خرید قسطی ماشین سورن

تاریخ انتشار:
1403/2/1 23:15:21

یکی از طراحی‌های سمند مدل سورن آن است که بسیار جذاب‌تر و کاربردی‌تر از سمند معمولی است. برای خرید اقساطی ماشین سورن به بخش وسایل نقلیه در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید قسطی ماشین سورن

معرفی خودروی سورن

بهتر است بدانید که فیس لیفت سمند را می‌توان سورن نامید. خودروی سورن دارای دو مدل معمولی و توربو شارژ است که بسیار زیا و مدرن طراحی شده است. خودروی سورن ظاهری مدرن دارد و به طور کامل ساخته کشور ایران است. 

این خودروی استثنایی با کیفیت و ایمنی بالا طراحی شده و حتی از کشور اسپانیا مدل ایمنی بالایی گرفته است. در این مقاه قصد داریم در مورد این خودروی استثنایی مطالبی را در اختیار شما قرار دهیم. بگر تمایل به خرید قسطی ماشین سورن دارید تا انتهای این مقاله جذاب و دوستداشتنی همراه ما باشید.

بررسی خودروی سورن

همان طور که مطالعه کردید خودروی سورن دارای دو مدل ساده و توربو شارژ می‌باشد. آپشن‌های به کار برده شده در سورن معمولی شامل: 5 دنده دستی و موتوری 4 سیلندر و EF7 یورو 4 می‌باشد.

قدرت آن اسب بخاری معادل با 113 دارد و تا 190 کیلومتر بر ساعت سرعت دارد. قدرت شتابی برابر با 12 ثانیه دارد و خودروی چالاکی است. 

از دیگر ویژگی‌های خودروی سورن می‌توان به گنجایش حجم باک معادل با 66 لیتر اشاره کرد و همچنین دکمه‌های کنترلی که بسیار زیبا تعبیه شده است. برای خرید اقساطی ماشین سورن با قیمتی عالی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

بررسی خودروی سورن توربو

سورن توربو شارژ از قدرت بالاتری برخوردار است. دارای موتور 4 سیلندر و EF7 توربو می‌باشد و بسیار پر قدرت و چابک طراحی و تولید شده است. 

قدرت این خودروی استثنایی 150 اسب بخار است و 205 کیلومتر بر ساعت قدرت دارد. از دیگر ویژگی‌های این ماشین زیبا آینه جانبی برقی و دارای سیستم گرمایشی است. با خرید قسطی ماشین سورن از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

بررسی نقاط قوت خودروی سورن

از نقاط قوت خودروی سورن می‌توان به کابین جادار و بزرگ، سیستم تعلیق بسیار نرم و عالی، ترمزهایی قوی‌تر از سمند و عملکرد فنی بسیار حرفه‌ای در نسخه توربو که توجه هر فردی را به خود جلب می‌کند. با خرید اقساطی ماشین سورن از قسطی کلاب یک خرید موفق آنلاین را تجربه کنید.

بررسی نقاط ضعف خودروی سورن

ماشین سورن دارای نقاط ضعفی مانند: کیفیت ساخت پایین و مصرف سوخت بسیار بالا می‌باشد. از دیگر نقاط ضعف این خودرو می‌توان به کمبود آپشن نسبت به خودروهای هم رده اشاره کرد. با خرید اقساطی ماشین سورن از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

بررسی دیدگاه افرادی که خودروی سورن را خریداری کرده‌اند؟

از نظر دیدگاه افرادی که خودروی سورن را خریداری کرده‌اند، میزان رضایت از عملکرد فنی و رانندگی 50% از لحاظ طراحی ظاهری 40% از لحاظ کابین و امکانات 40% از لحاظ ارزش در مقابل قیمت 50% و از لحاظ کیفیت 40% می‌باشد. با خرید قسطی ماشین سورن از قسطی کلاب یک خرید موفق اینترنتی را تجربه کنید.

قسطی کلاب و فروش قسطی خودرو!

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب دارای یکی از بهترین و جامع‌ترین وبسایت‌های فروش در ایران می‌باشد که مشتریان بسیاری دارد. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب به دو صورت نقدی و اقساطی تمامی کالاهای موجود در بازار را به فروش می‌رساند. 

برای خرید از قسطی کلاب تنها کافی است که پس از ثبت نام کالای مورد نظر خود را انتخاب کنید و از لیزینگ‌های معتبر داخل سایت قسطی کلاب تا سقف 150 میلیون تومان اعتبار خرید اقساطی دریافت کنید. 

شما برای خرید اقساطی خودرو کافی است که از لیزینگ‌های معتبر تا سقف 500 میلیون تومان اعتبار خرید اقساطی دریافت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت قسطی کلاب و بخش خرید اقساطی مراجعه کنید و در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید با کارشناسان مجرب ما در قسطی کلاب تماس حاصل فرمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی پژو 207

خرید قسطی پژو 207
یکی از جدیدترین ماشین‌های شرکت پژو مدل 207 است که بسیار مدرن و لوکس طراحی شده است. برای خرید قسطی پژو 207 به بخش وسایل نقلیه ...

خرید قسطي رانا پلاس

خرید قسطي رانا پلاس
خودرو رانا پلاس یکی از خودروهای پرفروش در ایران می‌باشد. برای خرید قسطي رانا پلاس به بخش وسایل نقلیه در سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید....