خرید اقساطی تبلت سامسونگ s8

تاریخ انتشار:
1403/2/16 11:17:18

جدیدترین تبلت سامسونگ با نام Galaxy Tab S8 روانه بارار شده است. برای خرید اقساطی تبلت سامسونگ s8 به بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی تبلت سامسونگ s8


Galaxy Tab S8

جدیدترین تبلت برند سامسونگ در سال 2022 روانه بازار شده و در هیمن روزهای اوبیه فروش بی‌سابقه‌ای را تجربه کرده است. در این مقاله قصد داریم در مورد جدیدترین تبلت سامسونگ و نحوه خرید اقساطی آن اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. اگر تمایل به خرید اقساطی تبلت سامسونگ s8 را دارید تا انتهای این مقاله جذاب همراه ما باشید.

خانواده گلکسی Tab S8

تبلت جدید سامسونگ در سه مدل متنوع با اندازه‌های گوناگون تولید شده است. تبلت s8 با اندازه‌ای حدود 11 اینج، تبلت s8+ با اندازه‌ای حدود 12.4 اینچ و تبلت s8 ultra با اندازه‌ای حدود 14.6 اینچ طراحی و تولید شده‌اند. حال شما با توجه به نوع سلیقه و نیاز خود می‌توانید یکی از این تبلت‌ها را انتخاب کرده و از فروشگاه قسطی کلاب خرید قسطی تبلت سامسونگ s8 را انجام دهید.

بررسی تبلت s8

اولین و ساده‌ترین مدل تبلت جدید سامسونگ s8 نام دارد. این تبلت دارای رنگبندی استنثایی و چشم نوازی می‌باشد که شامل رنگ‌های صورتی طلایی، سربی و نقره‌ای است. تبلت جادویی سامسونگ با قلم S pen، دوربین فوق عریض 12 MP، پشتیبانی از فناوری 5G، پردازنده 4 نانومتری، باتری 8000 میلی آمپر برساعتی و اسکنر اثر انگشت جز برترین محصولات سامسونگ محسوب می‌شود. برای خرید اقساطی تبلت سامسونگ s8 می‌توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید لذتبخش را تجربه کنید.

شارژر جادویی قلم S pen

در قسمت پشت تبلت s8 یک نوار مغناطیسی تعبیه شده است. شما می‌توانید با قرار دادن این قلم جادویی بر روی این قسمت به صورت مغناطیسی قلم S pen را شارژ کنید. با کمک این قلم می‌توانید ایده‌های خود را به نمایش در بیاورید. با خرید تبلت سامسونگ s8 تکنولوژی روز دنیا در دستان شماست!

ابعادی شگفت انگیز

به نظر شما یک تبلت خوب از لحاظ فیزیکی چه ویژگی‌هایی دارد؟ یک تبلت مناسب به تبلتی می‌گویند که دارای وزن سبکی باشد، نازک باشد و در عین حال از مقاومت بالایی برخوردار باشد. تبلت s8 تمام این ویژگی‌ها را با بدنه آلومینیومی خود ایجاد کرده است. با خرید قسطی تبلت سامسونگ s8 یکی از فوق‌العاده ترین محصولات سامسونگ را داشته باشید.

صفحه نمایش خود را به چند قسمت تقسیم کنید!

شما با خرید قسطی تبلت سامسونگ s8 می‌توانید در حالی که تماس تصویری با دوست خود گرفته‌اید در کنار صفحه طرحی از یک ساختمان را که در ذهن خود دارید طراحی کنید، همچنین در قسمتی دیگر به گالری خود رفته و عکس‌های مورد نظر را برای دوست خود ارسال کنید. تبلت جدید سامسونگ در یک لحظه می‌تواند همزمان چندین بخش از تبلت را به شما نشان دهد و فعالیت‌های متنوع شما را پشتیبانی و ثبت نماید.

سریع‌ترین تراشه سامسونگ در تبلت s8

جالب است بدانید که تراشه به کار رفته در تبلت s8 یکی از قدرتمندترین تراشه‌های سامسونگ می‌باشد. این تراشه 4 نانومتری Snapdragon® 8 Gen 1 Mobile Platform نام دارد و قدرت و سرعت باورنکردنی را دارا می‌باشد. شما با این تبلت هیچ محدودیت برای بازی کردن نخواهید داشت و برای خرید قسطی تبلت s8 می‌توانید وارد سایت قسطی کلاب شوید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه نمایید.

شرایط ویژه خرید اقساطی تبلت سامسونگ s8

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین سایت‌های فروش آنلاین به صورت نقدی و اقساطی است. شما می‌توانید کالاهای موجود در بازار را از سایت قسطی کلاب خریداری نمایید و حتی بدون پیش پرداخت به سادگی از قسطی کلاب خرید کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مرود چگونگی خرید اقساطی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید لذتبخش و سراسر سود را تجربه کنید. با قسطی کلاب به سادگی آب خوردن کالاهای روز دنیا را خریداری نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی m12 سامسونگ

خرید قسطی گوشی m12 سامسونگ
در سال 2021 کمپانی سامسونگ طرح‌های متنوعی از تلفن همراه را ارائه داده است و تا نیمه دوم سال قرار است از بسیاری از گوشی‌های جدید رونمایی...

خرید قسطی تلفن

خرید قسطی تلفن
تلفن در هر خانه و محل کاری جز لوازم ضروری است و شما با داشتن یک تلفن با برند معتبر می‌توانید تا چندین سال از این وسیله ارتباطی فوق‌العاده ...