لاستیک خودرو اقساطی

تاریخ انتشار:
1403/2/27 22:10:15

شما بر اساس نوع ماشین می توانید چرخ مورد نظرتان را تهیه کنید، اگر شما می خواهید لاستیک های خود را به صورت قسطی بخرید، با مراجعه به سایت قسطی کلاب و انتخاب دسته وسایل نقلیه چرخ موردنظرتان را تهیه کنید.

لاستیک خودرو اقساطی

لاستیک خودرو اقساطی

خرید لاستیک خودرو اقساطی خبری خوشایند برای همه ی رانندگان است. از نظر ایمنی بعضی از قطعات خودرو در بازه های زمانی مشخص نیازمند تعویض هستند، همانطور که می دانید یکی از این قطعات لاستیک خودرو است.

خرید وسایل نقلیه اقساطی این فرصت را فراهم آورده تا به راحتی از امتیاز خرید قسطی لاستیک خودرو بهره مند شوید و ایمنی خودروی خود را تضمین کنید. در واقع خودروی شما مانند خانه ی دوم شما است و تامین ایمنی این خانه یکی از ملزومات خواهد بود.
همچنین خرید لاستیک خودرو اقساطی می تواند نظم دهنده ی برنامه های اقتصادی شما باشد، زیرا خریدی به صرفه است که یک هزینه سنگین را به یک پرداخت چند مرحله ای و سبک تبدیل می کند.

این فرصت برای کاهش هزینه ها موقع سفر و همچنین منظم نگهداشتن برنامه های مالی، بسیار موثر واقع می شود. خرید لاستیک خودرو اقساطی می تواند جانی نو به خودروی شما دهد و بالانس و سرعت ماشین را نیز بهبود بخشد. به علاوه لاستیک های نو و زیبا قطعا شمایل خودروی شما را زیباتر جلوه می دهند.

چه زمانی نیازمند خرید لاستیک خودرو اقساطی هستید؟

برای اینکه مشخص شود نیازمند خرید لاستیک خودرو اقساطی هستید یا خیر، لازم است که لاستیک های خودروی خود را بررسی کنید.

نکته ای که در این رابطه لازم است بدانید اینکه لاستیک خودرو لازم دارد که هر 6 سال یکبار تعویض شود، این زمانی است که مواد تشکیل دهنده لاستیک همچنان مرغوب و کاربردی باقی می مانند اما پس از آن دیگر نمی شود روی استحکام و عملکرد لاستیک ها حساب کرد.

به عبارتی تاریخ مصرف یک لاستیک شش سال است حتی اگر مورد استفاده قرار نگیرد. بنابراین برای دقت در انتخاب لاستیک و همچنین توجه به زمان مناسب برای تعویض آن ابتدا باید به تاریخ ساخت لاستیک علم پیدا کنید.

به این منظور به دیواره ی کناری لاستیک دقت کنید، یک عدد چهار رقمی می بینید که دو رقم آخر آن نشان دهنده ی سال ساخت لاستیک است.

اگر از این تاریخ شش سال گذشته باشد شما لازم دارید که با استفاده از خرید لاستیک خودرو اقساطی لاستیک های خودروی خود را تعویض کنید. نکته ی دوم مربوط به سطح لاستیک ها خواهد بود، به لاستیک های خودروی خود نگاهی بیاندازید، اگر سطح لاستیک با آج ها هم سطح شده باشد، شما نیازمند استفاده از امتیاز خرید لاستیک خودرو اقساطی خواهید بود.

نکته ی دیگر این است که هر 50 هزار کیلومتر شما لازم دارید که لاستیک های خودروی خود را تعویض کنید، بنابراین نگاهی به کیلومتر شمار خودروی خود بیاندازید اگر به این رقم رسیده باشد شما لازم دارید که با استفاده از خرید لاستیک خودرو اقساطی لاستیک های خودروی خود را تعویض کنید.

بنابراین هر یک از نکات بالا به راحتی برای شما مشخص می کند که چه زمان نیازمند خرید لاستیک خودرو اقساطی خواهید بود.

نحوه خرید لاستیک خودرو اقساطی

خرید لاستیک خودرو اقساطی یک فرصت مناسب برای فراهم آوردن خودروی شما است. اگر به دنبال استفاده از این فرصت طلایی هستید لازم است بدانید که خرید لاستیک خودرو اقساطی از دو طریق انجام می شود.

طریق اول خرید حضوری است به این ترتیب به یک فروشگاه فروش لوازم خودرو مراجعه می کنید و با پرسیدن شرایط خرید لاستیک خودرو اقساطی و پذیرش آن، این خرید را انجام می دهید.

طریق دوم خرید غیرحضوری و آنلاین است؛ برای این خرید شما لازم دارید که در اینترنت یک جستجوی ساده بکنید و شرایط خرید لاستیک خودرو اقساطی را در سایت های مربوطه بررسی کنید. پس از بررسی شرایط و پذیرفتن آن می توانید از این خرید به صرفه بهره مند شوید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی قطعات یدکی خودرو

فروش قسطی قطعات یدکی خودرو
اگر به طور ناگهانی به لوازم یدکی خودرو نیاز پیدا کرده اید و در برنامه های مالی خود جایی برای آن در نظر نگرفته اید، لازم نیست نگران باشید...

خرید قسطي خودرو کوییک از قسطی کلاب

خرید قسطي خودرو کوییک از قسطی کلاب
اگر تمایل خرید قسطي خودرو کوییک با شرایطی عالی دارید به بخش خودرو در دسته بندی وسایل نقلیه سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و از شرایط...