خرید قسطی تبلت سرفیس پرو 8

تاریخ انتشار:
1403/2/27 10:29:11

یکی از محصولات جذاب و با کیفیت مایکروسافت تیلت‌های آن است. برای خرید قسطی تبلت سرفیس پرو 8 به بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی تبلت سرفیس پرو 8


سرفیس پرو 8

پیشرفت چشمگیر محصولات الکترونیک و انواع کالای دیجیتال, باعث شده است تا مصرف کنندگان به سمت خرید اقساطی این دسته از کالاها سوق دهد. در سایت قسطی کلاب, امکان خرید قسطی تبلت سرفیس پرو 8 که یکی از تبلت‌های نفیس شرکت مایکروسافت می‌باشد، سوق داده است. افزایش محصولات دیجیتال که به میزان زیادی تحت تاثیر نوسانات نرخ ارز می‌باشد مورد توجه فروشندگان معتبر این دسته از کالاها بوده است. در این سایت امکان فروش قسطی تبلت؛ لپ تاپ، موبایل و سایر تولیدات الکترونیکی در نظر گرفته شده است. 

با عرضه محصولات مدرن و به روز در این مرکز مشتریان می‌‎توانند ضمن مقایسه قیمت محصولات با سایر رقبا, از تسهیلات پرداخت برخوردار گردند. تبلت‌های سرفیس از پیشرفته ترین نوع تبلت‌ها در بازار محصولات الکترونیک هستند و شما می‌توانید انواع گوناگونی از این محصول را در این سایت مشاهده نمایید.   

امکان خرید قسطی تبلت سرفیس پرو 8

شرکت سرفیس مجموعه متنوعی از تبلت‌های پیشرفته را ارائه نموده است. با خرید قسطی تبلت سرفیس پرو 8 یکی از شکیل‌ترین تبلت‌های بازار در اختیار شما قرار خواهد گرفت. در این مرکز انواع کالای دیجیتال, عرضه می‌شود و با ارائه امکان فروش قسطی انتخاب و خرید این محصولات تسهیل می‌گردد. با برخورداری از شرایط خرید اقساطی در این سایت شما می‌توانید تبلت‌های سرفیس گروه Pro را خریداری نمایید.

در این تبلت‌های خوش ساخت, به آسانی می‌توانید کیبورد را از لپ تاپ جدا نمایید. به این ترتیب انتقال از حالت لپ تاپ به تبلت به سهولت انجام می‌گردد. این محصولات همچنین قابلیت پشتیبانی از قلم مخصوص سرفیس را دارند. اگر اهل طراحی صنعتی و یا طراحی هنری هستید, کارکردن با قلم نوری این تبلت‌ها, کار شما را بسیار آسان می‌‎کند.   

تبلت سرفیس پرو 8

با خرید قسطی سرفیس پرو 8 شما می‌‎توانید از دوربین 10 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی برخوردار شوید. پایه تاشو در این تبلت‌ها استقرار آن را بر روی میز کار تسهیل می‌نماید. در هنگام جابجایی و خاموش بودن دستگاه, با جمع نمودن پایه و کیبورد, حمل و نقل آن آسان خواهد شد.

این تبلت صفحه نمایش 13 اینچی دارد. ابعاد این کالا دیجیتال 9.3x208x287 میلیمتر و کمی کمتر از یک برگ A4 است! وزن این تبلت 891 گرم بوده و مانند یک کیف کوچک به راحتی قابل حمل می‌باشد. بدنه این تبلت از جنس آلومینیوم می‌باشد که علاوه بر سبکی, ظاهری جذاب را برای آن ایجاد نموده است. حافظه داخلی این تبلت در مدل‌های مختلف 128 یا 256 گیگابایت می‌باشد.   

اطلاعات بیشتر

این لپ تاپ کوچک دارای جک 3.5 میلیمتری صدا می باشد. با خرید قسطی تبلت سرفیس پرو 8 شما همچنین می‌توانید از درگاه‌های ارتباطی USB Type-C و Thunderbolt 4  استفاده نمایید. با خرید اقساطی این دستگاه, شما از رزولوشن 2880x1920 استفاده خواهید کرد. این امکان, تراکم پیکسلی 267 پیکسل بر اینچ را به شما هدیه می‌دهد و تصاویر خروجی این دستگاه, وضوح خیره‌کننده‌ای خواهند داشت.

پردازنده مرکزی این کالای دیجیتال Core i5  می‌باشد که از قدرتمندترین پردازنده‌های این شرکت است. این سایت با فروش قسطی این تبلت به شما امکان می‌دهد تا از رم8  گیگابایتی آن لذت ببرید. جدا شدن کیبورد این دستگاه از قابلیت‌های ویژه آن است. با خرید قسطی تبلت سرفیس پرو 8 شما می‌توانید در زمان مطالعه به عنوان تبلت و در زمان کار به عنوان لپ تاپ از آن بهره ببرید.

نحوه خرید قسطی تبلت سرفیس پرو 8

اگر بخواهید کالاهای این سایت را به صورت نقدی خریداری نمایید, سفارش مورد نظر شما ظرف مدت 5 روز کاری برای شما ارسال خواهد شد. برای خرید قسطی سرفیس پرو 8 می‌توانید از شیوه‌های پرداختی گوناگونی نظیر طرح"بایچک","لیزینگ پارسیان"و طرح "پایا", استفاده نمایید. با ارائه تسهیلات فروش اقساطی در این سایت خریدی آسان برای شما رقم خواهد خورد. برای آشنایی با روش‌های خرید اقساطی شما می‌توانید به قسمت طراحی شده در سایت قسطی کلاب به آدرسwww.ghesticlub.com مراجعه نموده و از جزئیات آن مطلع گردید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی اپل واچ سری7

خرید اقساطی اپل واچ سری7
ساعت هوشمند یکی از گجت‌های پوشیدنی معروف و مورد علاقه مردم است. برای خرید اقساطی اپل واچ سری7 به بخش ساعت هوشمند در دسته...

لپ تاپ مایکروسافت

لپ تاپ مایکروسافت
برند مایکروسافت یکی از بهترین برندهای دنیا می‌باشد که دارای محبوبیت ویژه‌ای است. برای خرید اقساطی لپ تاپ مایکروسافت به بخش...