خرید قسطی آیفون 13 بدون پیش پرداخت

تاریخ انتشار:
1403/2/27 01:14:04

اگر دوست دارید جدیدترین گوشی شرکت اپل با شرایط ویژه خریداری نماید، به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و خرید قسطی آیفون 13 بدون پیش پرداخت را به سادگی انجام دهید.


خرید قسطی آیفون 13 بدون پیش پرداخت


گوشی آیفون 13

خرید قسطی آیفون 13 بدون پیش پرداخت برای طرفداران این برند مطرح، خبر خوبی به‌حساب می‌آید. این گوشی دارای 4 نسخه مینی، معمولی، پرو و پرو مکس است که در این مقاله به بررسی آیفون 13 معمولی می‌پردازیم.

این گوشی می‌تواند هرآنچه شما نیاز دارید را در اختیارتان قرار دهد. دوربین خوب، طراحی بسیار زیبا، سخت‌افزار مهندسی شده و از جمله نقاط قوت این محصول به‌حساب می‌آیند. شما با خرید اقساطی آیفون 13 بدون پیش پرداخت (خرید اقساطی گوشی) می‌توانید تمام نقاط قوت موجود در این گوشی را تجربه کنید.

طراحی زیبا و یکنواخت

طراحی این کالای دیجیتال (آیفون 13) بسیار دقیق و حرفه‌ای انجام شده است. از طرفی شما با در دست گرفتن آیفون 13، متوجه بدنه مستحکم و شیشه‌ای آن خواهید شد. علاوه بر بدنه شیشه‌ای، در فریم گوشی نیز از فلز آلومینیوم استفاده شده است. این گوشی 174 گرم وزن دارد و ابعاد 146.7×71.5×7.7 میلیمتری آن باعث می‌شود تا در جیب و کیف شما به‌راحتی قرار بگیرد. نحوه قرارگیری دکمه‌ها (و همچنین حسگر اثر انگشت) گوشی هم به این صورت است که حسگر اثر انگشت و دکمه قفل گوشی در قسمت راست فریم قرار گرفته است. 

دکمه سایلنت (حالت بی‌صدا) گوشی و دکمه‌های تنظیم صدا در قسمت چپ فریم قرار گرفته‌اند. اسپیکر اصلی و همچنین پورت لایتنینگ در قسمت زیرین فریم تعبیه شده‌اند. 

نمایشگر گوشی

قبل از اینکه به خرید قسطی آیفون 13 بدون پیش پرداخت بپردازیم؛ بد نیست درباره صفحه‌نمایش این گجت هوشمند، اطلاعاتی خدمت شما بیان کنیم. صفحه‌نمایش 6.1 اینچی این گوشی از نوع سوپر رِتینا (Super Retina XDR OLED) است که عملکرد خوبی در اختیار کاربر قرار می‌دهد. رزولوشن این صفحه‌نمایش 1170 در 2532 پیکسل می‌باشد(با تراکم 457 پیکسل در اینچ). نرخ نوسازی صفحه‌نمایش 60 هرتز است و روشنایی صفحه‌نمایش در حالت متوسط به 800 نیت و در بیشترین مقدار به 1200 نیت می‌رسد.

سخت‌افزار و نرم‌افزار این گوشی از چه ویژگی‌هایی برخوردار است؟

این کالای دیجیتال از جدیدترین و بهترین سیستم‌عامل شرکت اپل، یعنی ios 15 استفاده می‌کند. علاوه بر سیستم‌عامل، این گوشی از یک تراشه اپل A15 بایونیک بهره می‌برد که سرعت آن بسیار بالا است. همچنین پردازنده مرکزی این گوشی 6 هسته‌ای است و پردازنده گرافیکی 4 هسته‌ای آن از نوع Apple GPU است.

این گوشی فاقد درگاه حافظه است و در مدل‌های 128،256 و 512 گیگابایت در بازار موجود هستند. توجه داشته باشید که رم دستگاه در هر سه مدل، 4 گیگابایت است و از این نظر تفاوتی در آنها وجود ندارد. 

دوربین

این گوشی دارای دو لنز اصلی است که هرکدام 12 مگاپیکسل کیفیت دارند. فوکوس خودکار، لرزش‌گیر اپتیکال، لنز واید، لنز اولترا واید با پوشش 120 درجه از جمله ویژگی‌های دوربین این گوش بشمار می‌روند. در کنار لنزهای دوربین، شاهد فلاش LED دوگانه‌ای نیز هستیم که برای عکاسی در شب بسیار کمک‌کننده خواهند بود. دوربین سلفی نیز 12 مگاپیکسل است و در روز عملکرد خوبی دارد اما در شب عملکرد آن چندین درصد کاهش می‌یابد.

باتری گوشی و قابلیت‌های شبکه

باتری این گوشی فوق‌العاده است و ظرفیت آن 3240 میلی‌آمپر ساعت می‌باشد. اگرچه شارژری درون جعبه گوشی وجود ندارد؛ اما آیفون 13 قابلیت شارژ سریع 20 واتی را دارد و به‌صورت بی سیم نیز می‌توان آن را شارژ کرد. این گوشی در نسخه جهانی به صورت تک سیم‌کارت موجود است. همچنین نسخه دو سیم‌کارته آن هم موجود است (یک سیم فعال). آیفون 13  قابلیت پشتیبانی از نسل پنجم اینترنت(5G) را نیز دارد.

نحوه خرید اقساطی آیفون 13 بدون پیش پرداخت

سایت قسطی کلاب در زمینه فروش قسطی موبایل فعالیت دارد و شرایط خرید قسطی آیفون 13 بدون پیش پرداخت را برای هم‌وطنان عزیز نیز فراهم کرده است. برای خرید اقساطی آیفون 13 بدون پیش پرداخت تنها کافی است وارد سایت "قسطی کلاب" شوید و بعد از طی‌کردن مراحل ثبت نام (ایجاد حساب کاربری و اعتبارسنجی)، شما می‌توانید از فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب خرید خود را انجام دهید. در پرداخت قسط‌ها (که به‌ صورت اینترنتی انجام می‌شوند) نیز خوش‌حساب باشید تا در نهایت امتیازات ویژه‌ای به شما اختصاص یابد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید گوشی poco m6 pro

خرید گوشی poco m6 pro
اگر تمایل به خرید گوشی poco m6 pro با قیمتی ارزان دارید به بخش موبایل شیائومی در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب ...

خرید اقساطی هدفون شیائومی

خرید اقساطی هدفون شیائومی
هدفون‌های شیائومی در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع به بازار عرضه شده است و از کیفیت بالایی برخوردار می‌باشد. برای خرید اقساطی هدفون شیائومی به بخش ...