خرید اقساطی a23 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/21 09:13:56

برای خرید اقساطی a23 سامسونگ با شرایطی بی نظیر به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.


خرید اقساطی a23 سامسونگ


طرح و زیبایی

هنگام خرید قسطی a23 سامسونگ شما باید به طرح و زیبایی محصول توجه داشته باشید. این گوشی دارای لبه‌های گرد و خمیده است. تفاوتی که با سری A دارد این است که طراحی شیک و زیبایی به سبک گلکسی A53 دارد. ضخامت این گوشی 8.4 میلی متر است. حالت خمیده‌ای که گوشی در پشت دارد، شکل خاص و زیبایی را به محصول داده است. همین ویژگی باعث شده است که گوشی خوش دست باشد. نگران ماندن جای اثر انگشت روی قاب گوشی نباشید چرا که در طراحی قاب از موادی استفاده شده است که لکه و اثر انگشت را روی خودش نشان نمی‌دهد.

ابعاد گوشی هوشمند a23 متوسط است. در قسمت عقب کمی برجستگی دیده می‌شود که مربوط به قسمت دوربین و لنزها است. 4 رنگ از این گوشی در بازار وجود دارد. سفید، مشکی، آبی و هلویی رنگ‌هایی است که این گوشی در بازار دارد. 

صفحه نمایش گوشی  a23

قبل از خرید اقساطی a23 سامسونگ باید بدانید که این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش بزرگ 6.6 اینچی است. نرخ رفرش تصویر 90 هرتز است. این ویژگی باعث شده است که خریدار از دیدن صفحه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، تماشای ویدیو، بازی و سرگرمی لذت ببرد.

برعکس گوشی‌های میان رده عرضه شده به بازار این گوشی رزولوشن تصویر FHD+ دارد. شما دیگر با این رزولوشن محال است که احساس ناراحتی در گرافیک و کیفیت تصاویر داشته باشید. همین فاکتور ارزش خرید این گوشی را بالا برده است. گلکسی a23 برخلاف مدل‌های قبلی خود دارای TFT است و AMOLED ندارد. صفحه نمایش این گوشی یک بریدگی V شکل در جلو دارد که سنسور عکس سلفی در این قسمت تعبیه شده است. همچنین صفحه نمایش توسط گوریلاگلس 5 محافظت می‌شود. برای خرید قسطی a23 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

پردازنده و عملکرد گوشی a23

از نظر عملکرد گلکسی A23 بسیار سریع است. اسنپدراگون با هسته گرافیکی Adreno 610 تکمیل شده است. چندین نوع رم برای این گوشی وجود دارد و شما می‌توانید از بین آن‌ها یکی را انتخاب کنید. رم 4/64 گیگابایت، رم 6/64 گیگابایت، رم 6/128 گیگابایت و رم 8/128 گیگابایت مدل‌هایی هستند که در بازار وجود دارند و شما می‌توانید یکی از آن‌ها را خریداری کنید.

گرافیک بالا و نرخ بروز رسانی خوب این گوشی آن را با سایر مدل‌ها متفاوت کرده است. بنابراین بسیاری از خریداران گلکسی a23 را نسبت به سایر سری‌های a ترجیح می‌دهند. هسته گرافیکی این گوشی شاید زیاد برای بازی‌های سنگین مناسب نباشد. طبیعی است که از یک گوشی میان رده نباید توقع هسته گرافیکی بسیار بالایی داشت.

این گوشی دارای یک پردازنده 8 هسته‌ای با فرکانس 2.4 گیگاهرتز همراه با 4،6 یا 8 گیگابایت رم بسته به نسخه است. حافظه داخلی امکان افزایش از طریق micro SD را دارد. سیستم عامل این گوشی روی اندروید 12 است که با رابط کاربری One UI 4.1 اجرا می‌شود. 

باتری

گوشی A23 سامسونگ یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپری دارد که انرژی گوشی تامین می‌کند. همچنین با شارژ 25 واتی سازگاری دارد.

دوربین‌ها

یکی دیگر از مواردی که هنگام خرید اقساطی a23 سامسونگ باید توجه کنید، پیکسل دوربین‌های جلو و عقب این گوشی است. گلکسی a23 چهار سنسور پشتی دارد. دوربین 50 مگاپیکسلی، دوربین 5 مگاپیکسلی با زاویه دید عریض، ماژول 2 مگاپیکسلی برای عکاسی و سنسور 2 مگاپیکسلی برای تشخیص از جمله این دوربین‌ها است. سامسونگ در این مدل یک بهینه ساز صحنه معرفی کرده است. این بهینه ساز همان هوش مصنوعی است. به طور مثال اگر هنگام عکاسی از غذا باشید، هوش مصنوعی گوشی متوجه این موضوع خواهد شد.

نحوه خرید قسطی a23 سامسونگ

اگر قصد خرید اقساطی a23 سامسونگ را دارید پیشنهاد می‌شود که از سایت قسطی کلاب دیدن کنید. شما علاوه بر خرید نقدی می‌توانید خرید اقساطی از این فروشگاه داشته باشید. همچنین برای آگاهی از فروش اقساطی این گوشی و سایر کالای دیجیتال به وب سایت فروشگاه قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی آیفون 14 پرو مکس با چک

خرید اقساطی گوشی آیفون 14 پرو مکس با چک
اگر تمایل به خرید اقساطی گوشی آیفون 14 پرو مکس با چک دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید...

خرید قسطي لپتاپ ایسوس با چک

خرید قسطي لپتاپ ایسوس با چک
برای خرید قسطي لپتاپ ایسوس با چک به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و از شرایط فروش اقساطی...