خرید اقساطی موبایل a52 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/11 04:55:25

یکی از گوشی‌های جذاب سامسونگ بی شک مدل گلکسی a52 می‌باشد. برای خرید اقساطی موبایل a52 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی موبایل a52 سامسونگ


گلکسی a52 سامسونگ

همان طور که می‌دانید امروزه گوشی به عنوان یک کالای دیجیتال نقش مهمی در انتقال اطلاعات و برقراری ارتباطات دارد. گوشی a52 سامسونگ یکی از جدیدترین گوشی‌های سریA میان رده برند سامسونگ می‌باشد. سامسونگ با عرضه این گوشی به بازار با سایر برندهای برتر مانند شیائومی و هوآوی رقابت می‌کند. خرید قسطی موبایل a52 سامسونگ به شما این امکان را می‌دهد تا از تمامی ویژگی‌ها و قابلیت‌های آن بهره ببرید.

ویژگی‌های گوشی a52 سامسونگ

صفحه نمایش گوشی a52 سامسونگ از نوع Super AMOLED است که به عنوان نمایشگری عالی و کاربردی مورد استفاده قرار می‌گیرد. شما با خرید اقساطی موبایل a52 سامسونگ می‌توانید با پرداخت هزینه کمی از این صفحه نمایش استفاده نمایید. در واقع a52 سامسونگ نسخه ارتقا یافته a51 سامسونگ است و نسبت به نسخه قبلی تغییراتی داشته است. استفاده از رزولوشن بیشتر، به کارگیری چیپست جدیدتر و طراحی حفره کوچک تر بر روی صفحه نمایش از جمله این تغییرات هستند. 

گوشی سامسونگ

این گوشی‌ها دارای قاب‌های مقاومی هستند که از ترکیب مواد پلاستیکی و شیشه‌ای ساخته شده‌اند و در طراحی آن مانند سایر گوشی‌ها انحنایی‌هایی در نظر گرفته شده است. علاوه بر این نحوه چینش دوربین‌های قاب پشتی تغییر کرده است و این امر باعث رضایت اکثر کاربران شده است.
a52 سامسونگ دارای ابعاد 159.9 در 75.1 در 8.4 میلیمتر و وزنی معادل با 189 گرم می‌باشد. خرید قسطی موبایل a52 سامسونگ به شما این امکان را می‌دهد تا از تمام این ویژگی‌های کاربرپسند استفاده نمایید.

مزایای خرید اقساطی موبایل a52 سامسونگ

خرید قسطی موبایل a52 سامسونگ به شما این امکان را می‌دهد تا به آسانی با گوشی a52 سامسونگ کار کنید و لذت ببرید زیرا این گوشی طراحی زیبا و شیکی دارد. از سیستم عامل اندروید 11 پشتیبانی می‌کند و با رابط کاربری One UI 3.1 ارائه شده است. کار پردازش در این گوشی توسط تراشه اسنپدراگون 720G انجام می گیرد و در انواع حافظه‌های رم 4، 6 و 8 گیگابایتی طراحی شده است.

خرید اقساطی موبایل a52 سامسونگ این امکان را به شما می‌دهد تا از تمام این سخت افزارها استفاده نمایید و چندین ساعت با خیال راحت با آن بازی کنید. علاوه بر این اگر نیاز به حجم بیشتری داشته باشید قابلیت افزودن کارت‌های حافظه میکرو SD وجود دارد. a52 سامسونگ دارای باتری با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعتی و از نوع لیتیوم پلیمری می باشد و به شما این امکان را می‌دهد تا یک روز کامل را بدون نگرانی از آن استفاده نمایید.

خرید a52 سامسونگ از فروشگاه قسطی کلاب

فروشگاه قسطی کلاب یکی از فروشگاه های موفقی است که در زمینه فروش نقد و اقساط انواع کالای دیجیتال و لوازم برقی خانگی فعالیت دارد. این فروشگاه با فروش قسطی گوشی a52 سامسونگ به شما این امکان را می‌دهد تا پرداخت مبلغ کمی گوشی موردنیاز خود را خریداری نمایید.

این گوشی قابلیت‌های زیادی از جمله دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی، حسگر اثرانگشت و پشتیبانی از دو سیم کارت را داراست. علاوه بر این موارد کیفیت صدا و استفاده از اسپیکرهای استریو در این مدل به طور قابل توجهی بهبود یافته است. این گوشی دارای دو اسپیکر با کیفیت می‌باشد که قادر هستند به خوبی صدا را به کاربران انتقال دهند.

با داشتن این گوشی شما می‌توانید به آسانی ویدئوهایی با کیفیتی با رزولوشن 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه ضبط کنید. این ویدئوها دارای رنگ و جزئیات با کیفیتی هستند و بسیار زنده به نظر می‌رسند. همچنین کنتراست بالایی دارند و علاوه بر این دارای قابلیت تثبیت کننده الکترونیکی تصویر مبتنی بر ژیروسکوپ می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی ویدئو پروژکتور

فروش اقساطی ویدئو پروژکتور
در گذشته مردم از کالاهای دیجیتال و بسیاری از وسایل دیگر به شکل محدود استفاده می کردند. این وسایل کاربرد چندانی در زندگی.....

فروش اقساطی آیفون 14

فروش اقساطی آیفون 14
آیفون 14 محصول جدید کمپانی اپل با ظاهری استثنایی و کارایی باورنکردنی روانه بازار شد. برای خرید اقساطی آیفون 14 به بخش موبایل در دسته...