خرید اقساطی گوشی دارک شارک

تاریخ انتشار:
1403/2/11 21:42:25

یکی از جدیدترین گوشی‌های شیائومی، دارک شارک نام دارد که طرفداران بسیاری را جذب خود کرده و شما می‌توانید خرید اقساطی گوشی دارک شارک را از بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب انجام دهید.


خرید اقساطی گوشی دارک شارک


معرفی گوشی دارک شارک شیائومی

دارک شارک‌های برند شیائومی در سال 2018 میلادی تولید شدند. اسمارتفون بلک دارک جدید شیائومی در سال 2020 به بازار عرضه شدند. بیشترین طرفداران این گوشی را گیمرها تشکیل می‌دهند. تراشه موجود در این گوشی هوشمند اسنپدراگون 865 می‌باشد که از تکنولوژی 5G پشتیبانی می‌کند، همچنین با وجود سیستم خنک کننده جدید نسل 4 هیچگونه نگرانی از بابت گرم شدن گوشی و توقف بازی باقی نمی‌ماند.

معماری ظاهری

این گوشی ابعادی برابر با 168.72*77.33*10.42 میلی‌متر مکعب و وزنی معادل 222 گرم دارد. قابلیت خرید اقساطی گوشی دارک شارک در قسطی کلاب فراهم شده است.

مشخصات فنی

اسمارتفون دارک شارک از تراشه اسنپدراگون 865 تشکیل شده است که یک پردازنده هشت هسته‌ای بسیار قدرتمند است و با معماری 64 بیتی کار می‌کند. فرکانس پردازنده 2.84 هرتز می‌باشد و پردازنده گرافیکی آدرنو 650 در کنار پردازنده اصلی اسمارتفون به فعالیت مشغول است. 

حافظه رم موجود در این دستگاه در دو ظرفیت مختلف 8 و 12 گیگابایت تولید شده و حافظه داخلی آن به اندازه 128 گیگابایت می‌باشد. توجه داشته باشید که این گجت از هیچ کارت حافظه جانبی پشتیبانی به عمل نمی‌آورد. با خرید قسطی گوشی دارک شارک سرعت و دقت را مقایسه نمایید!

باتری دارک شارک شیائومی

این گوشی با استفاده از کابل USB تایپ C و با درگاه 18 واتی یا با یک شارژر پرسرعت 65 واتی شارژ می‌شود. این اسمارتفون می‌تواند به صورت هوشمند این باتری را تغذیه کند. ظرفیت باتری نیز 4720 میلی آمپر ساعت است. در طی 12 دقیقه می‌توانید شارژ باتری را به نیمه برسانید. با خرید اقساطی گوشی دارک شارک همیشه شارژ بمانید!

نمایشگر دارک شارک شیائومی

نمایشگر این گجت 6.76 اینچ سایز دارد و از تکنولوژی پنل اولد و کیفیت Full HD+ برخوردار است. رزولوشن موجود در این دستگاه هوشمند 3120 در 1440 پیکسل است و به خوبی می‌تواند به نمایش تصاویر بپردازد. 

نرخ نوسازی صفحه در این نمایشگر برابر با 90 هرتز است. این صفحه نمایش از قابلیت HDR برخوردار می‌باشد، همچنین دارای نمایشگر همیشه روشن است و توانایی لمس چند نقطه به صورت همزمان را دارد. بر روی این صفحه، یک حسگر اثر انگشت قرار دارد.

دوربین‌های دارک شارک شیائومی

این گوشی مجهز به یک دوربین سه گانه است. لنز اصلی 64 مگاپیکسل دارد و در کنار آن یک لنز 13 مگاپیکسلی اولترا واید و یک لنز 5 مگاپیکسلی قرار گرفته است. به علاوه، دوربین سلفی 20 مگاپیکسل می‌باشد. این دوربین‌ها دارای فوکوس اتوماتیک هستند، همچنین یک فلش نیز دارند. این دوربین‌ها می‌توانند با کیفیت و نرخ سرعت متفاوتی فیلمبرداری کنند.

برای مثال با نرخ سرعت 2160 پیکسل و سرعت 60 فریم بر ثانیه فیلم برداری کند. دوربین سلفی هم قادر است تا با کیفیت 1080 پیکسل با سرعت 30 فریم بر ثانیه فیلم برداری کند. با خرید قسطی گوشی دارک شارک حرفه‌ای فیلم بگیرید و عکاسی نمایید!

امکانات جانبی دارک شارک شیائومی

این گوشی مجهز به یک جک هدفون 3.5 میلیمتری مخصوص به صدا، بلندگوهای استریو، درگاه USB-C ،UFS 3.0 و حافظه رم از نوع LPDDR5 است. این گوشی قادر به اتصال توسط وای فای و بلوتوث است، همچنین از فناوری‌های مکان یابی برخوردار می‌باشد.

از نظر نرم‌افزاری این گوشی از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند، همچنین از کلیه فرمت‌های موسیقی و ویدیویی نیز پشتیبانی به عمل می‌آورد. در این گوشی از سنسورهایی مثل اثر انگشت، تشخیص چهره، شتاب سنج، ژیروسکوپ، قطب نما، فشار سنج، مجاورتی، نوری و گام شمار بهره‌مند خواهید شد. با خرید اقساطی گوشی دارک شارک یک گوشی با امکانات و تجهیزات مناسب داشته باشید.

پیشنهاد خرید گوشی دارک شارک شیائومی

برای برخورداری از یک گوشی هوشمند با مشخصات سخت افزاری مناسب و قیمتی مقرون به صرفه می‌توانید دارک شارک شیائومی را خریداری نمایید، همچنین اگر شما از طرفداران گیمینگ با اسمارتفون می‌باشید، به شما این مدل را پیشنهاد می‌کنیم.

برای تهیه این گوشی به قسطی کلاب مراجعه فرمایید تا از خدمات خرید اقساطی گوشی بدون چک در تهران برخوردار شوید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطی گوشی دارک شارک از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطي موبایل اپل

خرید اقساطي موبایل اپل
برند اپل محصولاتی منحصر به فرد و استثنایی دارد و در سال‌های اخیر موفقیت‌های پی در پی بسیاری را کسب کرده است. برای خرید...

خرید کامپیوتر

خرید کامپیوتر
امروزه در هر خانه و محل کاری کامپیوتر یکی از لوازم مهم و ضروری محسوب می شود. برای خرید کامپیوتر با شرایط عالی به بخش کالای دیجیتال در وبسایت...