فروش اقساطی گوشی ایفون 13 پرومکس

تاریخ انتشار:
1403/2/9 22:32:56

شرکت اپل بهترین و ثروتمندترین کمپانی در دنیا است. برای خرید اقساطی گوشی ایفون 13 پرومکس می‌توانید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


فروش اقساطی گوشی ایفون 13 پرومکس


گوشی آیفون 13 پرومکس

تجهیزات و وسایل زیادی وجود دارند که در سال‌های اخیر اختراع و به انسان‌ها ارائه شده‌اند. یکی از اختراعات بشر که در دهه‌های اخیر نیز با پیشرفت‌های بزرگی روبرو شده، تلفن‌های همراه هستند. شرکت اپل به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان تلفن همراه در سراسر جهان شناخته شده که در پیشرفت تلفن‌های همراه نیز نقش بزرگی را داشته است. این شرکت در آخرین رونمایی خود از تلفن‌های همراه جدیدش، توانسته است تلفن آیفون 13 پرومکس را به بازارها ارائه دهد. این تلفن همراه، به عنوان گران ترین گوشی موبایل شرکت اپل نیز شناخته می‌شود.

در حال حاضر فروشگاه‌های بسیار زیادی در سراسر کشور ایران، به ارائه شرایطی برای خرید قسطی گوشی آیفون 13 پرومکس می‌پردازند. این مراکز توانسته‌اند با ایجاد شرایطی ایده آل و قیمتی مناسب، امکان خرید این تلفن همراه را برای تمامی مردم کشور ایران فراهم سازند. اما قبل از خرید این تلفن همراه نیاز است تا با برخی از اساسی ترین اطلاعات آن آشنا شوید. شناخت برخی اطلاعات این تلفن، باعث می‌شود تا خرید شما به شکل بهتری انجام شود.

زمان عرضه و اطلاعات اولیه

شرکت اپل برای اولین بار در ماه سپتامبر سال 2021 اقدام به معرفی گوشی آیفون 13 پرومکس خود کرد. این کالای دیجیتال توانست در مدت زمان کمی، از محبوبیت بی‌نظیری در میان تمامی مردم جهان بهره مند شود. قیمت اولیه این گوشی در زمان عرضه، 1100 دلار بوده که در گذر زمان با نوسانات زیادی همراه شده است. 

نیاز است که بدانید آیفون 13 پرومکس در نسخه‌های مختلفی به بازار ارائه شده که هر یک از آن‌ها دارای ویژگی‌های خاصی نسبت به یکدیگر هستند. وزن آیفون 13 پرومکس 240 گرم بوده و ابعاد آن نیز 160.8 در 77.1 می‌باشد. میزان ضخامت این تلفن نیز 7.7 میلی متر می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی ایفون 13 پرومکس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

نمایشگر آیفون 13 پرومکس

در آیفون 13 پرومکس که به عنوان جدیدترین دستاورد شرکت اپل شناخته شده، شاهد استفاده از نمایشگر Super Retina XDR OLED هستید. کیفیت نمایشگر این تلفن همراه یکی از علت‌های اصلی محبوب بودن این تلفن است. ابعاد این تلفن همراه نیز 6.7 اینچ بوده که این مقدار از ابعاد کمی بزرگ است. اما به دلیل خوش دست بودن این تلفن، ابعاد بالای این تلفن شما را خسته نمی‌کند.

پلتفرم و دوربین

اکثریت افرادی که خرید قسطی گوشی آیفون 13 پرومکس را انجام می‌دهند، از قبل به بررسی دوربین و پلتفرم این گوشی می‌پردازند. سیستم عامل این تلفن همراه از نوع ios 15 بوده که به شما امکان اجرای بسیاری از برنامه‌ها را می‌دهد. همچنین پردازنده مرکزی این گوشی 6 هسته‌ای بوده و پردازنده گرافیکی آن 5 هسته‌ای می‌باشد.

دوربین گوشی آیفون 13 پرومکس به عنوان یکی از باکیفیت‌ترین دوربین‌های نصب شده در تلفن‌های همراه شناخته می‌شود. در قسمت پشت این گوشی از سه دوربین مجزا استفاده شده که هر سه آن‌ها دارای کیفیت 12 مگاپیکسلی هستند. دوربین سلفی این گوشی نیز دارای کیفیت 12 مگاپیکسلی است. 

خرید اقساطی گوشی آیفون 13 پرومکس

امروزه با افزایش فروشندگان تلفن همراه در سراسر کشور، تنها برخی از فروشگاه‌های معتبر در فروش آیفون 13 پرومکس موفق هستند. علت اصلی این موضوع نیز، بالا بودن قیمت این تلفن همراه می‌باشد. در چنین شرایطی اکثریت افراد علاقه دارند تا به خرید قسطی گوشی آیفون 13 پرومکس بپردازند.

قسطی کلاب به عنوان یکی از برترین مراکز فروش قسطی آیفون 13 شناخته شده که توانسته است شرایط بی نظیری را فراهم سازد. این فروشگاه، فروش قسطی گوشی آیفون 13 پرومکس را از روش‌های مختلف انجام می‌دهد. شما نیز می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی آیفون 13 پرومکس به وب سایت قسطی کلاب مراجعه کرده و با بهترین شرایط نسبت به خرید آن اقدام کنید. البته امکان خرید نقدی این تلفن همراه از قسطی کلاب نیز وجود دارد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید گوشي

خرید گوشي
انتخاب و خرید یک گوشی مناسب و کاربردی تصمیم بسیار سختی است. در این مقاله قصد داریم شما را با بهترن تلفن‌های همراه آشنا کنیم. برای ...

اقساطی گوشی موبایل

اقساطی گوشی موبایل
با توجه به شرایط اقتصادی امروز که باعث شده است قدرت خرید افراد جامعه به شدت پایین بیاید، خرید گوشی های موبایل برای اغلب...