خرید قسطی تلویزیون اسنوا 55 اینچ با سفته

تاریخ انتشار:
1403/2/15 06:49:31

برای خرید قسطی تلویزیون اسنوا 55 اینچ با سفته الکترونیک و چک به بخش تلویزیون در دسته بندی بوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی تلویزیون اسنوا 55 اینچ با سفته


تلویزیون اسنوا 55 اینچ

خرید قسطی تلویزیون اسنوا 55 اینچ در بین مصرف کنندگان بسیار محبوب است زیرا بسیار با کیفیت بوده و از قیمت مناسبی برخوردار می‌باشد. این مدل جزو بروز ترین محصولات بازار است و روزولوشن بسیار مطلوب آن سبب شده تا تصاویر با بالاترین کیفیت نمایش داده شوند. استفاده از لوازم خانگی با کیفیت و به‌روز برای افرادی که به فکر زیبایی و طرح های نوین هستند بسیار حائز اهمیت است.

اسنوا 55 اینچ با بهره گیری از طراحی مینیمال، توانسته قدمی بزرگ در صنعت طراحی تلویزیون های بدون قاب بردارد. اسنوا در کنار طراحی منحصر به فردی که دارد از رنگ نقره ای و مشکی جهت بالا بردن زیبایی بصری محصول استفاده کرده است. بهره مندی از تکنولوژی AV در پنل های 55 اینچی به منظور بالا بردن کیفیت تصویر در اتاق تاریک، یکی از ویژگی‌های جالب برند اسنوا است. این تلویزیون به صورت نقد و اقساط به فروش می‌رسد. برای خرید اقساطی تلویزیون اسنوا 55 اینچ با سفته به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

مزیت های اختصاصی تلویزیون اسنوا 55 اینچ

تلویزیون اسنوا 55 اینچ دارای مزیت‌های اختصاصی است که در این بخش به آنها پرداخته خواهد شد. این مزایا تلویزیون‌های اسنوا را مورد توجه مصرف‌کنندگان قرار داده است. بنابراین روزانه شاهد افزایش طرفداران برند اسنوا هستیم. این مزیت‌ها عبارتند از :

•کیفیت تصویر Ultra HD
•مجهز به گیرنده دیجیتال قوی داخلی (DBV T2)
•ضبط تصاویر
•ضبط برنامه تلویزیونی (PVR)
•راهنمای الکترونیک برنامه ماشین زمان
•مگا داینامیک کنتراست
•قابلیت اتصال به موبایل و تبلت از طریق کابل MHL
•صدای مطلوب
•درگاه‌های کامل از جمله اپتیکال و ARC
•امکان اتصال تجهیزات جانبی از طریق ورودی‌های HDMI و USB

مشخصات ظاهری تلویزیون اسنوا 55 اینچ

تلویزیون اسنوا 55 اینچ، بدون در نظر گرفتن پایه ارتفاعی برابر با 713 میلیمتر، عرضی برابر با 1234 میلیمتر و ضخامتی برابر با 73 میلیمتر دارد. ارتفاع محصول با در نظر گرفتن پایه برابر با 771 میلیمتر می‌باشد. اسنوا 55 اینچ بسیار کم وزن بوده بنابراین برای نصب روی انواع دیوارها مناسب است. وزن با پایه 12.2 کیلوگرم و وزن با بسته بندی کامل 15.6 کیلوگرم خواهد بود. 

تکنولوژی این محصول LED صفحه تخت با کیفیت پنل A+ و ساختار پنل IPS می‌باشد. زاویه دید این تلویزیون 178 درجه با کیفیت تصویر Ultra HD (4K)، عمق بیتی 10 و انطباق تصویری برابر با 60 هرتز دارد. زمان پاسخ‌دهی کمتر از 5 میلی ثانیه‌ای داشته که مهر تاییدی بر سرعت و عملکرد مطلوب آن می‌زند. زمانی که تلویزیون آماده به کار است مصرف برقی آن معادل 0.3 وات و در حالت روشن معادل 111 وات است. با یک حساب سرانگشتی مصرف سالیانه آن بالغ بر 162 کیلو وات خواهد بود. با خرید قسطی تلویزیون اسنوا از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه نمایید.

