فروش قسطی لباسشویی پاکشوما

تاریخ انتشار:
1403/2/26 14:37:03

خرید اقساطی لباسشویی پاکشوماماشین لباسشویی یکی از مهم‌ترین وسایل موجود در آشپزخانه است و بسیار کاربرد مهمی دارد. برای خرید قسطی لباسشویی پاکشوما به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


فروش قسطی لباسشویی پاکشوما


معرفی ماشین لباسشویی پاکشوما مدل جدید

پاکشوما یکی از قدیمی‌ترین برندهای ایرانی است که در سال 1350 تا به حال فعالیت می‌کند. بدنه‌های تولیدی دستگاه‌های ماشین‌ لباسشویی این برند به قدری خوب هستند که حتی ال جی نیز در مونتاژ لوازم خانگی از این بدنه‌ها استفاده می‌کند.

در ادامه قصد داریم تا یکی از جدیدترین ماشین لباسشویی‌های این برند را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید. قابلیت خرید اقساطی لباسشویی پاکشوما در قسطی کلاب فراهم شده است.

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-94407

پاکشوما در انتخاب رنگ و سبک طراحی لوازم خانگی تولیدی خود به خوبی عمل کرده است. دو رنگ سفید و نقره‌ای همیشه لوکس و شیک است و با لوازم خانگی دیگر به راحتی ست می‌شود. گارانتی پاک سرویس خدمات پس از فروش و ضمانت خوبی را برای محصولات این برند ارائه می‌دهد.

نوع مخزن این مدل درب از جلو می‌باشد و برای آب سرد و گرم مجهز به لوله‌های ورودی جداگانه و یک صفحه نمایش LED است. اگر چه در یک طبقه بندی رنگی ساده قرار می‌گیرد، ولی طراحی زیبا و مناسبی دارد.

سرعت چرخش موتور در این دستگاه 1400 دور در دقیقه است. دیگ این ماشین ظرفیت 9 کیلوگرم دارد و ابعادش برابر با 500*600*850 میلی‌متر مکعب است. به این ترتیب پهنایش 600 میلی‌متری، عمق 500 میلی‌متری و ارتفاعی معادل 850 میلی‌متر دارد. زاویه باز شدن درب به صورت 180 درجه و به سمت چپ است. با خرید قسطی لباسشویی پاکشوما آشپزخانه‌ای بی‌نظیر خواهید داشت!

یکی از خصوصیات فوق‌العاده ماشین‌های‌ لباسشویی پاکشوما مصرف بهینه انرژی در آنها می‌باشد، به طوری که این مدل از رتبه انرژی A+++ برخوردار است.

این ماشین لباسشویی دارای یک سیستم بخارشو می‌باشد و از تعداد 21 برنامه شستشو بهره‌مند است. یکی از قابلیت‌های ویژه در این ماشین لباسشویی امکان اضافه کردن لباس در حین شستشو می‌باشد.

بدین ترتیب اگر نسبت به افزودن تکه لباسی که جا مانده است، نگران هستید به راحتی می‌توانید با این قابلیت آن را به پروسه شستشو بیافزایید. با خرید اقساطی لباسشویی پاکشوما بهینه مصرف کنید!

وجود قفل کودک در این ماشین هرگونه خطر یا نگرانی بابت ایمنی را بر طرف می‌سازد. میزان صدای تولید شده توسط این دستگاه 59 دسی‌بل و در زمان آبکشی تنها 78 دسی‌بل است.

بنابراین هیچ گونه مزاحمت یا آزاری برای شما به وجود نخواهد آورد. در جهت مصرف انرژی در این ماشین قابلیت‌های اضافه شده است. مجهز بودن به ورودی آب سرد و گرم و یا وجود طلق محافظ بر روی دستگاه از اتلاف انرژی جلوگیری می‌کند و باعث ایمنی نیز می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های این ماشین لباسشویی قابلیت تاخیر در زمان شستشو تا 24 ساعت می‌باشد، بنابراین حتی قادر هستید تا آن را بر روی تایم مورد نظر تنظیم کنید تا ماشین پروسه شستن را به خوبی انجام دهد.

در این ماشین می‌توانید از قابلیت آبکشی اضافه لباس‌ها استفاده کنید. سرعت دور خشک کن در این ماشین قابلیت تنظیم دارد و بین 600 تا 1400 دور در دقیقه است. با خرید قسطی لباسشویی پاکشوما همیشه بدرخشید!

ماشین TFU-94407 از یک برنامه شستشوی سریع 15 دقیقه‌ای استفاده می‌کند، بنابراین در زمانی که عجله دارید تا در مکان مهمی حضور یابید، ولی لباس شما تمیز نیست، می‌توانید بدون هیچ نگرانی از این قابلیت استفاده کنید.

برنامه شستشوی اقتصادی لباس‌های نخی و کتان از این لباس‌ها محافظت می‌نماید. برنامه شستشو مخصوص به لباس‌های ضخیم و حجیم می‌باشد، همچنین یک برنامه خاص نیز برای شستشوی خودکار دیگ وجود دارد.

اگر لباس‌های رنگی خود را با یکدیگر می‌شویید، می‌توانید از برنامه شستشوی لباس‌های رنگی کمک بگیرید. از دیگر برنامه‌های شستشو مربوط به البسه کودکان و لباس‌های ورزشی می‌باشد، همچنین از حالت‌های اکو و لباس مشکی نیز پشتیبانی به عمل می‌آورد. با خرید قسطی لباسشویی پاکشوما یک دستگاه بی‌نظیر خواهید داشت!

اگر دوست دارید یک ماشین لباسشویی فوق‌العاده داشته باشید که ساخت داخل کشور باشد، پاکشوما یکی از بهترین گزینه‌های خرید شما خواهد بود. 

شرایط خرید اقساطی لباسشویی پاکشوما

برای تهیه این ماشین لباسشویی به سایت قسطی‌ کلاب مراجعه فرمایید و از خدمات بی‌نظیری که برای فروش کالاهای اقساطی در نظر گرفته شده است، استفاده کنید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطی لباسشویی پاکشوما از قسطی کلاب است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید آنلاین وسایل آشپزخانه

خرید آنلاین وسایل آشپزخانه
اگر به دنبال خرید نقدی یا اقساطی آنلاین وسایل آشپزخانه به منظور تهیه جهیزیه و یا تعویض لوازم منزل خودتان هستید،‌ می توانید پس از تحقیق و ...

خرید قسطی یخچال جی پلاس با چک

خرید قسطی یخچال جی پلاس با چک
برند جی پلاس برندی موفق و مشهور در کشور است که محصولاتی عالی دارد. برای خرید قسطی یخچال جی پلاس با چک به بخش یخچال فریزر در...