خرید اقساطي ساعت هوشمند هوآوی

تاریخ انتشار:
1403/2/17 09:37:56

برند هوآوی با ارائه بهترین ساعت‌های هوشمند در دنیا شهرت فراوانی کسب کرده است. برای خرید اقساطي ساعت هوشمند هوآوی به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید اقساطي ساعت هوشمند هوآوی

ساعت هوشمند هوآوی

ساعت‌های امروزی قابلیت‌های فراوانی دارند. علاوه بر نمایش زمان و تاریخ، ممکن است از امکانات بی‌نظیری مانند ارسال و دریافت پیام‌های صوتی و پیامک‌ها بهره‌مند باشد.

برای شما موزیک پخش کند. دارای دوربین باشد. صفحه لمسی داشته باشند و قابلیت‌هایی مثل کرنومتر و ماشین حساب به شما ارائه دهند. برخی از آن‌ها ممکن است، سیم کارت خور باشند. آنها قادر هستند تا با فناوری‌هایی مثل وای فای و بلوتوث به گوشی‌های هوشمند متصل شوند.

از جمله قابلیت‌های جدیدی که در ساعت‌های هوشمند این روزها بسیار استفاده می‌شود، قابلیت‌های ورزشی آن‌ها می‌باشد. برخی مدل‌ها دارای قابلیت گام شمار، ضربان قلب و سیستم پایش سلامت هستند.

آن‌ها به صورت خودکار در کشورهای مختلف با منطقه جغرافیایی سازگار می‌شوند و زمان درستی را به شما نمایش می‌دهند. همچنین، سنسورهایی مانند GPS دارند که شما را در یافتن مکان راهنمایی می‌کند. با خرید قسطي ساعت هوشمند هوآوی از یک برنامه کامل ورزشی بهره‌مند شوید.

هوآوی یکی از سازندگان گوشی‌های هوشمند و همچنین، محصولات کامل کننده‌ای مثل ساعت هوشمند است. این برند یک شهرت جهانی دارد. در ادامه با معرفی یکی از این ساعت‌های هوشمند که درجه کیفی بالایی دارد، آشنا می‌شوید. قابلیت خرید اقساطي ساعت هوشمند هوآوی در قسطی کلاب فراهم شده است.

این محصول در سال 2019 به بازار عرضه شده است. از نظر طراحی زیبا و خوش دست است. به راحتی بر روی مچ قرار می‌گیرد و دارای قابلیت‌های مناسبی می‌باشد.

ساعت هوشمند هوآوی مدل WATCH GT 2 LTN-B19

این ساعت برای هر دو جنس آقا و خانم مناسب است و کاربردهای ورزشی، رسمی و روزمره دارد. ابعادی برابر با 10.7 × 45.9 × 45.9 میلی‌متر مکعب و وزنی برابر 41 گرم ‌دارد. فرم قاب صفحه گرد است. این ساعت از جنس فلز و سرامیک ساخته شده است. 

جالب است بدانید که قاب پشتی این ساعت از جنس سرامیک است و فریم آن از نوع استیل ضد زنگ می‌باشد. جنس بند نیز از نوع لاستیک است. جنس قفل نیز از نوع سگکی ساده می‌باشد، همچنین طول بند 14 تا 21 سانتی‌متر است. با خرید اقساطي ساعت هوشمند هوآوی زیبایی و کیفیت را با هم نظاره‌گر باشید!

مشخصات صفحه نمایش

صفحه نمایش این ساعت به صورت لمسی است و از فناوری اولد استفاده می‌کند. سایز آن 1.39 اینچ است و رزولوشنی برابر 454 * 454 پیکسل دارد. به این ترتیب، تراکم پیکسلی صفحه آن 326 پیکسل در هر اینچ است. 

نسبت تصویر در این ساعت، یک به یک است. قابلیت نصب سیم کارت ندارد، ولی دارای قابلیت GPS است. با خرید قسطي ساعت هوشمند هوآوی یک ساعت مدرن و کارا داشته باشید!

با سیستم عامل‌های اندروید و ios سازگاری دارد. به بلوتوث متصل می‌شود. در برابر عمق 50 متری آب مقاوم است. شارژ باتری آن تا 14 روز ماندگاری دارد. دارای 4000 مگابایت حافظه می‌باشد. 

همچنین، حسگرهایی نظیر ژیروسکوپ، فشار سنج، قطب نما، شتاب سنج، سنجش نور محیطی و شمارش ضربان قلب دارد. همچنین، دارای سنسوری مخصوص به تشخیص میزان اکسیژن خون می‌باشد. باتری لیتیوم یونی آن ظرفیت 455 میلی‌آمپرساعتی دارد. 

در این ساعت هوشمند می‌توانید با کمک بلوتوث به مکالمه بپردازید. البته، باید گوشی همراه خود را در نزدیکی این ساعت قرار دهید. با خرید اقساطي ساعت هوشمند هوآوی فراتر از زمان‌سنج عمل کنید.

جمع‌بندی

اگر بخواهیم به نقاط مثبت این دستگاه اشاره داشته باشیم، می‌توانیم موارد زیر را بیان کنیم:

_ واچ فیس‌های جالب و شیک

_ پشتیبانی از زبان فارسی

_ داشتن کیفیت مکالمه مناسب

_ کیفیت پخش موسیقی خوب

خرید ساعت هوشمند هوآوی

برای برخورداری از این محصول ارزنده می‌توانید به فروشگاه قسطی کلاب مراجعه نمایید و از مزایای خرید اقساطی در این فروشگاه اینترنتی استفاده کنید.

از طریق چهار لیزینگ معتبر در سایت قسطی کلاب وام بگیرید و چند روز بعد کالای خود را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطي ساعت هوشمند هوآوی از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی ساعت هوشمند امیزفیت

خرید قسطی ساعت هوشمند امیزفیت
ساعت هوشمند سبب زیبا شدن و جذاب شدن استایل شما خواهد شد و کاربردهای فراوانی دارد. برای خرید اقساطی ساعت هوشمند امیزفیت به...

خرید قسطی ایرپاد پرو 2 با چک

خرید قسطی ایرپاد پرو 2 با چک
اگر تمایل به خرید قسطی ایرپاد پرو 2 با چک دارید به بخش هدفون در دسته بندی کلای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید...