خرید قسطی خودرو تارا

تاریخ انتشار:
1403/2/29 14:16:30

ایران خودرو در آذر ماه 99 از جدیدترین محصول خود رونمایی کرده است که تارا نام دارد. برای خرید اقساطی خودرو تارا به بخش وسایل نقلیه در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی خودرو تارا


معرفی خودرو تارا

کمپانی ایران خودرو در آذر ماه سال 99 از جدیدترین محصول خود به نام تارا رونمایی کرده است. این خودرو استثنایی با نام K132 نیز شناخته می‌شود. این خودرو استثنایی تولید ملی است و نام آن را به گونه‌ای انتخاب کرده‌اند که هم خانواده با رانا و دنا باشد.

این خودرو استثنایی در دو مدل دنده‌ای و اتومات طراحی و تولید شده است و در اواسط سال 1400 نیز به بازار ارائه خواهد شد. در این مقاله قصد داریم در مورد مشخصات فنی خودرو تارا اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم. برای خرید اقساطی خودرو تارا به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

بررسی خودرو تارا از لحاظ فنی

خودرو تارا دارای موتور 8 سیلندر و 16 سوپاپه می‌باشد و بسیار قدرتمند است. موتور این خودرو استثنایی به طور ویژه طراحی شده است و از نوع TU5+ می‌باشد و حجمی برابر با 1.6 ایتر دارد. قدرت اسب بخار این خودرو ایرانی 110 می‌باشد و بسیار شتاب بالایی دارد.

خودرو تارا از گشتاور 150 نیوتن بر متر برخوردار است و گیربکس آن در مدل دنده‌ای از نوع 5 دنده دستی BE4 می‌باشد و در مدل اتومات 6 دنده اتومات DAE است. حجم باک خودرو تارا 50 لیتر می‌باشد. برای خرید قسطی خودرو تارا به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

تفاوت تارا دنده‌ای با اتومات

به طور حتم بین خودرو تارا دنده‌ای و اتومات تفاوت‌های بسیاری است و همچنین از تفاوت قیمت چشمگیری برخوردار هستند. ابتدا به بررسی آپشن‌های خودرو تارا دنده‌ای می‌پردازیم. خودرو تارا دنده‌ای دارای آپشن‌های زیر می‌باشد:

_ سنسور دنده عقب         

_ سنسور باد تایر   

_ چراغ دی لایت    

_ شیشه برقی جلو/عقب

_ ایزوفیکس

_ کروز کنترل

_ دکمه کنترلی روی فرمان

_ تهویه دیجیتال    

_ مانیتور 7 اینچی لمسی 

_ بلوتوث     

_ صندلی تاشو عقب        

_ فرمان برقی        

_ تنظیم برقی آینه             

_ چراغ بدرقه

_ مه شکن جلو/عقب       

همان طور که مطالعه کردید خودرو تارا دارای آپشن‌های فوق‌العاده‌ای می‌باشد. از دیگر ویژگی‌های دیگر خودرو تارا می‌توان به رینگ 15 اینچی فولادی، روکش صندلی پارچه‌ای، تنظیم 6 حالته دستی صندلی راننده و تنظیم 4 حالته دستی صندلی سرنشین جلو اشاره کرد. برای خرید اقساطی خودرو تارا به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

حال به سراغ معرفی آپشن‌های خودرو تارا اتومات می‌پردازیم. خودرو تارا اتومات علاوه بر آپشن‌هایی که در بالا ذکر شد، دارای آپشن‌های دیگری از جمله:

_ دوربین عقب

_ سانروف

_ آینه راهنمادار           

_ آینه تاشو        

_ سنسور باران        

_ ورود بدون کلید 

_ استارت دکمه ای    

_ ایربگ جانبی

_ سنسور نور (اتولایت)

از دیگر ویژگی‌های استثنایی خودرو تارا اتومات می‌توان به رینگ 16 اینچی آلومینیومی، روکش صندلی پارچه و چرم، تنظیم صندلی راننده به صورت 2 حالته دستی و 4 حالته برقی، تنظیم صندلی سرنشین جلو به صورت 2 حاله دستی و دو حالته برقی اشاره کرد. برای خرید قسطی خودرو تارا به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید استثنایی را تجربه کنید.

شرایط خرید اقساطی خودرو تارا از قسطی کلاب

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب به فروش خودرو به صورت اقساطی مشغول است. وبسایت قسطی کلاب با فروش کالا و خودرو به صورت اقساطی مشتریان بسیاری را جذب کرده است و تاکنون فروش بالایی در ایران را تجربه کرده است.

برای اطلاع از شرایط دریافت اعتبار خرید اقساطی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و از لیزینگ‌های معتبر در سایت قسطی کلاب اعتبار خرید اقساطی دریافت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مجرب ما در قسطی کلاب تماس حاصل فرمایید.

ناگفته نماند که خرید قسطی خودرو تارا از قسطی کلاب بسیار آسان است و شرایط دریافت وام از لیزینگ‌ها نیازی به ضامن نخواهد داشت. با خرید از قسطی کلاب یک خاطره خوش را برای خود رقم بزنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی خودرو با چک

خرید اقساطی خودرو با چک
اگر قصد خرید اقساطی خودرو با شرایطی استثنایی را دارید، پیشنهاد ما برای شما خریدقسطی خودرو از بخش خودرو در دسته بندی وسایل نقلیه سایت...

خرید اقساطی خودرو mvm x22

خرید اقساطی خودرو mvm x22
کمپانی مدیران خودرو یکی از شرکت‌های موغف ایرانی است که با خودروسازی چینی همکاری موفقی داشته است. یکی از خودروهای پرکمپانی مدیران خودرو یکی...