خرید اقساطی لباس شویي ایکس ویژن

تاریخ انتشار:
1403/2/14 04:40:27

یکی از برندهای موفق ایرانی که محصولات پرفروشی دارد، ایکس ویژن می‌باشد. برای خرید اقساطی لباس شویي ایکس ویژن به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی لباس شویي ایکس ویژن


ماشین لباسشویی ایکس ویژن، انتخاب برتر

اگر در حال خرید جهیزیه هستید و حالا نوبت به ماشین لباسشویی رسیده درحالیکه نمی‌دانید کدام برند را انتخاب کنید، اگر ماشین لباسشویی قبلی تان خراب شده و می‌خواهید ماشین لباسشویی جدید بخرید، خرید قسطی لباسشویي ایکس ویژن بهترین گزینه برای شما است. خرید اقساطی لباس شویي ایکس ویژن به شما این امکان را می‌دهد که از داشتن یک ماشین لباسشویی منحصر بفرد بهره ببرید. 

ماشین لباسشویی ایکس ویژن قابلیت‌های منحصر بفردی دارد که استفاده از آن را سراسر لذت و آسودگی دربرمی‌گیرد. در تولید و فرآوری ماشین لباسشویی ایکس ویژن، از بروزترین و پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های جهان بهره گیری می‌شود و همین مزیت سبب دوام و قابلیت بسیار بالای این ماشین لباسشویی مدرن شده است.

خرید قسطی لباس شویي ایکس ویژن با تنوع گسترده‌ای از مدل و ظرفیت‌های مختلف، همچنین رنگ بندی چشم نواز همه آنچه را که به دنبالش هستید دارد. در ادامه به توضیح دقیق تر درمورد مشخصات ماشین لباسشویی ایکس ویژن می‌پردازیم، برای اطلاع در این زمینه تا پایان مطلب با ما همراه باشید. 

ماشین لباسشویی ایکس ویژن، انتخابی بهینه!

وقت آن رسیده که به قابلیت‌های منحصربفرد ماشین لباسشویی ایکس ویژن بپردازیم تا شما را درمورد خرید قسطی لباس شویي ایکس ویژن خاطر جمع کنیم.

بهینه‌ترین در مصرف انرژی: خرید قسطی لباسشویي ایکس ویژن بهینه ترین رتبه مصرف انرژی را به منزل شما می‌آورد! بله درست حدس زدید! رتبه الکسا مصرف انرژی این محصول A+++ بوده و تا بالاترین حد ممکن از مصرف بی رویه انرژی خودداری می‌کند.

نداشتن محدودیت بازو بسته کردن درب مخزن: در خیلی از انواع ماشین لباسشویی شما نمی‌توانید حین کار درب ماشین را باز کرده و به آن لباسی اضافه یا کم نمایید، اما ایکس ویژن این قابلیت را به ماشین لباسشویی‌های خود اضافه کرده است! و شما به راحتی می‌توانید درب محصول را حین کارکرد باز و بسته نمایید.

تنوع وافر در برنامه شستشو: خرید اقساطی لباس شویي ایکس ویژن تنوع گسترده را به خانه شما می‌آورد! ماشین لباسشویی ایکس ویژن دارای 16 برنامه شستشو می‌باشد که به شما این قابلیت را می‌دهد که بتوانید هرنوع لباسی را متناسب با جنسی که دارد با برنامه مخصوص آن بشویید.

برنامه‌های مخصوص به آبکشی و چرخش: این یک قابلیت بی بدیل است که با خرید قسطی لباس شویي ایکس ویژن به شما داده می‌شود! ماشین لباسشویی ایکس ویژن از برنامه‌های خاص آبکشی و چرخش پشتیبانی می‌کند و امکان بهره بردن از چنین قابلیتی را برای شما فراهم ساخته است.

ظرفیت متنوع با خرید اقساطی: ایکس ویژن ماشین لباسشویی‌هایی با ظرفیت‌ها و قابلیت‌های متفاوت تولید و عرضه می‌دارد. طیف گنجایش این نوع ماشین لباسشویی از 6 کیلو گرم آغاز شده و 7 و 8 و 9 کیلوگرم را دربر می‌گیرد. سایر مشخصات:

●مراقبت از الیاف لباس را با تجهز به درام کریستالی انجام داده و مدت زمان باقی مانده برای تکمیل شستشو را نمایش می‌دهد.
●در صورت قطع و وصل شدن برق، می توان از برنامه ادامه شستشو استفاده کرد!
●مجهز به برنامه شستشوی سریع در 15 دقیقه می‌باشد.
●درب مخزن ماشین لباسشویی ایکس ویژن در جلو قرار گرفته و به سمت چپ باز و بسته می‌شود.
●لوله ورودی به این لباسشویی نیازی به مجزا کردن لوله آب سرود و گرم ندارد. و خودش به طور خودکار دمای آب را تنظیم می‌نماید.
●سرعت چرخش موتور در انواع مختلف آن متفاوت است و حداقل 1200 دور در دقیقه می‌باشد.
● این لباسشویی قفل کودک داشته و از صفحه نمایش بهره مند است. 

بهترین‌ها را در قسطی کلاب بیابید!

اگر شما امکان خرید نقدی را ندارید اصلا نگران نباشید! چرا که قسطی کلاب امکان خرید اقساطی لباس شویي ایکس ویژن را برای شما مهیا کرده است. تنها کافی است شما به سایت قسطی کلاب مراجعه کرده و با انتخاب خرید قسطی ماشین لباسشویی ایکس ویژن، اقدام به خرید این محصول نمایید. سایت قسطی کلاب معتبرترین نوع در فروش قسطی و خرید اقساطی انواع لوازم خانگی می‌باشد. شما با خیالی آسوده و اطمینان خاطر به اعتبار چندین ساله قسطی کلاب اعتماد نمایید و خیلی راحت لوازم خانگی مورد نیاز خود را از قسطی کلاب خریداری نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی ظرفشویی دوو

 خرید اقساطی ظرفشویی دوو
برند دوو یکی از شناخته‌ شدن ترین برندهای کره‌ای می‌باشد که تنوع محصولات بالایی دارد. برای خرید اقساطی ظرفشویی دوو به بخش ماشین...

خرید قسطی تلویزیون Tcl

خرید قسطی تلویزیون Tcl
تلویزیون تی سی ال یکی از بهترین تلویزیون‌های دنیا می‌باشد که در ایران به وفور یافت می‌شود. برای خرید اقساطی تلویزیون Tcl به بخش لوازم ...