گوشی سامسونگ f23 بسیار باکیفیت و منحصر بفرد است. گوشی سامسونگ f23 از یک نمایشگر 6.6 اینچی IPS LCD برخوردار می‌باشد. رزولوشن این صفحه نمایش نیز به 1080 در 2408 پیکسل می‌رسد. این صفحه نمایش 6.6 اینچی از نرخ نوسازی 120 هرتزی نیز پشتیبانی می‌کند. تراکم پیکسلی نمایشگر گوشی f23 سامسونگ 400 است. نسبت تصاویر در نمایشگر گوشی f23، 20:9 است. همچنین 82.3 درصد سطح گوشی را صفحه نمایش به خود اختصاص داده است. برای خرید قسطی گوشي f23 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

نرم افزار و سخت افزار گوشی سامسونگ f23

رابط کاربری گوشی سامسونگ f23 از نوع اندروید 12 و one UI 4.1 می‌باشد. پردازشگر این گوشی نیز از نوع اسنپ دراگون 750G 5G می‌باشد. ضخامت این پردازشگر 8 هسته‌ای، 8 نانومتر است. عملکرد این پردازنده نسبتا خوب است و به خوبی از عهده پردازش اطلاعات بر می‌آید. پردازنده گرافیکی گوشی سامسونگ f23 از نوع Adreno 619 است. شما با وجود این دو پردازنده، می‌توانید بدون هیچ گونه نگرانی اپلیکیشن‌ها و بازی‌های سنگین را اجرا کنید.

حافظه داخلی و رم این کالای دیجیتال

تنها نسخه 128 گیگابایتی این کالای دیجیتال موجود می‌باشد. همچنین گوشی سامسونگ f23 از لحاظ میزان رم، به 2 نسخه 4 و 6 گیگابایتی تقسیم می‌شود. این کالای دیجیتال درگاه کارت حافظه دارد و به منظور ارتقا حافظه، می‌توانید از آن استفاده کنید.

دوربین

گوشی سامسونگ f23 از 3 دوربین مختلف و متنوع بهره می‌برد. هر سه دوربین بسیار باکیفیت و کاربردی می‌باشند. دوربین واید این کالای دیجیتال، به یک حسگر 50 مگاپیکسلی مجهز می‌باشد. لنز استاندارد(واید) از قابلیت فوکوس خودکار(با قابلیت تشخیص فاز) نیز بهره می‌برد. دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسل کیفیت دارد. سایز پیکسل‌های این دوربین 1.12 میکرومتر می‌باشد. سنسور ماکرو نیز دارای 2 مگاپیکسل کیفیت می‌باشد. فیلمبرداری این گوشی نیز با کیفیت 1080 انجام می‌شود.

دوربین سلفی این کالای دیجیتال نیز دارای یک سنسور 8 مگاپیکسلی می‌باشد. دوربین جلوی گوشی سامسونگ f23، در بهترین شرایط می‌تواند با کیفیت 1080 و با فریم ریت 30 به فیلمبرداری بپردازد. برای خرید اقساطی گوشي f23 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

باتری این کالای دیجیتال

گوشی سامسونگ f23 از یک باتری 5000 میلی آمپری استفاده می‌کند. این باتری پلیمری از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند. همچنین توجه داشته باشید که درگاه شارژ گوشی f23 نیز از نوع USB Type-C 2.0 می‌باشد.

نحوه خرید قسطی گوشي f23 سامسونگ

اگر می‌خواهید از شرایط خرید اقساطی گوشي f23 سامسونگ بهره مند شوید؛ وارد سایت قسطی کلاب شوید. سایت قسطی کلاب در حیطه فروش قسطی محصولات، کالاهای دیجیتال فعالیت دارد. به این سایت مراجعه کنید و برای خود پروفایل تشکیل دهید. سپس وارد فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب شوید. کالای خود را انتخاب کنید. این موضوع را نیز در نظر بگیرید که علاوه بر خرید اقساطی، شرایط خرید نقدی نیز وجود دارد.

سایر بلاگ های مرتبط

فروشگاه اینترنتی موبایل

فروشگاه اینترنتی موبایل
فروشگاه اینترنتی موبایل یکی از راه های مدرن و جدید خرید موبایل است. دنیای امروز دنیای اینترنت و جهان مجازی و سرعت است. همان طور که مشاهده می شود...

خرید قسطی poco x4 pro

خرید قسطی poco x4 pro
یکی از گوشی‌های جذاب و پرفروش شیائومی بی شک مدل پوکو ایکس فور پرو می‌باشد. برای خرید قسطی poco x4 pro به بخش موبایل در دسته...