خرید قسطی ساید بای ساید دوو با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/18 00:41:03

اگر تمایل به خرید قسطی ساید بای ساید دوو با چک دارید به بخش یخچال فریزر دوو در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.


خرید قسطی ساید بای ساید دوو با چک


آشنایی با ساید بای ساید دوو

ساید بای ساید دوو دارای مدل‌های مختلفی است و تنوع این نوع لوازم خانگی سبب شده تا در کورس رقابت باقی بماند. شرکت دوو تنوع را در میان محصولات خود حفظ کرده است و افراد زیادی تمایل به استفاده از آن دارند. 

یخچال‌های ساید بای ساید به گونه‌ای طراحی شده‌اند که موجب برطرف کردن نیاز کاربر می‌شوند. این یخچال‌ها دارای ظرفیت و ابعاد متفاوتی هستند. عمق مناسب و فضای بزرگ ساید بای ساید دوو موجب نگهداری آسان مواد غذایی می‌شود. این یخچال‌ها به کمپرسور دیجیتال اینورتر مجهز شده‌اند که میزان ماندگاری و کیفیت محصولات غذایی را افزایش می‌دهند. محصولات این برند از لوازم خانگی دارای طراحی ظاهری زیبا بوده و ظاهر منحصر به فرد آن سبب می‌شود تا جلوه‌ای زیبا در آشپزخانه ایجاد گردد. برای خرید قسطی ساید بای ساید دوو به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

ویژگی‌های ساید بای ساید دوو

•طراحی منحصر به فرد

ساید بای ساید دوو طراحی کاملاً شکیل و مدرن دارد. این یخچال‌ها در ساده‌ترین حالت ممکن دارای دو درب هستند. امروزه برخی از این یخچال‌ها به صورت سه درب و حتی چهار درب طراحی شده‌اند. هر چه تعداد درب‌های آن افزایش یابد، فضای بیشتری در اختیار کاربر قرار می‌گیرد و همچنین سبب دسترسی راحت و آسان به مواد غذایی درون یخچال می‌شود. قابلیت Home bar در برخی از این لوازم خانگی وجود دارد که شما می‌توانید انواع بطری و نوشیدنی‌ها را در این محفظه قرار دهید. هوم بار به دلیل آنکه بر روی درب یخچال قرار گرفته است از هدر رفته انرژی کل یخچال پیشگیری می‌کند.

•یخساز و آبسردکن

ساید بای ساید دوو از قابلیت یخسازی برخوردار است. آبسردکنی که در این لوازم خانگی طراحی شده دارای دو مدل دستی و اتوماتیک می‌باشد. در مدل‌های دستی شما باید مخزن آبسردکن را به صورت دستی پر آب کنید اما در نوع اتوماتیک آن، آب مورد نیاز از طریق شلنگ‌های مخصوص و از آب شهری تامین می‌شود.

•انواع فیلترهای ساید بای ساید

نوع خاصی از فیلتر در یخچال‌های ساید بای ساید به منظور از بین بردن بوی بد و همچنین باکتری‌ها و انواع قارچ‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این فیلترها دارای انواع مختلفی هستند و با داشتن لایه‌های متفاوت سبب از بین بردن انواع بوهای نامطبوع و تند یخچال می‌شوند. با خرید اقساطی ساید بای ساید دوو از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.

•محفظه مخصوص نگهدارنده

ساید بای ساید دوو از قابلیت vacuum fresh برخوردار است. درون این محفظه هیچگونه اکسیژنی وجود ندارد و یک محیط خلا محسوب می‌شود در نتیجه مدت زمان نگهداری مواد غذایی به صورت قابل توجهی افزایش می‌یابد. این قابلیت در تازه ماندن طعم و مزه مواد غذایی تاثیر بسیار زیادی دارد. هوای موجود درون محفظه کاملاً خالی می‌شود در نتیجه اکسیداسیون محصولات با تاخیر زیادی انجام می‌شود.

•قفل کودک و سایر سنسورها

نمایشگرهای دیجیتال از نوع پنل‌های ال ای دی و لمسی بر روی بدنه این نوع لوازم خانگی طراحی و تعبیه شده‌اند. این نمایشگرها، تنظیمات درونی یخچال را بدون نیاز به باز کردن درب آن به نمایش می‌گذارند. به عنوان مثال شما قادر به تنظیم دمای درون یخچال بدون نیاز به باز کردن درب آن خواهید بود. در هنگام خرید قسطی ساید بای ساید دوو به سنسورهای آن دقت نمایید. یخچال‌هایی که مجهز به سنسور قفل کودک هستند، گزینه بهتری برای خرید به شمار می‌روند زیرا از ایجاد تغییرات ناخواسته‌ای که ممکن است توسط کودکان اعمال شوند، پیشگیری می‌کنند. 

خرید قسطی انواع ساید بای ساید

کاربران در هنگام خرید اقساطی ساید بای ساید دوو به میزان مقاومت بدنه آن دقت می‌کنند. جنس بدنه مقاوم این یخچال‌ها سبب شده تا افراد قادر به استفاده از آن برای مدت زمان طولانی باشند. از دیگر نکات حائز اهمیت در هنگام خرید قسطی ساید بای ساید دوو، توجه به مصرف انرژی یخچال است. کاربران در هنگام خرید اقساطی به برچسب مصرف انرژی آن توجه می‌کنند.

خرید اقساطی ساید بای ساید دوو از طریق فروشگاه قسطی کلاب بهترین روش برای خرید به شمار می‌رود. زیرا افراد با هر توان مالی که دارند، می‌توانند ظرف مدت زمان کوتاه یخچال مورد نیاز خود را انتخاب کنند. فروشگاه قسطی کلاب با فروش قسطی انواع لوازم خانگی توانسته رضایت مشتریان را جلب کند. خرید اقساطی از این مجموعه  بسیار آسان است و شما با مراجعه به بخش خرید قسطی می‌توانید به آسانی اقدام به تهیه محصول مورد نیازتان کنید. در این فروشگاه علاوه بر آنکه امکان خرید قسطی برای مشتریان فراهم گردیده، آن‌ها قادر به خرید نقدی لوازم خانگی هستند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی پنکه تفال

خرید اقساطی پنکه تفال
شرکت فرانسوی تفال یکی از برندهای محبوب و مطمئن اروپایی است که به واسطه توجه به جزئیات و نیازسنجی دقیق از مشتریان توانسته است تنوع ...

فروشگاه اینترنتی یخچال فریزر قسطی کلاب

فروشگاه اینترنتی یخچال فریزر قسطی کلاب
یخچال و فریزر جزو اصلی ترین وسیله های خانه و آشپزخانه هستند و چون مصرف این محصول به صورت 24 ساعته است، بهتر است برای خرید آن بسیار دقت کنید. شرکت های