خرید قسطی گوشی شیائومی می 11

تاریخ انتشار:
1403/2/29 21:07:29

برند شیائومی از پرچم دار خود در 8 دی 99 رونمایی کرده است. برای خرید اقساطی گوشی شیائومی می 11 به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید قسطی گوشی شیائومی می 11

کمپانی شیائومی

برند شیائومی جز بهترین و موفق‌ترین برندهای تولید کننده تلفن همراه در دنیا است که متعلق به کشور چین است. به دلیل کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب محصولات شیائومی، مردم چین تمام گوشی‌های همراه خود را که با برندهای متفرقه بودند را کنار گذاشتند و حمایت فوق‌العاده‌ای از برند شیائومی کردند. 

در این مقاله قصد داریم در مورد جدیدترین گوشی برند شیائومی که 8 دی ماه 99 رونمایی شده است مطالبی را در اختیار شما قرار دهیم. ناگفته نماند که حاشیه سود شرکت شیائومی در حدود 1% است به همین سبب است که قیمت مناسبی را برای مشتریان به ارمغان آورده‌اند. با خرید اقساطی گوشی شیائومی می 11 از قسطی کلاب یک خرید موفق را تجربه کنید.

بررسی گوشی می 11 شیائومی

کمپانی شیائومی اعلام کرده بود که در اول ماه میلادی 2021 از جدیدترین پرچم داران خود رونمایی خواهد کرد. می 11 و می نوت 11 پرو دو تلفن همراه از سری می می‌باشند که بسیار زیبا و مدرن طراحی و تولید شده است. در 8 دی 99 نیز از این گوشی‌های استثنایی شیائومی پرده برداری شده است. 

گوشی شیائومی می 11 دارای تراشه اسنپدراگون 888 می‌باشد که جز قدرتمندترین تراشه‌های تلفن همراه است و قرار است در سال 2021 از این تراشه در تمامی گوشی‌های اندروید استفاده شود. با خرید قسطی گوشی شیائومی می 11 از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

بررسی دوربین گوشی می 11 شیائومی

گوشی شیائومی می 11 دارای دوربین‌های بسیار قدرتمندی می‌باشد. همچنین طراحی دوربین‌های پشت قاب گوشی بسیار زیبا و چشم نواز است. 

دوربین‌ اصلی استفاده شده در گوشی شیائومی می 11 در حدود 108 مگاپیکسل می‌باشد، همچنین دوربین‌های دیگر آن شامل یک لنز اولترا واید 13 مگاپیکسلی و یک لنز 5 مگاپیکسلی مخصوص تله فوتو ماکرو دارد.

ناگفته نماند که دوربین سلفی این گوشی استثنایی 20 مگاپیکسل است. برای خرید قسطی گوشی شیائومی می 11 با قیمتی عالی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

بررسی باتری گوشی شیائومی می 11

باتری گوشی جدید شیائومی در حدود 4780 میلی آمپر بر ساعت می‌باشد و دارای یک شارژر فوق سریع 55 واتی است. این گوشی استثنایی توانایی شارژ شدن به صورت بی‌سیم را دارد و بسیار مدرن طراحی شده است. برای خرید اقساطی گوشی شیائومی می 11 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید لذت بخش را تجربه کنید.

بررسی کلی گوشی شیائومی می 11

این گوشی استثنایی در هر موردی بی‌نظیر است. گوشی شیائومی می 11 دارای RAM 12  و رم 256 است. همچنین از جنس بدنه فلزی و پلاستیکی ساخته شده است. اندروید به کار رفته در این گوشی استثنایی 11 می‌باشد و دارای رابط کاربری MIUI 12.5 است. 

جالب است بدانید که گوشی شیائومی می 11 قابلیت اندازه گیری ضربان قلب را دارد و این عمل را با استفاده از سنسور اثر انگشتی که در صفحه نمایشگر خود دارد، انجام می‌دهد. برای خرید اقساطی گوشی شیائومی می 11 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید هیجان انگیز را تجربه کنید.

قسطی کلاب

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین وبسایت‌های موجود در کشور می‌باشد که دارای مشتریان فراوانی است. وبسایت قسطی کلاب تمامی محصولات دیجیتالی و خانگی مد نظر شما را به فروش می‌رساند و بسیار تخفیفات ارزنده‌ای برای مشتریان خود در نظر گرفته است.

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب به دو روش نقدی و اقساطی کالاهای موجود در سایت را به فروش می‌رساند. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید، بخش خرید اقساطی را انتخاب کرده و با توجه به شرایطی که دارید، از لیزینگ‌های معتبر در سایت، اعتبار خرید اقساطی دریافت کنید. با خرید قسطی گوشی شیائومی می 11 از قسطی کلاب یک خرید خاطره انگیز را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید گوشی اقساطی بدون پیش پرداخت با سفته

خرید گوشی اقساطی بدون پیش پرداخت با سفته
در زندگی امروزی استفاده از وسایل مرتبط با تکنولوژی روز برای همگان بسیار لازم و ضروری می باشد. لذا استفاده از گوشی موبایل دیگر تنها جنبه تجملی و ...

فروش قسطی لپتاپ مایکروسافت

فروش قسطی لپتاپ مایکروسافت
ردپای حضور لپ تاپ ها در ابعاد مختلف زندگی انسان ها به شکل ملموس و محسوس به چشم می خورد. بر همین اساس، فروش قسطی لپتاپ مایکروسافت ...