قابلیت های هوشمند تلویزیون اسنوا 55 اینچ

تلویزیون اسنوا 55 اینچ دارای رابط کاربری خوبی بوده و پردازنده‌ای 4 هسته ای دارد. همچنین مجهز به سیستم عامل اندروید 9 است که جزو جدیدترین سیستم عامل ها به حساب می‌آید. داشتن حافظه داخلی 8 گیگابایتی و پشتیبانی از حافظه رم 1.5 گیگابایتی یکی دیگر از قابلیت‌های هوشمند این محصول است. از دیگر قابلیت‌ها می توان به موارد زیر اشاره کرد :

•دارای ریموت کنترل هوشمند
•دارای دستیار صوتی
•دارای قابلیت موس
•دارای مرورگر اینترنت
•دارای بازی
•قابلیت اشتراک‌گذاری موزیک با بلوتوث

تلویزیون اسنوا 55 اینچ مجهز به گیرنده دیجیتال نیز می‌باشد که نوع آن DVB T2 است. دیکتور آنلاین نیز H.265 HEVC main 10 بوده و تکنولوژی ریموت کنترل آن BT می‌باشد. همچنین اسنوا 55 اینچ با داشتن قفل کودک و قابلیت خاموش شدن خودکار محبوبیت خود را چند برابر کرده است. 

نحوه خرید اقساطی تلویزیون اسنوا با چک و سفته الکترونیکی

خرید قسطی تلویزیون اسنوا 55 اینچ در قسطی کلاب برای شما مصرف کنندگان عزیز مهیا می‌باشد. کافی است وارد سایت قسطی کلاب شده و محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید. بدین ترتیب می‌توانید خرید اقساطی بدون دردسر را تجربه کنید. فروش اقساطی توسط این مجموعه طی 7 مرحله انجام می‌شود:

1.ثبت کردن درخواست اعتبار از طریق سایت
2.در صورتی که در بای چک تایید شوید و اعتبار دریافت نمایید با مراجعه به سایت ثبت سفارش را انجام می‌دهید.
3.پس از ثبت کالا و محاسبه اقساط از مشتری تایید دریافت می‌شود. در این صورت با باز شدن درگاه بانکی، می‌توانید پیش پرداخت را واریز نمایید.(مهلت پرداخت تا 4 ساعت بعد از ثبت کالا)
4.خرید اقساطی تلویزیون اسنوا 55 اینچ بعد از پرداخت پیش پرداخت، انجام می‌شود.
5.به منظور عقد قرارداد و تعیین ماه‌های بازپرداخت و ... با مشتری تماس گرفته می‌شود.
6.تصاویر چک های مربوطه توسط مشتری به مجموعه ارسال می‌شود. بعد از تایید چک‌ها ، جهت ارسال کالا با مشتری تماس گرفته خواهد شد.
7.مدت زمان تحویل کالا به مشتری برای تهران و حومه بین 3 الی 5 روز کاری و برای شهرستان بین 3 الی 7 روز کاری می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی یخچال فریزر امرسان بدون پیش پرداخت

خرید قسطی یخچال فریزر امرسان بدون پیش پرداخت
برند امرسان جز برترین برندهای ایرانی است. برای خرید قسطی یخچال فریزر امرسان بدون پیش پرداخت به بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم...

خرید قسطی تلویزیون تی سی ال c715

خرید قسطی تلویزیون تی سی ال c715
یکی از جدیدترین و بهترین مدل‌های تلویزیون TCL بی شک c715 می‌باشد. برای خرید قسطی تلویزیون تی سی ال c715 به بخش تلویزیون در دسته...